K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-07-2009, 22:40   #51
Kohai
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2009
Indlæg: 132
Styrke: 16
Kohai er ny på vejen
Beklager hvis min brug af order umoralsk har stødt nogen - for mig betyder det bare det samme som at noget er forket ift mine moralbegreber. Jeg vil da ikke kræve at andre deler disse, da er bare min holdning, og jeg så egentlig ikke frasen som specielt stærk. Af personlige årsager og erfaringer har jeg det svært med religiøsitet overfor mennesker som er udsatte. Men jeg vil nu ikke være moralens vogter - det er bare mit eget personlige udgangspunkt, jeg taler om.
Kohai er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-07-2009, 23:44   #52
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jamen selvfølgelig er det ok at sige hvis man mener at det er bondefangeri....

Jeg reagere over at der bliver sagt at det er umoralsk...og hvem er det lige der skal bestemme det...
Jeg vil nu også mene, at det er ok at kalde bondefangeri umoralsk, men jeg fornemmer, at det hele drejer sig om, hvordan man forstår det enkelte ord, og derfor er det nok formålsløst at blive ved med at diskutere det.
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-07-2009, 00:42   #53
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Kohai
Du skriver du har dårlige erfaringer med det, det kunne være
interessant at høre om dine erfaringer, men det er jo op til
dig?
Jeg mener også det er umoralsk, hvis man bevidst snyder folk,
men jeg tror man skal passe meget på med ikke at skære alle
over en kam.
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-07-2009, 02:10   #54
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Morgause Se meddelelser
Jeg vil nu også mene, at det er ok at kalde bondefangeri umoralsk, men jeg fornemmer, at det hele drejer sig om, hvordan man forstår det enkelte ord, og derfor er det nok formålsløst at blive ved med at diskutere det.
Det var måske værd at læse en gang mere Morgause...

Citat:
Oprindeligt indsendt af Kohai Se meddelelser
Jeg synes det umoralsk at lave indlæg hvor man promovere religion og overtro, på et forum for folk i en meget sårbar situation. Specielt når der er tale om en meget dyr sådan tro.

Jeg mener du er blevet taget ved næsen. 800 kr er mange penge på sygedagpenge/kontanthjælp. Clairvoyance er ren humbug. Jeg er ked af at sige det, men jeg mener du er blevet snydt, og jeg mener det er vigtigt at man ikke frister andre i en sårbar situation til at blive snydt for penge, som der måske er så mange af.

Det var ikke bondefangeriet der var umoralsk....men derimod at en kunne finde på at skrive et indlæg om det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Årsag til migræne måske fundet sun-lady Et godt link! 4 17-10-2012 01:41
Oplyse årsag til sygemelding fra aktivering? annagw Alt det andet 56 03-08-2011 09:36
Psykiske lidelser årsag til 8.700 nye førtidspensionister i 2009 Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 01-07-2010 08:20
Pension, årsag Trold At søge førtidspension 38 30-12-2009 00:37
DIAGNOSE - ÅRSAG OG R O D thor01 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 22-10-2008 22:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension