K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-04-2012, 08:02   #1
moster0208
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2012
Indlæg: 15
Styrke: 13
moster0208 er ny på vejen
Ret til renter ved udbetaling af erhvervsevne?

Hej alle sammen..

Nu håber jeg at jeg gør det rigtigt, og har sat spørgsmålet det rigtige sted..
Jeg er rimelig ny herinde, så håber I bære over med mig..

Jeg kom til skade på mit arbejde for snart 5 år siden, og lige som alle andre, har jeg også slåsset med alle mulige instanser. Og idag har jeg så været så heldig at få udbetalt min erstatning for tab af erhvervsevne. (20%, indtil videre)

Det jeg så studser over er at jeg ikke har fået udbetalt renter,(arbejdspladsens forsikrings selvskab), har man ikke ret til dette?
Jeg har fået renter ved udbetaling af mén, men så bare ikke lige ved erhvervsevnen, har man ikke ret til dette?..

Så håber der er nogen der kan hjælpe her, for fagforeningen, kommer der ikke ret tit nogen hjælp fra. (bliver tit bedt om, om ikke jeg bare selv kan finde ud af det el. bliver bare spurgt om det er noget jeg gider at bøvle med, og ja det er det, da det er penge jeg skal leve af i fremtiden)
moster0208 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2012, 09:39   #2
nielsen17
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2012
Lokation: vejle
Alder: 56
Indlæg: 160
Styrke: 13
nielsen17 er ny på vejen
Hej Moster

Jeg er selv lige midt i processsen med at søge erstatning.

Jeg har fået den opfattelse at man får renter fra den dag de vedtager hvad ens erstatning er og til den er udbetalt.dvs. får du brev 1/2 om at der er tilkendt erstatning og du får dem den 10/2 er det 10 dages rente.
jeg er ikke 100% på at det er rigtigt men det er den opfattelse jeg har fået.De kan jo ikke give renter af et beløb de ikke ved hvad er,eller??

Sidst redigeret af nielsen17; 02-04-2012 kl. 09:46.
nielsen17 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man kræve renter af efterbetalt kontanthjælp? sane Alt det andet 5 05-01-2017 17:09
tab af erhvervsevne johngp Dit og Dat 6 19-03-2013 18:04
kontanthjælp vs renter af erstatning. 3050 Alt det andet 23 14-01-2012 11:17
Pension og udbetaling af tab af erhvervsevne forsikring. Kjersti Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 30-09-2009 16:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension