K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Accept fra vores omgivelser

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Accept fra vores omgivelser Jeg vil gerne høre lidt om hvordan i andre oplever,at blive accepteret af jeres omgivelser, familie , venner og bekendte og evt kollegaer. Jeg spørger selvfølgelig fordi, jeg selv har oplevet at det er svært, at blive accepteret når man ikke virker 100 procent i erhvervslivet, på grund af sygdom. jeg håber vi kan få en god debat i gang om dette, jeg tror der er mange der tumler med det.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-05-2011, 21:02   #1
Lotte1977
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2011
Lokation: Odense
Alder: 46
Indlæg: 10
Styrke: 13
Lotte1977 er ny på vejen
Unhappy Psykisk syg - Hvordan forklarer man dét?

Hej alle på K10,

Jeg er dybt frusteret og føler mig som et ringere mennekse, fordi jeg har den sygdom jeg har, og er på Ftp.
Jeg blev tilkendt pension i 2009 efter at have kæmpet mod kommunen siden jeg var 18 år - er 33 år i dag.

Jeg er enlig mor til to børn på 3 og 7 år og har en biopolar lidelse (tidligere maniodepressiv), som dog er under fuld kontrol og har været det siden jeg fødte den yngste.

Jeg er så led ved mig selv, når folk spørger hvad jeg laver - for jeg laver jo ikke en skid, selvom jeg er ret intelligent ect...
- Det er som om mit sind slet ikke kan affinde sig med at jeg "bare" går hjemme...

Det er også svært at finde en kæreste, da de fleste løber skrigende væk, når de hører jeg er pensionist PGA EN PSYKISK SYGDOM
Syntes jeg bliver mere og mere ensom og lukker mig mere og mere inde og undgår andre mennekser, for tænk nu, hvis de spørger, hvad jeg laver???

Hader at det skal påvirke mig så meget, og havde jeg haft en mand/kæreste var jeg ikke sikker på, at problemet ville have været så stort.

Man kan jo ikke mærke på mig at jeg er syg. Jeg er velfungerende i dagligdagen omend jeg bliver en smule mere træt end andre mennekser og har en lavere stresstærskel, men jeg har jo ikke fis i kasketten

Hvad gør I? Hvor møder i ÆGTE mennesker og hvad fortæller I at I laver, når I er psykisk syge?

Kram Lotte
Lotte1977 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psykisk syg? Så er du nok terrorist! Calem Politik og Samfund 82 18-08-2013 18:58
er du blevet psykisk syg/mere psykisk syg siden du blev sygemeldt Tzari Dit og Dat 15 30-10-2011 20:43
Psykisk børneopsparing. Audioattack Alt det andet 9 27-07-2011 08:08
hvordan ser en kommene på en psykisk diagnose MTVRV1 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 08-04-2011 15:53
hvordan forløber arbejdsprøvning og hvordan forholder jeg mig vonsyld Din historie 5 22-03-2007 19:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension