K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > De Unge

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

De Unge Hvordan er det at være ung eller relativt ung, og havnet i systemet enten som flekser eller førtidspensionist, eller på vej til en af delene.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-02-2014, 14:36   #21
Coldkaos
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 14-02 2014
Indlæg: 6
Styrke: 0
Coldkaos er ny på vejen
Desværre hedder min diagnose, personlighedsforstyrrelse med blandede træk, netop fordi at jeg har borderline og skizotypale træk, jeg var 1 point under fra at få den fulde diagnose.

Lige nu har jeg fået kontakt til kolding, og de sender mine papir til min læge, og augustenborg, udover det, har jobcentret givet mig fri i 4 uger, så jeg har tid til at finde ud af det hele. Når jeg kommer igang på augustenborg vil jeg bede om en ny diagnose, da jeg ikke er enig i, at det KUN er træk, men altså den fulde diagnose der hedder borderline, grunden til at jeg ved det nu, er fordi at i al stressen, har min kæreste gjort mig opmærksom på nogle symptomer som jeg ikke før selv har kunne se. Så som at jeg er enormt impulsiv og mit humør er utroligt ustabilt.

Min kontakt fra kolding vil ringe til mig igen om en uge, for at sikre sig min tilstand, indtil at jeg får en kontakt på augustenborg, så når hun ringer der, kan jeg også sikre mig at alle papir er sendt og at alting er som det skal være.

Uanset virker min sagsbehandler meget forstående, og jeg håber at jeg har fundet en løsning inden de 4 uger er gået.. nu er det bare at vente og se.

Jeg har forresten både haft journal med, og fået kommunen til at scanne dem ind. Men jeg talte men da jeg talte med min sagsbehandler, vidste hun slet ikke til det, og skimmede hurtigt papirene.

Så forhåbentligt, når jeg har fået en læge og psykiatrisk afdeling på det, kan de skrive et mere konkret papir, der gør at kommunen ikke bliver.. forvirret.
Coldkaos er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2014, 15:03   #22
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det synes jeg lyder rigtig godt, nu virker det som om der er kommet en hel del mere styr på din sag. Og god ide at forsøge at få en hel diagnose, i stedet for en halv. Ikke fordi det er godt at have en diagnose, men det giver meget lettere overblik for dem der har dig siddende i stolen. Plus at du kan sikres en lidt bedre økonomisk situation.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension