K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > De Unge

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

De Unge Hvordan er det at være ung eller relativt ung, og havnet i systemet enten som flekser eller førtidspensionist, eller på vej til en af delene.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-10-2013, 13:49   #1
d-østergaard
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 21-10 2013
Lokation: Århus
Indlæg: 1
Styrke: 0
d-østergaard er ny på vejen
psykisk syg under 25 og på kontanthjælp

Hej alle på K10

Mit navn er Daniel. Jeg er 23 år og journaliststurderende ved Danmarks medie- og journalisthøjskole. Min arbejdspartner Charlotte og jeg sidder for tiden og arbejder med en artikelserie, der omhandler psykisk syge under 25 og deres ret til kontanthjælp. I den forbindelse leder vi nu efter en eller flere med psykiske lidelser, der har oplevet ikke at være berettiget til den høje kontanthjælpssats, og derfor har haft svært ved at få økonomien og hverdagen til at hænge sammen og som derudover kunne have lyst til at blive interviewet omkring det. Formålet med interviewet er generel baggrundsviden og forhåbentlig en case-artikel der gerne skulle sætte fokus på problemet.

Hvis i selv kunne være interesseret i at medvirke eller kender en der kunne være det må i ikke tøve med at kontakte mig. Enten herinde eller på [email protected] eller på tlf. 60101417

Venlig hilsen
Daniel Østergaard
d-østergaard er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension