K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-11-2008, 11:56   #21
annasen
Afhængigheds tegn af K10
 
annasens avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 340
Blog Indlæg: 13
Styrke: 16
annasen er ny på vejen
Talking Genialt

Du skriver godt. Det er et forløb der siger alt.
Ville gerne have været en flue på væggen
annasen
annasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2008, 12:10   #22
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
LOL LOL LOL

Godt gået Maj-Britt !!!!!!!!

Jeg er ikke holdt op med at skrald grine endnu ..... der er tårer og det hele

Tillykke med resultatet ... Kan se dem for mig ... Du godeste, jeg kan bare ikke holde op med at grine

You made my day .... thank you

Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2008, 12:18   #23
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Maj-Britt godt møde lyder det til

Håber at der snart kommer en ftp til dig, det ville jo være alletiders ...

Det kunne være at man skulle sende sådan en person som vil se hvordan man ser ud når man har ondt et billede

Man kan jo også lige give dem et kald når man er færdig med at støvsuge og har skide ondt he he ...


Nå og ang kvittering og ikke kvittering ...

Jeg bruger aldrig kvitterings knap har erfaret at de ikke trykker på den, jeg får i stedet for altid sluttet min mail af med et spørgsmål eller der er et spørgsmål inde i mailen, er der så ikke noget svar på det spørgsmål efter en uge, ja så sender jeg mailen igen og skriver at jeg formoder at de har smidt min mail væk og prøver igen , og så plejer der at komme et svar på mit spørgsmål ... og det er jo lige så godt som nogen kvittering....

Alt korrespondance mellem mig og jobkonsulent, og sagsbehandler foregår via mail , men er det noget så vigtigt som anke , klage eller i den stil , så går jeg troligt på kommunen , får dem til at kopiere alle papir og kvittere på alle papir og jeg sender den også på mail til feks sagsbehandlers leder , på den måde går jeg med livrem og seler , jeg har oplevet at min sagsbehandlers computer var gået ned, så den mail hun sendte til mig var tom...

Jeg har siddet til møde med kommunen hvor de ikke kunne komme ind i deres system og jeg har oplevet sagsbehandler der sad og brokkede sig over alle de mail hun fik, så derfor sender jeg mail ved små ting , altså sådan ting som jeg vil godt lige have tjek på det og det ...

Men ellers er det helt klart vigtige sager, op og aflevere dem og kvittering på , jeg har oplevet en sag hvor netop den kvittering gjorde at kommunen kom til at betale penge bagud, hvor jeg endnu ikke har set nogen afgørelser på det samme ved mail , godt nok kan man sige at sendt i ens egen mail er bevis, men man vil aldrig kunne bevise om det er løgn eller andet at kommunes server var gået ned lige den dag, og uanset hvad, så må vi erkende at kommuner og computere ikke er særlige forenlige ...
  Besvar med citat
Gammel 04-11-2008, 13:10   #24
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
tilslutter mig hejdien hvad angår kvitteringer.

små ting, ok med mail, men større sager -helt klart en personlig underskrift/stempel på at det er modtaget

Hvis man hele tiden tænker -måske som en advokat- at det er dig selv som skal sørge for bevisbyrden ja, så tror jeg ikke man går helt galt i byen

Iøvrigt er der også -som nævnt- den undskyldning som kommuner flittigt bruger at de kun har et system som kører om mandagen

så er det lige jeg tænker, hm, er al personale ansat i flexjob/skånejob? jeg mener, kan de kun klare at trykke på knapperne én dag om ugen ja, så ser det sørme slemt ud
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2008, 13:16   #25
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Jo, jeg er lidt ovenpå lige nu, men er klar på at jeg lynhurtigt kan blive pillet ned igen, fordi det er jo sjældent at FP § 17 går glat igennem.

På den anden side, jeg er vant til at få min vilje, så vi får se.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2008, 13:23   #26
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Maj-Britt ja det er godt nok sjældent at det sker efter en 17 men det sker ikke desmindre og hvorfor skulle du ikke være en af de heldige, og om ikke andet så er det nu sådan at de er død og pine nød til at gøre noget ved din sag nu

Så bliv du bare ovenpå og samle lidt kræfter så længe som muligt , alle her krydser alt hvad der kan krydses for dig
  Besvar med citat
Gammel 04-11-2008, 14:17   #27
Sommer
Hvor skulle jeg ellers være
 
Sommers avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-02 2008
Indlæg: 195
Styrke: 17
Sommer er ny på vejen
Hej Maj-Britt.

Godt gået. Skønt når der er nogen der har mod på at give dem modstand.

Jeg har været igennem sådan et afklaringsforløb hvor de, som du beskriver, kunne se hvordan jeg ser ud når det gør ondt. Det var en løjerlig oplevelse. Jeg oplevede at de sendte mig hjem når jeg kom. De havde set nok den dag.
Der kom en god beskrivelse af mig ud af det, men alligevel har lægekonsulenten forkludret min sag og sagsbehandleren kunne ikke få den færdig til tiden.
Jeg har også søgt efter § 17 nu, så de næste 3 måneder må jo vise om det kan briste eller bære.

Hvor jeg ønsker det må lykkes for dig.

Mvh. Sommer.
Sommer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2008, 18:32   #28
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Jeg vil bare ikke længere finde mig i at systemet skal tryne os rundt.

Når lægerne har beskrevet vores smerter, så behøver kommunen ikke mere, jeg vil IKKE nedværdige mig selv ved at bruge 3 timers transport for at de kan vende mig i døren.

Jeg vil heller ikke spille mere syg end jeg er, jeg kunen da godt kravle derop, sætte mig og sige avavav hele dagen, men jeg vil ikke.

De har at tro på lægerne og mig, længere er den bare ikke.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ressourceprofil ikke længere lovpligtig? Svaninden Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 11 08-04-2013 20:48
Vil ikke være med længere!! jonas Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 43 05-02-2012 22:30
Du er ikke længere syg! (Heldige mig O.o) Chilli Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 11 11-10-2011 20:02
Pensionister kan ikke længere få julehjælp buster Politik og Samfund 1 30-11-2010 10:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension