K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-02-2013, 00:42   #1
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Dansk blog?

Er der nogen af jer der kender en god dansk blog site der er velbenyttet. Den skal helst være bred og ikke bare for f.eks. syge eller unge.

google søgninger giver meget rodede resultater. Det er svært at filtre fra hvad der er godt og hvad der er skidt.

Anbefalinger er velkomne.
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2013, 09:44   #2
carolines
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 03-04 2012
Indlæg: 381
Styrke: 13
carolines er ny på vejen
Mener du en platform for at have sin egen blog eller`?

Hvis ja til ovenstående, så vil jeg anbefale dig wordpress som er et rigtig godt sted til gratis-blogs. Der er mange funktioner og det er brugervenligt!
carolines er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2013, 13:13   #3
alanabith
Hjemmevant på K10
 
alanabiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2011
Lokation: vordingborg
Indlæg: 259
Styrke: 14
alanabith er ny på vejen
Ja jeg kan os anbefalde Wordpress,bruger den nemlig selv til min blog og kan langt bedere lide den end Blogger som jeg brugte før i tiden
__________________
Førtidspensionist pr 1-1-2010. Min bogblog http://believeangelus.wordpress.com/
alanabith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2013, 14:30   #4
carolines
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 03-04 2012
Indlæg: 381
Styrke: 13
carolines er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af alanabith Se meddelelser
Ja jeg kan os anbefalde Wordpress,bruger den nemlig selv til min blog og kan langt bedere lide den end Blogger som jeg brugte før i tiden
Enig
- i øvrigt en fin bog-blog
carolines er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2013, 17:22   #5
alanabith
Hjemmevant på K10
 
alanabiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2011
Lokation: vordingborg
Indlæg: 259
Styrke: 14
alanabith er ny på vejen
Carolines: Mange tak for de rosende ord
__________________
Førtidspensionist pr 1-1-2010. Min bogblog http://believeangelus.wordpress.com/
alanabith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2013, 10:08   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jaaa, det er da en super side - jeg blev helt vild med de der reoler......jeg mangler sådan nogle reoler til DVD film - vil de være egnede til det??
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2013, 15:09   #7
alanabith
Hjemmevant på K10
 
alanabiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2011
Lokation: vordingborg
Indlæg: 259
Styrke: 14
alanabith er ny på vejen
Helenekr: tak tak , ork ja de er virkelig holdbar de reoler,der står direkte at hver hylde kan bære 30kg,os alene den grund til jeg betaler en fragt på 800kr for at få dem hjem,for dem fra Jysk som ligger tætter på er direkte for dyre og kvaliten er noget L....,min veninde som os er bog elsker som mig har disse reoler+jeg os har hørt fra andre at de virkelig er gode og så er de jo mega billige i forhold til mange andre steder.

men der er os en mindre version af reolerne hvis den jeg viser er for stor http://www.ikea.com/dk/da/catalog/pr...210/#/63688310

Linket til dem jeg får er
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/pr.../#/83688210,da jeg synes de er mere rumlige da jeg jo skal bruge dem til bøger.

fandt en dvd reol os hos Ikea men mærket er så et andet så om kvaliten er lige så god som Billy er ved jeg så ik http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/07305310/
__________________
Førtidspensionist pr 1-1-2010. Min bogblog http://believeangelus.wordpress.com/
alanabith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2013, 16:07   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Dem må jeg altså ud og kigge på - de er rigtig fede - jeg har haft dem fra Jysk, men kvaliteten er bare ikke okay, så de blev hurtig kasseret.

Og fedt man selv kan kombinere dem, man kan jo gøre det hyggeligt ved at blande lange modeller med korte eller smalle - og smart man kan købe en ekstra top til reolerne, så man kan få et rum mere....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2013, 19:19   #9
alanabith
Hjemmevant på K10
 
alanabiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2011
Lokation: vordingborg
Indlæg: 259
Styrke: 14
alanabith er ny på vejen
Ja jeg elsker osse de reoler og ja generalt Ikea,kan huske jeg var der for første gang i mit liv sidste år da min veninde tog mig med derind i KBH,efter hun ik kunne komme sig over jeg aldrig havde været der,ja hallo har ingen bil alså og man tager ik sådan et sted uden en bil og slet ik når man bor så langt væk som mig..

men ja det smarte er man kan få dem i alle forme næsten og ja de passer sammen! så man kan bygge en hel væg reol af dem hvis det er det man vil,uden det kommer til at koste det hvide ud af øjnene og igen så er de så bund solide at de endelig burde være dyre pga deres holdbarhed,men vi skal da ik klage

Ja jysk er jeg færdig med at købe reoler hos,købte os en lille en med 3 rum til 200kr til mine dvd film for et pr år siden og ja i dag har hylderne skvattet ned nok de første 10 gange+hylderne er blevet skæve og grimme,så den reol ryger ind i det andet sove værelset nu til mit tøj,det kan den vel holde til
__________________
Førtidspensionist pr 1-1-2010. Min bogblog http://believeangelus.wordpress.com/
alanabith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2013, 23:30   #10
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Det er et eller andet blog site, hvor der er mange bloggere og ens indlæg kommer op så andre kan læse det.

Ikke et personligt site og sådan noget, det har jeg allerede masse af. Men savner et eller andet anonymt sted at blogge blandt mange andre. (så man drukner lidt i mængden)
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Læs min Job-Blog nr. 26. Jan Jakobsen Politik og Samfund 3 21-06-2012 21:00
Hvorfor forskel på anden etnisk end dansk og dansk? Indiansummer Politik og Samfund 5 27-03-2012 15:05
Blog Den blå rose... Færselsuheld Et godt link! 6 07-09-2011 08:54
Dansk Folkeparti = Dansk Fupparti Henrikxxxx Fremtiden for fleksjob og førtidspension 22 23-08-2009 22:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension