K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-09-2016, 10:47   #11
Moreo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2016
Indlæg: 120
Styrke: 9
Moreo er ny på vejen
Til spørgeren: Hvis Udb. Danmark siger til dig at der er en fejl i deres beregner, hvorfor får du så ikke oplyst hvad fejlen består i, samt beder dem om en manuel beregning?

Selvfølgelig kan der ske fejl alle steder, jeg har dog aldrig oplevet fejl i deres boligstøtteberegner.

Og naturligvis skal du da indberette en evt. årlig huslejeforhøjelse. De fleste almene boligselskaber har imidlertid aftaler med Udb. Danmark, hvor indberetningen foregår helt automatisk, men gælder af gode grunde ikke private udlejere.
Moreo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-09-2016, 17:53   #12
Ravtossen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2016
Indlæg: 10
Styrke: 8
Ravtossen er ny på vejen
Hej igen. Nu har jeg endelig hørt fra dem. Kunne som du siger godt bede om en oplysning om i hvor fejlen er, det gør jeg næste gang de svarer mig tilbage. Og så må jeg jo sige at jeg har svært ved at tro deres beregner kan lave den samme fejl 20 gange i træk

Men de havde skrevet hvad de beregnede os udfra, og sagde jeg kunne lave en ny beregning. Og jeg fik jo den samme beregning som i starten, så jeg tog billeder af det og er nu sendt til dem. Så venter spændt på svar, som i nok skal hører. God weekend til jer alle

Vh Clark.
Ravtossen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2016, 00:10   #13
Moreo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2016
Indlæg: 120
Styrke: 9
Moreo er ny på vejen
Det lyder rigtig godt, at du vil informere os herinde, og også god weekend til dig.
Moreo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2016, 20:35   #14
Ravtossen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2016
Indlæg: 10
Styrke: 8
Ravtossen er ny på vejen
Så der lige en lille opdatering. Jeg sendte jo de billeder til udbetaling Danmark D.27 september og har stadig intet hørt fra dem. Har så haft skrevet til min udlejer om han ville sende husleje stigningen, han gør mig opmærksom på at der ingen husleje stigning er næste år. Men så har jeg jo ingen mulighed for at lave en klage her til nytår? Eller har i nogen input til hvad jeg eventuelt kan gøre?

Mvh Clark.
Ravtossen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2016, 01:05   #15
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Du kan gå ind og lave en beregning ud fra det her, og sammenligne med hvad udbetaling danmark har beregnet..

https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=177442

Det er deres udregning der gælder, medmindre du kan bevise andet..

2600,- i boligstøtte lyder meget højt, når der er to indtægter i husstanden og ingen børn - eller det er der måske..
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2016, 10:22   #16
Ravtossen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2016
Indlæg: 10
Styrke: 8
Ravtossen er ny på vejen
Hej pip. Der er ingen børn i husstanden, kun min kæreste og jeg. Det eneste jeg går udfra er den beregning jeg får ved boligstøtte beregneren. Og jeg får det til 2600kr men får udbetalt 1228 og det kan jeg ikke få til at hænge sammen

Vh Clark.
Ravtossen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2016, 16:07   #17
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Og du har tastet ind at du er pensionist efter 2003, din pension plus hendes indtægt før skat, og at I er to voksne i husstanden ?
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2016, 17:36   #18
Ravtossen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2016
Indlæg: 10
Styrke: 8
Ravtossen er ny på vejen
Jeps det hele er tastet ind, og har godt og vel gjort det 50 gange, for at tjekke efter om jeg har lavet fejl. Men det ender med samme resultat hver gang. Men nu må vi se hvad de siger ☺️
Ravtossen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2016, 21:03   #19
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Prøv at taste ind fra en anden computer.. en af de fejl der opstår i beregneren af og til, er at den gemmer cookies og laver en forkert beregning når man så taster ind, hvis man tidligere har lavet en anden beregning, f.eks fra da du boede alene.
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2016, 00:48   #20
Ravtossen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2016
Indlæg: 10
Styrke: 8
Ravtossen er ny på vejen
Det er allerede afprøvet, vi har prøvet fra vores bærbare, min gamle mobil, og min nye mobil. Så det kan ikke være cookies
Men nu må jeg vente og hører svar fra dem, selvom det godt nok tager en eeeeeevighed for dem at svare..
Ravtossen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension