K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-03-2013, 10:30   #1
58hb
Føler sig hjemme på K10
 
58hbs avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2011
Indlæg: 45
Styrke: 13
58hb er ny på vejen
Thumbs down Skandale...

Foranlediget af Webmaster's indlæg i K10 Nyheder.

Først var det Hækkerup der misinformerede omkring tolkene

Nu er det Mette Frederiksen der har "glemt" at vise de rigtige tal mht. de truede dagpengemodtager

Hvad bliver det næste og er der mere, der har gemt sig i de underjordiske gange under Christiansborg ???

I min terminologi - hedder den i dag siddende regering for

Skandaleregeringen

ØV ØV - næste gang får de sgi ikke min stemme !!!!
58hb er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2013, 10:47   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har skrevet det før, og skriver det gerne igen.

Regeringen er én stor samling af skuespillere, der er i færd med at øve bag kulisserne, stykket er intet andet end:

Helle og De fyrre tyve røvere!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2013, 10:56   #3
alanabith
Hjemmevant på K10
 
alanabiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2011
Lokation: vordingborg
Indlæg: 259
Styrke: 13
alanabith er ny på vejen
Da jeg hørte det i morges,Tænkte jeg bare nu igen!,der er sku ik andet end ballade med Mette+resten af den bande som kalder sig regerien

Synes snart de burde trække sig fra den regering,os bare igår gik der en mand og samlede underskrifter ind til at S kunne blive siddene i kommunen tror jeg det var,sagde bare jeg ik giver min underskrift til et parti der dolker de svage i ryggen og så ham så gå rundt,og mange havde vist samme mening som mig,der var ik mange der underskrev ihvertfald..

Næe de patier ryger direkte ud på r.. og albuer ved næste valg,det er helt sikkert,kan godt forstå dem der kom til at stemme på dem fortryder bitterligt
__________________
Førtidspensionist pr 1-1-2010. Min bogblog http://believeangelus.wordpress.com/
alanabith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2013, 15:06   #4
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Forstår ikke, man kun fokuserer på dagpengemodtagere. Der er mange uden arbejde, som ikke er medlem af en a-kasse. De burde have samme omsorg.
Gad vide hvor mange a-lasseledige, der når alt kommer til alt ikke kan få kontanthjælp eller hvis de ikke kan, selv har midlerne. Det må ikke a-kassemedlemmer gøre.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2013, 21:15   #5
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Jeg syntes det værste er at tænke på at hvis alle stemmer Blåt næste gang Så vil der ikke være hverken Boligsikring eller Enkeltydelser og hjælp at få...
Det vil blive skåret væk..
Plus vi vil få et pålæg om betaling når vi besøger vores læge...
Og kom ikke og sig at det ikke i den grad rammer de syge som blir pålagt at gå til lægen af kommunen... i mit tilfælde 10 gange på 2 år.. hvis jeg skulle til at betale for det når venstre kom til magten var jeg da ruineret...
Så så meget som folk snakker om at de ikke har deres stemmer til næste valg....
Tja hvad i ellers stemme på???

Vi kan håbe at deres politik har lokket en masse blå vælgerer over på rød så der til næste valg faktisk kommer stemmer nok til at Margrethe vestager ikke skal være med i regeringen...
For som regeringen sagde efter valget..
Der er noet folk har misforstået.. Vi vandt IKKE valget.. Havde de vundet havde det været El - S - SF .....
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2013, 21:50   #6
Mileo
Hjemmevant på K10
 
Mileos avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2012
Lokation: Limbo
Indlæg: 268
Styrke: 14
Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10
Tja...det har vel ikke længere ret meget at sige hvad farve noget har... eller om det er højre eller venstre orienteret.. for det er jo samme sur dej det hele...og ikke noget du kan stemme dig ud af...en regering som har en skjult agenda...uanset hvilken farve politik de fører..

Det er vel lige fedt..og meget sørgeligt...på samme tid...af forskellige årsager..

Og de vil sikkert indføre de samme stramninger...


Uanset hvilken fløj de kommer fra...

(Mileo
Mileo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2013, 13:27   #7
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Ja det er de jo alle nødt til. Der kan ikke gives flere penge ud end der kommer ind. Fuldstændig som vore private hudholdninger.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-03-2013, 14:37   #8
sejleren
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2012
Indlæg: 28
Styrke: 12
sejleren er ny på vejen
Tror du virkelig at de borgerlige ville kunne få alt det bras igennem, det gør jeg ikke.
sejleren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-03-2013, 16:12   #9
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Hvis de blå har flertallet? - ja uden et kny og nok i en værre udlægning.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2013, 17:37   #10
sejleren
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2012
Indlæg: 28
Styrke: 12
sejleren er ny på vejen
Altså hvis du ikke er vågnet endnu, så er det godt nok på tide!!!!
Hvornår har vi sidst set en så stor omfordeling i samfundet, næ du, medmindre enhedslisten kan mønstre ca 50% af samtlige stemmer, kan vi kun håbe på at df vil kunne få et bedre regeringsgrundlag igennem med v end s har fået med R.
Kunne du forestille dig hvad der ville ske fra hovedforbundenes side hvis en højre regering i den grad påvirker overenskomstforhandlinger som vi ser S gøre det for tiden?
Hvilket parti var det før valget der lovede at det var de bredeste skuldre der skulle løfte mest, så nedsætter de gudhjælpemig selskabsskatten, som udelukkende hjælper extremt store firmaer, man skulle tro de regerede på vegne af "markedet", man kunne jo f.eks have fjernet det utal af grønne afgifter vi alle betaler for ingenting, tag for eksempel et gartneri i Danmark, hvis afifterne blev fjernet kunne flere produkter være rentable at dyrke her i stedet for i Holland og Spanien, det ville bla betyde vanvittige mængder af diesel sparet til transport med for det meste udenlandske lastbiler som ikke engang lever op til vores krav til miljø, altså lidt ind på den grønne konto og en masse danskere i arbejde. Jeg er svært bange for at lidt mindre i selskabsskat kun betyder større udbytte til aktiehaverne.
Nå, jeg er jo ikke statsminister, så jeg tror jeg holder her.
mvh mig
sejleren er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
"Skandale at sagsbehandlere er ukvalificerede" L.S. Politik og Samfund 9 27-05-2013 01:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension