K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-04-2013, 09:34   #201
Jamie36
Glad for at være medlem
 
Jamie36s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2013
Lokation: København
Indlæg: 83
Blog Indlæg: 26
Styrke: 12
Jamie36 er ny på vejen
Der er så mange regler, at det ikke er til at finde ud af, hvad man må og ikke må. Jeg er enlig, men ikke forsøger!! Bor i egen lejlighed og har min egen økonomi. Jeg er næsten lige blevet separeret fra min nu eks kone, vi er stadig venner heldigvis var det på den måde ikke en grim separation.

Må man slet ikke have noget i sit liv, skal man sidde og være ensom fordi man er på KH? Hvad er reglerne om venner?

Er angst for at komme ud blandt andre, men når jeg besøger min familie og senere tager hjem, får jeg vild paranoia man ved jo aldrig om der er en som holder øje. Og hvis man så endelig møder en man kender så tør man ikke snakke med dem, tænk hvis man skulle få et forhold. Tør ikke noget som helst mere!!
Jamie36 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-04-2013, 18:53   #202
Hva´nu
Jamen så siger vi det...
 
Hva´nus avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2013
Indlæg: 401
Styrke: 11
Hva´nu er ny på vejen
Det er næppe sådan det skal forstås.

Citat:
Oprindeligt indsendt af JamieØ36 Se meddelelser
Må man slet ikke have noget i sit liv, skal man sidde og være ensom fordi man er på KH? Hvad er reglerne om venner?
Det er jo nok ikke lige sådan det skal forståes.

Årsagen er jo at man ikke skal kunne flytte fra hinanden blot fordi man så kan få flere offentlige ydelser, end hvis man boede sammen.
Hva´nu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-04-2013, 19:17   #203
Jamie36
Glad for at være medlem
 
Jamie36s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2013
Lokation: København
Indlæg: 83
Blog Indlæg: 26
Styrke: 12
Jamie36 er ny på vejen
Min eks og jeg er ikke flyttet fra hinanden pga. flere ydelser men fordi jeg ikke er til at leve med, da jeg kæmper hver dag med humørsvingninger, og alle de andre symptomer som mine diagnoser indholder og det gik udover hende,og os som par så det skulle bare ikke være os.

Okay så har jeg bare misforstået mht. til hvad man må og ikke må!!!
Jamie36 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-04-2013, 19:31   #204
Hva´nu
Jamen så siger vi det...
 
Hva´nus avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2013
Indlæg: 401
Styrke: 11
Hva´nu er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af JamieØ36 Se meddelelser
Min eks og jeg er ikke flyttet fra hinanden pga. flere ydelser...
Det var heller ikke sådan jeg forstod det, men jeg skrev det fordi det er lovens hensigt.
Hva´nu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-04-2013, 19:37   #205
Jamie36
Glad for at være medlem
 
Jamie36s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2013
Lokation: København
Indlæg: 83
Blog Indlæg: 26
Styrke: 12
Jamie36 er ny på vejen
Tak skal du have Hva´nu. Glad for at du forstod at min eks og jeg ikke er sociale bedragere:0) Regerings regler er godt nok svære at forstå, gad vide om de selv kender dem!!
Jamie36 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
De Uperfekte - Program om kærlighed og handicaps Webmaster Politik og Samfund 5 29-01-2013 12:15
Program om sociale bedragere - Del 2 Abraxus Politik og Samfund 22 26-01-2013 18:41
Skal jagte sociale bedragere i udlandet Vej86 Politik og Samfund 30 19-07-2011 12:41
De største sociale bedragere er.........surprise: PiaCP Politik og Samfund 5 09-04-2011 10:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension