K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-07-2014, 08:36   #11
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Når tingene ændres, ligesom at man skal tilpasse evt nye skånebehov, skal dette ændres via de samtaler/opfølgning der SKAL være løbende!

Du bør derfor kontakte den ansvarlige sagsbehandler, for tilpasning.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2014, 21:11   #12
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Tak Popiae
Jeg har nu bedt om et møde med sagsbehandler,så kommer nok snart med opdatering

Men hvis der er nogen der har erfaringer fra distrikpsykiatri gode som dårlige vil jeg meget gerne høre noget
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2014, 22:10   #13
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Kan det være rigtigt at det kun er praktiksted og det firma kommunen bruger til at etablere praktik der skal underskrive kontrakten og burde jeg ikke få en kopi mht timer og skånebehov?
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2014, 08:49   #14
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
JO, det skal jo aftales med dig!

Kontakt evt din fagforening.

VH POpiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2014, 13:23   #15
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Hej Popiae jeg er ikke i en fagforening
Har spurgt på mail og fået svar retur om at det med kotrakten er en fejl,og angående timeantal skal det aftales løbende om jeg kan stige,så jeg ikke har et skema og pres på-
og så det passer mig
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-09-2014, 08:30   #16
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du skal sikre dig en ny kontrakt, der IKKE er fejl i!

VH POpiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2014, 16:36   #17
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Så er der lidt nyt-min sagsbehandler vil gerne have mig for teamet og i et recurseforløb,men jeg er jo ikke garanteret noget-men det er det der arbejdes hen imod,når sagsbehandler spørger om hvordan jeg tror jeg kan klare mig i fremtiden er det så forkert at sige at jeg tror jeg godt kan magte et flexjob?

Altså skader det ens sag,jeg kan godt klare ca 10 t pr uge med div skånebehov,der ligger jeg meget stabilt ?
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2014, 18:37   #18
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Mej, det skader da ikke din sag og et eller andet sted er det fløjtende ligegyldigt hvad din sagsbehandler vil. Det vigtige er at du møder rehabiliteringsteamet.

Her har sagsbehandleren nemlig intet at sige og det er en samtale mellem dig og teamet.
Du har lov at ønske fleksjob hvis du selv mener du kan klare det og du kan forklare teamet hvorfor du mener du kan klare det.

Ressourceforløb er hvis man har brug for at få udviklet sin arbejdsevne, så kan ikke se hvorfor du ikke skulle direkte i fleks.

Du har jo lov at ytre det i både skemaet til teamet, hvor man bl.a skal skrive om hvor man ser sig selv ifht arbejdsliv og til selv samtalen.
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2014, 20:40   #19
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
"det er tydeligt at pt fremtidigt vil have brug for støtte til at varetage et job,jeg mener at det forsat er vigtig med tilknytning til arbejdsmarkedet,men mener det bør vurderes i hvilket omfang og hvilken støtte dette kræver,der er brug for at ressurser,barriere og hensynstagende vilkår konkretiseres" er hvad der står i brev til kommune,

åh gud hvor er jeg bare nervøs for fremtiden,er virkelig bange for at nævne flexjob,men mener jo heller ikke at et recurseforløb vil kunne få mig til at arbejde fuldtid og når jeg nu magter et flexjob virker det ikke logisk at skulle i recurseforløb-puha det bliver nogen hårde mdr intil det er på plads,men stadig meget lettet over at skulle for teamet
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension