K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-05-2014, 22:27   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Er det så Niels Fanø der skal være den "uvildige" speciallæge i din sag??

Ud over jeg selv har oplevet ham...ja så har jeg også hørt fra flere andre at kommunerne netop bruger ham da han netop ikke er så uvildig som han burde være...

Har du muligheden for at vælge en anden??

Er det kommunen der har sagt at det skal være hos ham??
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-05-2014, 23:39   #12
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
hjælp søger førtidspension

vil også opfordre til snarest at undersøge om du kan vælge en anden end Niels Fanø, jeg blev selv sendt til ham i forb. med min sag. Som web. siger så virker N.F. ikke helt uvildig, han var mere optaget af det jeg IKKE fejlede end det jeg fejlede

Men hvis det bliver ham, så sørg for himlens skyld for at have en med dig, så I er to om at lytte til hvad der bliver sagt og gjort.

vh Sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2014, 00:32   #13
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af sortepigen Se meddelelser
vil også opfordre til snarest at undersøge om du kan vælge en anden end Niels Fanø, jeg blev selv sendt til ham i forb. med min sag. Som web. siger så virker N.F. ikke helt uvildig, han var mere optaget af det jeg IKKE fejlede end det jeg fejlede

Men hvis det bliver ham, så sørg for himlens skyld for at have en med dig, så I er to om at lytte til hvad der bliver sagt og gjort.

vh Sortepigen
Og optag samtalen med f.eks. mobiltelefon eller mp3.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2014, 01:23   #14
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Er dit hovedproblem indenfor det reumatiske område, siden du skal have lavet speciallægeerklæring indenfor det område ?

Og hvem skal beskrive alle de andre lidelser du har ?
Bestille kommunen også erklæringer fra disse speciallæger, for ellers kommer der jo til at mangle en del lægelig dokumentation !
Citat:
Min historie er at jeg pga disse diagnoser:
Dyspnø, Progressiv systemisk sklerodermi, hjertet: Forhøjet tryk, mindre utæthed ved hjerteklapFortykket hjertemuskel, Reflux gastro-oesophagealis m oesophagitis, Dysfunctio secretionis glandulae salivaris
Seropos. Reumatoid artrit, Lettere slidforandringer sv.t. c5/c6 og c6/c7, Osteoporose, Hashimoto’s thyreoiditis, Raynaud’s syndrom, Kol med 1/5 lungekap nedsættelse, Sinuitis chronica maxillaris, Artrose i tommelens rodled uns, Carpal tunnel syndrom, Slidgigt i lænd, Lupus, Astmatisk bronkitis.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2014, 10:42   #15
hvh
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2014
Indlæg: 28
Styrke: 11
hvh er ny på vejen
de fleste af mine problemer ligger der statusraport på men mit hovedproblem er en meget aggrasiv leddegigt i hele kroppen og den gør bla at mine håndled hæver og giver enorme smerter der kræver morfin, hvis smerter skal neutraliseres og at knæ hofter nakke og føder er berørt og sleodromien gør at hjerte og lunger giver kraftig åndenød ved bevægelse og arbejde.

er der nogen der ved om man kan søge en § 17 hvis man har fået afslag på en før for jeg har ikke turde søge en. og hvis man får afslag hvad så skal man så hele møllen igennem igen for et fleksjob ?

Sidst redigeret af hvh; 04-05-2014 kl. 10:45.
hvh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2014, 11:29   #16
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Du kan søge §17 så mange gange, du vil.
Der skulle gå en afklaringsproces igang, når teamet ser din ansøgning.
Gå hen og få en snak med din læge om, hvad du skal lægge vægt på.
Hun/han vil nok blive bedt om en status.
Saml Alle speciallægepapirer og sørg for, at kommunen har dem alle!
Accepter, at nogle måske skal fornyes.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2014, 14:27   #17
hvh
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2014
Indlæg: 28
Styrke: 11
hvh er ny på vejen
ja det er kommunen der har sendt mig til niels fanø og det skulle ikke være muligt at ændre på det proceduren er jo at de skriver til 4 læger som så svarer om de vil tage en og så udvælger kommunen en af dem og betaler 12000 for det fortalte sb mig
hvh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2014, 14:57   #18
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Glem alt om, hvad kommunen har betalt. Det er IKKE dit problem.
Når du nu bliver kostet ind til Niels Fanø, - så hav en bisidder med, som kender dig og som du ved, er observant.
Det vil være god tone, at du får lov til at se rapporten før den sendes.
Får du ikke det, studerer du den bagefter og noterer dig alle de punkter, hvor han taler imod øvrige lægers vurderinger, - især hvor det sker uden ordentlig begrundelse, ingiver en begrundet klage til Borgerrådgivningen og forlanger en second opinion.
Det gjorde jeg med en psykiaters udtalelse (der var også meget sjusk i den)og fik lov til at vælge mig en anden.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2014, 17:33   #19
hvh
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2014
Indlæg: 28
Styrke: 11
hvh er ny på vejen
det lyder som en regtig god ide mukke med en bisider og læse raporten igennem det vil jeg gører og tak for jeres mange kommentare og gode råd det er rart ikke at være alene om det på denne måde kan kun sige hvorfor gjore jeg det ikke noget før
tusinde tak
hvh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2014, 17:51   #20
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
En borgerrådgiver er ikke en sagsbehandler. Men een, der kan rådgive borgeren om vejen gennem systemet.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension