K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-07-2014, 01:26   #1
hk12
Elsker at være her på K10
 
hk12s avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2010
Lokation: kbh
Indlæg: 70
Styrke: 14
hk12 er ny på vejen
Thumbs up gæld.

Hej K10, jeg synes at jeg for nogle måneder siden hørte at skat ved en "fejl" har eftergivet mange tusinders mennesker gæld til det offentlige, da deres elektroniske systemer ikke var gearet til at håndhæve og imødegå forældelsens fristen på 3 år, har prøvet at google det men, der er ikke noget der dukker op ?? Er der nogle herinde der ved noget, eller har et link, det kunne være meget sjovt at finde ud af om der var noget om det... på forhånd tak
hk12 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2014, 05:20   #2
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af hk12 Se meddelelser
Hej K10, jeg synes at jeg for nogle måneder siden hørte at skat ved en "fejl" har eftergivet mange tusinders mennesker gæld til det offentlige, da deres elektroniske systemer ikke var gearet til at håndhæve og imødegå forældelsens fristen på 3 år, har prøvet at google det men, der er ikke noget der dukker op ?? Er der nogle herinde der ved noget, eller har et link, det kunne være meget sjovt at finde ud af om der var noget om det... på forhånd tak
Jammen det får du sikkert ikke noget ud af ... for Skat opgiver formodentlig kun de store fisk ... alle de mange små fisk kan de fint klare med papir, kuglepen og en kugleramme ...

Der røg drømmen om "eftergivelse" af din skattegæld på 14 kroner og 85 øre ... det er sq surt ... but that's life ... kom over det eller ta' en tudekiks.


Skulle du rejse dig igen efter ærgrelsen, så kan du evt. kikke forbi her:

http://www.version2.dk/artikel/skat-...skandale-58867
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-07-2014, 16:45   #3
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
nu er det sådan at de 3 år ikke gælder ved offelig gæld, de har en noget længere tid at løbe på, mener det er 10 eller 20 år, så desværre, de skal nok få deres penge
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension