K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-06-2011, 16:51   #1
pallepunk
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2010
Lokation: Odense
Indlæg: 45
Styrke: 14
pallepunk er ny på vejen
Post Sygdom mm.

Jeg har nu været ansat i fleksjob i en større genbrugs virksomhed her i Odense i 1½ år. For et år siden indledte jeg et superkort forhold til en af lederne, det skulle jeg aldrig have gjort, hun var ikke noget for mig, jeg lod mig bare forblænde af søde ord mm. Nå, men siden det superkorte forhold er det gået ned af bakke med mit arbejde derude. Hun har gjort det sådan at flere af mine arbejdsopgaver er blevet taget fra mig, hun har løjet omkring ting jeg har gjort eller ikke gjort, kort sagt har hun gjort livet surt for mig og jeg vil sådan set bare gerne væk derfra, jeg har flere gange bedt den øverste leder om at afskedige mig, men det vil han ikke, han siger at han er glad for mig og at det nok skal blive godt igen det hele, men han er lidt af en vatnisse og damerne derude kan køre ham som de vil, sådan føler jeg det .... Jeg har slidegigt i knæ, ryg og hænder, jeg har i år haft mange sygedage, både på grund af det psykiske arbejdsmiljø og på grund af min slidegigt, i grunden er jeg ligeglad med at melde mig syg, for jeg vil jo gerne væk derfra, men alligevel så har jeg det dårligt med at melde mig syg, fordi jeg netop har været meget væk. Nu har jeg så været på arbejde i dag, med dårlig ryg, har ikke sovet natten mellem søndag og mandag, så de 4 timer jeg er på job har været 4 lange timer, så hvis ryggen driller imorgen, så melder jeg mig syg igen, der er jo ikke andet at gøre. Men det her sygdom, der var en gang en regel med at hvis man var syg mere end 120 dage, så kunne man blive afskediget, findes den regel stadig i dag ???? Jeg ved godt at det ikke er sjovt at blive arbejdsløs, men det er dælme heller ikke sjovt at være i et arbejde hvor man ikke føler sig velkommen. Hende den lede leder havde for nogen tid siden et møde med min leder, efter det møde har min leder været meget kold og kontant overfor mig, jeg gider ikke spørge hvorfor, for der er dælme gået børnehave i den derude, jeg ved godt det her indlæg er lidt rod, men jeg prøver at gøre en lang trist historie så kort som mulig .... Til sidst vil jeg gerne høre om nogen ved hvad der sker mig hvis jeg selv siger op???
Jeg har holdt en del møder med lederen derude, jeg gider ikke flere møder, han siger en masse til de møder, men når det bliver hverdag igen, kører det hele som det plejer, så der er ingen ide i flere møder, min jobkonsulent er heller ikke til megen hjælp, han siger også bare hele tiden at jeg skal tale med min leder, hvilket jeg så gør og han lover at alt nok skal blive bedre ... o.s.v.

Sidst redigeret af pallepunk; 20-06-2011 kl. 18:53.
pallepunk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2011, 17:04   #2
tumnus
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 696
Styrke: 18
tumnus er ny på vejen
Du skal endelig ikke selv sige op, så hellere melde dig syg og skulle du ende med at blive fyrer er det vel ok?

Sørg for at gøre opmærksom på det dårlige rbejdsmiljø, både overfor sagsbehandler på jobcenteret, men osse overfor din læge som du skal have med på sidelinien hvis du ryger ind i en langtidssygemelding

Dårligt arbejdsmiljø er i den grad med til at forværre ens oplevelse af smerter og manglende nattesøvn kan kører hvem som helts ned

Pas på dig selv - det er der ikke andre der gør
tumnus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2011, 17:09   #3
pallepunk
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2010
Lokation: Odense
Indlæg: 45
Styrke: 14
pallepunk er ny på vejen
Jeg kontakter jobcentret hver gang der sker noget derude, så det bliver skrevet ind i min mappe, jeg skiftede læge for nogen tid siden, men min nye læge er informeret omkring min arbejds situation ... Jeg vil meget gerne fyres ... så jeg kan få mit liv tilbage ....
pallepunk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2011, 17:25   #4
Andepigen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: København
Indlæg: 157
Styrke: 14
Andepigen er ny på vejen
Jeg laver lige nogle afsnit i dit indlæg - det er meget kompakt og svært at læse, som det står nu.

Jeg har nu været ansat i fleksjob i en større genbrugs virksomhed her i Odense i 1½ år. For et år siden indledte jeg et superkort forhold til en af lederne, det skulle jeg aldrig have gjort, hun var ikke noget for mig, jeg lod mig bare forblænde af søde ord mm.

Nå, men siden det superkorte forhold er det gået ned af bakke med mit arbejde derude.
Hun har gjort det sådan at flere af mine arbejdsopgaver er blevet taget fra mig, hun har løjet omkring ting jeg har gjort eller ikke gjort, kort sagt har hun gjort livet surt for mig og jeg vil sådan set bare gerne væk derfra, jeg har flere gange bedt den øverste leder om at afskedige mig, men det vil han ikke, han siger at han er glad for mig og at det nok skal blive godt igen det hele, men han er lidt af en vatnisse og damerne derude kan køre ham som de vil, sådan føler jeg det ....
Jeg har ledegigt i knæ, ryg og hænder, jeg har i år haft mange sygedage, både på grund af det psykiske arbejdsmiljø og på grund af min ledegigt, i grunden er jeg ligeglad med at melde mig syg, for jeg vil jo gerne væk derfra, men alligevel så har jeg det dårligt med at melde mig syg, fordi jeg netop har været meget væk.

Nu har jeg så været på arbejde i dag, med dårlig ryg, har ikke sovet natten mellem søndag og mandag, så de 4 timer jeg er på job har været 4 lange timer, så hvis ryggen driller imorgen, så melder jeg mig syg igen, der er jo ikke andet at gøre. Men det her sygdom, der var en gang en regel med at hvis man var syg mere end 120 dage, så kunne man blive afskediget, findes den regel stadig i dag ????

Jeg ved godt at det ikke er sjovt at blive arbejdsløs, men det er dælme heller ikke sjovt at være i et arbejde hvor man ikke føler sig velkommen.
Hende den lede leder havde for nogen tid siden et møde med min leder, efter det møde har min leder været meget kold og kontant overfor mig, jeg gider ikke spørge hvorfor, for der er dælme gået børnehave i den derude, jeg ved godt det her indlæg er lidt rod, men jeg prøver at gøre en lang trist historie så kort som mulig ....

Til sidst vil jeg gerne høre om nogen ved hvad der sker mig hvis jeg selv siger op???
Jeg har holdt en del møder med lederen derude, jeg gider ikke flere møder, han siger en masse til de møder, men når det bliver hverdag igen, kører det hele som det plejer, så der er ingen ide i flere møder, min jobkonsulent er heller ikke til megen hjælp, han siger også bare hele tiden at jeg skal tale med min leder, hvilket jeg så gør og han lover at alt nok skal blive bedre ... o.s.v.
Andepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2011, 18:55   #5
pallepunk
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2010
Lokation: Odense
Indlæg: 45
Styrke: 14
pallepunk er ny på vejen
Hej Andepigen,

Tak skal du have, jeg har skrevet dette indlæg i dag, hvor jeg har hammer ondt i ryggen, så det skulle bare jabbes af i en fart ...

Jeg har selv rettet i mit indlæg, jeg har skrevet at jeg lider af ledegigt, det passer nu ikke,
det er slidegigt jeg er plaget af.
pallepunk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2011, 19:27   #6
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
trist det skal være sådan
Men NEJ du må ikke selv sige stop
fordi så er du selv forskyldt i, du er arbejdsløs
så kan det være kommunen tager din ledighedsydelse
så det skal du passe på med

men hvad med at gå i gang og finde et andet job
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2011, 19:40   #7
viggo
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 436
Styrke: 13
viggo er ny på vejen
R.....

Din jobkonsulent er da et r..... Er det ikke meningen at sådan en skal hjælpe og støtte?
viggo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2011, 19:46   #8
pallepunk
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2010
Lokation: Odense
Indlæg: 45
Styrke: 14
pallepunk er ny på vejen
Jeg er i gang med at søge nyt job, jeg skriver 2-3 ansøgninger om ugen, men får sjældent svar på dem ...

De der jobkonsulenter er efter min egen personlige mening kun ansat for at
beskytte deres eget job, der er ingen hjælp at hente der, prøv at snakke
med din leder siger de og hjælper det ikke så kontakt os igen, så kommer
vi ud for at snakke med ham, det har jeg prøvet een gang, det blev en
gang tågesnak som jeg den dag i dag stadig ikke fatter meget af .....
pallepunk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2011, 21:06   #9
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Hvis du er i en fagforening kunne du måske snakke med dem om det, det handler jo om arbejdsmiljø.

Er der ikke en tillidsmand på arb.pladsen?
Denne burde også gribe ind og om ikke andet gå med til dine møder med lederne.

__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-06-2011, 06:31   #10
pallepunk
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2010
Lokation: Odense
Indlæg: 45
Styrke: 14
pallepunk er ny på vejen
Jeg er ikke medlem af en fagforening, jeg fik at vide at da jeg kom over i fleks/skåne job var det ikke nødvendigt at være medlem af en fagforening længere og da jeg ligger på nederste løntrin er der heller ikke så meget overskud der ....

Tillidsmanden er en kvinde, hun er i lommen på lederen, hun er kun tillidskvinde af navn ikke af gavn ....

Hun har kun været med til et møde derude og det var vist kun for at være vidne eller noget, jeg husker det ikke helt....
pallepunk er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Min sygdom fylder :-( HeidiAnd Dit og Dat 10 18-07-2011 12:19
FP pga sygdom nille60 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 03-05-2010 11:36
ferie under sygdom franzi Dit og Dat 4 03-03-2009 12:22
Ferie ved sygdom Yasmin Alt det andet 1 06-01-2009 10:00
Fyret under sygdom Dorthe Spørgsmål ang fleksjob 15 07-09-2006 22:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension