K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-09-2006, 23:10   #11
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 42
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
RE: misbrugt i flexjobbets navn!

Hej Lotus...
Ja det er en dejlig side denne her - den har bestemt hjulpet mig meget og man føler sig ikke alene og at det er verden som er imod bare en selv... Mange står i svære situationer herinde og synes det er fantastisk at vi kan støtte og hjælpe hinanden og dejligt at vi har en som Pia B som gider bruge sin fritid på at give os de svar vi ikke kan finde i systemet!!!

det er svære valg du står overfor og kan godt forstå din fustration... hvis jeg var i dit sted ja så ville jeg nok gå linen ud.... gå hele vejen.... jeg havde lidt bøvl med en af mine mange sagbehandlerer og hun fik den besked at hvis ikke vi fandt melodien og der begyndte og ske noget ja så måtte dem over hende og dem over dem osv.. indvolveres og hvis det ikke hjalp så var jeg villig til at gå til pressen og skabe lidt påstyr... og vupti så skete der lidt fremskidt.. siger ikke at alle sagbehandler ville reagerer men synes det er værd at kæmpe for sin sag - hvis man har kræfterne, modet og viljen til det!!!!

Jeg bor ikke længere i den kommunen som efter flere år langt om længe visiterede mig da jeg ikke følte jeg havde mere at gøre der ved at tingene måtte ud i det ekstreme før der skete noget så du ville have min fulde opbakning til at gå hele vejen... det er altid svært når man bor i mindre byer men man skal jo også kunne se sig selv i øjnene og føle en vis værdighed og selvtillid og min mening er at hvis du bukker under og "lader" som ingenting så vil det æde dig op indeni!!!

Held og lykke på fredag krydser fingre for at det går dig godt!!!

KÆMPE Knus Borroe
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2006, 23:10   #12
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 42
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
RE: misbrugt i flexjobbets navn!

Hej Lotus...
Ja det er en dejlig side denne her - den har bestemt hjulpet mig meget og man føler sig ikke alene og at det er verden som er imod bare en selv... Mange står i svære situationer herinde og synes det er fantastisk at vi kan støtte og hjælpe hinanden og dejligt at vi har en som Pia B som gider bruge sin fritid på at give os de svar vi ikke kan finde i systemet!!!

det er svære valg du står overfor og kan godt forstå din fustration... hvis jeg var i dit sted ja så ville jeg nok gå linen ud.... gå hele vejen.... jeg havde lidt bøvl med en af mine mange sagbehandlerer og hun fik den besked at hvis ikke vi fandt melodien og der begyndte og ske noget ja så måtte dem over hende og dem over dem osv.. indvolveres og hvis det ikke hjalp så var jeg villig til at gå til pressen og skabe lidt påstyr... og vupti så skete der lidt fremskidt.. siger ikke at alle sagbehandler ville reagerer men synes det er værd at kæmpe for sin sag - hvis man har kræfterne, modet og viljen til det!!!!

Jeg bor ikke længere i den kommunen som efter flere år langt om længe visiterede mig da jeg ikke følte jeg havde mere at gøre der ved at tingene måtte ud i det ekstreme før der skete noget så du ville have min fulde opbakning til at gå hele vejen... det er altid svært når man bor i mindre byer men man skal jo også kunne se sig selv i øjnene og føle en vis værdighed og selvtillid og min mening er at hvis du bukker under og "lader" som ingenting så vil det æde dig op indeni!!!

Held og lykke på fredag krydser fingre for at det går dig godt!!!

KÆMPE Knus Borroe
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2006, 23:11   #13
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 42
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
RE: misbrugt i flexjobbets navn!

hov fik vist sendt den afsted 2 gange sorry
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2006, 01:35   #14
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
RE: misbrugt i flexjobbets navn!

Det sker jo Borroe

Lotus...du bør som minimum skrive din version af forløbet ned på papir...og få det lagt i din sag på kommunen....så hvis du evt skifter sagsbehandler kan hun/han læse begge sider af sagen...husk evt. at få en kvitering for at du har afleveret den deroppe....bare i det tilfælde af at den skulle blive væk...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2006, 11:41   #15
Lotas
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Indlæg: 16
Styrke: 18
Lotas er ny på vejen
RE: en point.-

Der kan du godt have en point, men jeg tror, at ved at opfører mig som altid og gøre de ting som jeg altid gør, DVS: handle i kvickly, gå forbi hendes kop og kande, gøre hende på den måde opmærksom på, at jeg stadig er her, prikke til hende samvitighed. Jeg kan godt mærke, at jeg er ved at komme psykisk overnpå igen og denne side har hjulpet mig mere end meget og jeg takker jer alle, der har brugt jeres tid på at læse min historie og givet jer tid til at svare mg. Det har har givet mig en sjæle ro, at finde ud af, at jeg faktisk ikke er den eneste, der har en rigtig træls oplevelse i flexjobbets navn. Selvom jeg er kommet langt, så tror jeg ikke, at jeg helt kommer over den følelse af, at være misbrugt, både i forhold til Dorte, men også i forhold til kommunen. Agtpågivenhed er nu blevet en ny del af min personlighed.

knus
Lotus
Citat:
Borroe skrev:
hov fik vist sendt den afsted 2 gange sorry
Lotas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2006, 11:45   #16
Lotas
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Indlæg: 16
Styrke: 18
Lotas er ny på vejen
RE: tak for rådet

Hej!

Det vil jeg gøre og helt ærlig, så havde jeg ikke tænkt så langt selv, men kan godt se, at når min version også ligger i min sagmappe, så er de som minium nødt til at læse den og det kan jo være, at det kan give mig bare lidt oprejsning i forhold til de ting, som Dorte har sagt.



Citat:
Webmaster skrev:
Det sker jo Borroe

Lotus...du bør som minimum skrive din version af forløbet ned på papir...og få det lagt i din sag på kommunen....så hvis du evt skifter sagsbehandler kan hun/han læse begge sider af sagen...husk evt. at få en kvitering for at du har afleveret den deroppe....bare i det tilfælde af at den skulle blive væk...
Lotas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2006, 12:39   #17
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
RE: misbrugt i flexjobbets navn!

Ja det er ihvertfald meget bedre end at der kun ligger hendes forklaring...plus at de jo så også kan se at du har reageret på det (imod det)....det kan de jo ikke se hvis det kun er hendes der ligger i din sag...

Jeg tror også at det er det bedste du kan gøre...at opfører dig helt nomalt og derved prikke til hendes samvittighed...for hun kan da ikke andet end at ha en dårlig samvittighed når hun behandler mennesker sådan som du har beskrevet det...

Når det nu endelig skal være....så er det måske meget godt at du ikke kommer til at arbejde for sådan en person....selvom jeg godt kan se at det er noget møj ikke at have noget job...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2006, 22:56   #18
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 42
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
RE: misbrugt i flexjobbets navn!

Hejsa

Ja at prikke til hendes samvittighed er altid en god ting... men husk på nogen mennesker har ingen - det er sørgeligt men sandt!! min opbakning ligger og venter på dig uanset hvad du gør... Og du skal gøre det der passer bedst til dig!!! jeg er jo nok en lidt ilter dame og har aldrig fortrudt at jeg gik hårdt til værks men der er vi jo gud ske tak og lov så forskellige!!!
Du må have held og lykke i morgen - fredag!!!

webmaster... tjahhh jeg er sgu ikke så kvik om aftenen så det må man vel forvente af mig men tak for forståelsen


knus Borroe
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-09-2006, 09:27   #19
Lotas
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Indlæg: 16
Styrke: 18
Lotas er ny på vejen
RE: misbrugt i flexjobbets navn!

Hej! Iltere eller ej, så kommer det meget an på min sagsbehandlers imødekommendehed eller måske mangle på samme. Takker for din opbakning og forståelse i denne sag..

Stort knus
Lotus
Lotas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-09-2006, 22:22   #20
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 42
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
RE: misbrugt i flexjobbets navn!

Hejsa. det var da så lidt... håber mødet gik godt!!!

Knus Borroe
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
I behandlingsmulighedernes navn L. Madsen Spørgsmål ang fleksjob 16 07-03-2013 18:44
Hvad er barnets navn? smækkerlækker Dit og Dat 41 20-07-2012 12:09
Så kom der navn på hvad jeg fejler sushjer 1 Alt det andet 112 15-09-2011 13:41
Mit Navn er Stenblank lone t Dit og Dat 0 30-10-2007 01:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension