K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-12-2011, 17:31   #1
Diablo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Diablos avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-11 2010
Lokation: Nordsjælland
Indlæg: 176
Styrke: 14
Diablo er ny på vejen
Bliver indstillet efter §18

Hej

Jeg blev færdig med min arb. prøvning og har nu fået at vide at min sb vil indstille mig via §18 til pensionsnævnet, men først skal jeg godkende ressourceprofilen.

Det lyder som om at jeg er ved at være i mål eller hvad man nu skal kalde det.

Er der noget jeg skal være opmærksom på vedr. godkendelse af ressourceprofil

kh
Diablo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2011, 18:52   #2
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Diablo Se meddelelser
Hej

Jeg blev færdig med min arb. prøvning og har nu fået at vide at min sb vil indstille mig via §18 til pensionsnævnet, men først skal jeg godkende ressourceprofilen.

Det lyder som om at jeg er ved at være i mål eller hvad man nu skal kalde det.

Er der noget jeg skal være opmærksom på vedr. godkendelse af ressourceprofil

kh
Ikke andet om du er enig i hvad hun vurderer i punkterne, eller om de har glemt noget...
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2011, 21:40   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Diablo Se meddelelser
Er der noget jeg skal være opmærksom på vedr. godkendelse af ressourceprofil

kh
Hvis du er helt enig i alt hvad sb har skrevet i din rp kan du skrive den under med det samme.

Men hvis du har kommentarer til noget af det din sb har skrevet, så skal du skrive dine kommentarer, og ikke skrive den under endnu.
Så skal din sb tage stilling til, om h*n er enig i dine kommentarer eller ej, og først når du kan godkende rp'en skal du skrive den under.

Min egen erfaring er, at når sb selv vil indstille til fp, så plejer rp'en at være ok.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Indstillet til FP på § 18 søsser98 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 160 09-04-2013 00:31
bliver sat på kontanthjælp efter arbejdsprøvning kirsten01 Alt det andet 26 31-03-2010 12:32
Du bliver behandlet som en ting der bliver talt ned til dig. Stella Politik og Samfund 3 01-09-2009 19:39
Indstillet til ftp. Risa Midlertidig Førtidspension 14 28-03-2008 10:16
Så er jeg indstillet til FP bumblebee Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 14-03-2008 20:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension