K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-01-2012, 22:09   #1
manal
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2011
Lokation: Favrskov Kommune
Indlæg: 25
Styrke: 13
manal er ny på vejen
Question pensionstilkendelsesmødet

Hej allesammen her i k10'
Er ny til forum, men jeg vil meget gerne høre om " pensionstilkendelsesmødet" efter man har fået et brev fra kommunen eller pensions kordinator hvor står på at " indstillet til fp fra den 1-2-2012 , men sagen skal tages igen i pensionstilkendelsesmødet, hvor lang det tager indtil man bliver fået tilkendt fp.

Vh til alle her
Manal
__________________
Don`t Quit before you try.....
manal er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2012, 15:48   #2
Mr x
Hjemmevant på K10
 
Mr xs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Indlæg: 216
Styrke: 14
Mr x er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af manal Se meddelelser
Hej allesammen her i k10'
Er ny til forum, men jeg vil meget gerne høre om " pensionstilkendelsesmødet" efter man har fået et brev fra kommunen eller pensions kordinator hvor står på at " indstillet til fp fra den 1-2-2012 , men sagen skal tages igen i pensionstilkendelsesmødet, hvor lang det tager indtil man bliver fået tilkendt fp.

Vh til alle her
Manal
I mit tilfælde godkendte pensionsteamet min Sb.´s ft.p indstilling i 1. hug og 14 dage efter blev sagen forelagt Pensionsbevillingsnævnet og bevilget fra førstkommende 1. i mdr.

Mvh Mr x
Mr x er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2012, 22:00   #3
Priks
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2010
Lokation: Odense
Alder: 45
Indlæg: 264
Styrke: 14
Priks er ny på vejen
Min sagsbehandler havde min sag oppe i sit pensionsteam den 22. december. De sagde med det samme god for indstillingen, så i starten af januar kom min sag i Pensionsforum (det hedder det endelige pensionnævn her i Odense).
Jeg modtog kun 1 brev fra dem. Det kom den 5. januar og der stod både at jeg var indstillet til tilkendelse OG at jeg samtidig var tilkendt pension fra 1. februar.
Så det gik stærkt.
__________________
Førtidspensionist pr. 1. februar 2012
Priks er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2012, 19:16   #4
manal
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2011
Lokation: Favrskov Kommune
Indlæg: 25
Styrke: 13
manal er ny på vejen
pensionstilkendelsesmødet

Tusind tak for svaret, vi må heller vent på svar fra sb, hun lovede at der kommer brev snart.

Tak for jeres svar
__________________
Don`t Quit before you try.....
manal er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension