K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-03-2014, 12:38   #11
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Jo, jeg har fået det skriftligt og med stempel, - og som sagt er det ikke egentlig for at få pension, - men alene for at få dem til at læse materialet!

Jeg vil gerne ende med flex. Kan godt klare et nedsat timetal, - men kun i noget, jeg egner mig til, og det har ikke været mig beskåret, hverken i ordinære jobs, i mine arbejdsprøvninger, eller i reva-forsøgene.

Det har stået i mine papirer lige siden ´92, at jeg har en væsentligt reduceret arbejdsevne af psykiske årsager, - og nu også af fysiske (er blevet fysisk lige lovlig hårdt udfordret på job og i arbejdsprøvninger).

Alle mine jobs har været kortvarige og er blevet afbrudt af fyring eller ved at jeg er selv gået.
Kritikken er gået på social udygtighed (nu ved jeg, at det var mine asperger-træk) og på sarthed (jeg går let ned med angst og depression).

Sidst redigeret af mukke; 23-03-2014 kl. 12:43.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2014, 13:19   #12
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Nå, nu er kommunen kommet så langt, at de søger indsigt hos psykolog og psykiater, - men de vil ikke have rapporten fra Asperger udredning hos psykolog! Det koster jo nogle tusinde at få profilen ud. Efter betænkningstid ville de kun have den aktuelle status.
Han synes godtnok, det er en sær kommune. Han var møg-frustreret og det kan jeg godt forstå.
Er det normalt? Er der overhovedet nogen grænse for deres spareiver?

Jeg har søgt hjælp til det videre forløb, men har ikke fået en jante, så det er længe siden, jeg har været der.
Skal møde psykologen på mandag.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2014, 16:27   #13
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af mukke Se meddelelser
Nå, nu er kommunen kommet så langt, at de søger indsigt hos psykolog og psykiater, - men de vil ikke have rapporten fra Asperger udredning hos psykolog! Det koster jo nogle tusinde at få profilen ud. Efter betænkningstid ville de kun have den aktuelle status.
Han synes godtnok, det er en sær kommune. Han var møg-frustreret og det kan jeg godt forstå.
Er det normalt? Er der overhovedet nogen grænse for deres spareiver?

Jeg har søgt hjælp til det videre forløb, men har ikke fået en jante, så det er længe siden, jeg har været der.
Skal møde psykologen på mandag.
Hvis du er utilfreds med at kommunen ikke vil indhente materiale, kan du selv indsende noget.

Du kan bede psykologen om indsigt i din journal... her gælder de normale regler for aktindsigt.
Psykologer, også privatpraktiserende, har pligt til løbende at føre en journal.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2014, 15:12   #14
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Jeg tror ikke, der er noget ivejen i hans journal. Kommunen ville ikke gide at se den.

Wow. De har indhenter,men de vil ikke bruge det.

De ser bort fra statusrapporter og vurderinger, en diagnose, samt LÆ256 og mener ikke, at der foreligger noget som helst klart, - og afviser i samme åndedrag at gå videre med al anden afklaring end den erhvervsmæssige, som er blevet belyst i 4 arbejdsprøvninger og to knækkede revaforsøg, samt opgørelse over, hvad jeg har været igennem i løbet af 14 år...... Jøsses!
De bemærker dog, at de er opmærksomme på, at jeg har været sendt igennem rigtig meget.

De fremstiller det hele, som om jeg har ydet modstand og været umulig hele vejen og forsøger at gå let hen over, at de knækkede reva-forsøg var revaforsøg ved at kalde dem "praktik" og "forløb".

Nu giver jeg pensionsteamet kommentar til hele indstillingen, da jeg ikke blev givet nok tid til at lave partsbemærkninger, samt dokumentation på mine korrektioner og et brev med min egen argumentation.
Så har jeg gjort, hvad jeg kunne.

Sidst redigeret af mukke; 07-09-2014 kl. 15:15. Årsag: opsætning
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension