K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-12-2011, 13:27   #1
Cecilie
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 06-12 2011
Indlæg: 14
Styrke: 13
Cecilie er ny på vejen
Søger førtidspension efter 3 år på kontanthjælp.

Jeg søger pt førtidspension gennem kommunen.

Jeg er 24 år gammel og har været på kontant hjælp i 3 år og lider af skizofreni, jeg er tilknyttet opus og har været indlagt rigtig mange gange siden jeg blev syg.

Jeg søger som sagt pension og den er ikke nået særlig langt, min behandler i opus skal skrive læge papirer til kommunen og jeg venter spændt på at få en kopi, jeg frygter hvad han skriver og han har er helt ny derude og har kun arbejdet der i nogle måneder så jeg ved sgu ikke hvor meget tillid jeg skal give ham.

Jeg er startet op på ny medicin for 6 gang i sommeren fordi jeg ikke kunne tåle det medicin jeg fik og jeg tænker jo at man jo så vel ikke kan sige jeg er færdig behandlet.

Jeg skifter hele tiden medicin, fordi det ikke virker eller jeg har bivirkninger og ved siden af min skizofreni lider jeg af humør svingninger, som lægen ikke helt vil anderkende. Jeg har prøvet rigtig meget medicin mod det.

Jeg har prøvet en masse ting MEN det er uden om kommunen, altså fritidsaktiviteter osv og jeg kan ikke klare det, jeg møder op en eller 2 gange og så knækker filmen.

Jeg blev sat i arbejdsprøvning på et plejehjem, 8 timer om ugen og jeg var der en gang og så knækkede filmen, jeg kunne ikke møde op, jeg gik helt i sort.

Jeg tåler på ingen måde stress, er der stress bliver jeg psykotisk eller på anden måde dårlig og jeg er (desværre) eminent til at isolere mig, jeg kommer ikke meget ud og når jeg skal ud i opus og have medicin osv så er det en kamp hver gang og tit må jeg aflyse eller have min kæreste til at køre mig.

Jeg er meget usikker omkring hvad den her sag ender med, hvad læge konsulenten vil sige osv.

Er der nogle herinde med skizofreni der har søgt pension der vil fortælle om deres forløb??
Cecilie er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Søger interview personer på kontanthjælp. :) Projektgruppe Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 03-05-2013 23:28
Søger førtidspension. Snøffe Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 27-08-2012 19:25
Journalist søger....17 år efter FlemmingC Politik og Samfund 8 27-01-2012 09:13
Søger ftp. efter §17 for 3. gang. fru sis Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 12-01-2011 08:03
Må man godt have en budgetkonto når man søger kontanthjælp? N.N Alt det andet 25 12-10-2009 12:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension