K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-07-2011, 03:33   #21
Danmark
Banned
 
Danmarks avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2011
Indlæg: 71
Styrke: 0
Danmark er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af lunamaria Se meddelelser
Det er da utrolig hvor meget du ved om mig !! Godt for dig at du ved hvad jeg er i stand til og hvad jeg kæmper for..Det er da vildt !!

Mafia og korruptionen styr hel verden i dag .....
Ja nogen har jo den holdning , at alle lande er sådan

men nu bliver det her for dumt, så jeg gider faktisk ikke høre på dine påstande om mig mere..
Hej Du har forstår mig forket . Jeg har ret til at tænk mig forskel .Jeg har ret til at behold min politisk holdninger.
Jeg har skriver til dig at du er ikke i stand til at debatere med mennesker som har anden politisk holdninger . Jeg vid ikke noget om dig privat ,jeg interesere ikke om dig hvem du er .

Jeg skriver til dig at Mafia og korruptionen styr verden i dig

Den betyder at EU i dag e fuld med korruption og mafia land fx. Grækenland og Italien Spanien og ............
Hvorfor Danmark skal bidrage med penge ,fordi vi har vores økonomisk problemer.
Politisk du har ikke ret til at bliv sur på mig ,fordi jeg har min meninger .

Jeg selv personligt er politisk stor EU, modstander .
Danmark er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-07-2011, 06:46   #22
thomas75
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Indlæg: 298
Styrke: 14
thomas75 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Danmark Se meddelelser
Hvis folk har ikke mad at spise tag over hovedet tøj på kropen de betyder katastrofe.

Ekstrem fettigdom i EU betyder , at 50% at dansk befolkning i dag har penge i lommen kun 3, dag, efter de har få løn.rasten af måned spis sov tabletter.

Hvorfor dansk førtidspensionister og folkepensionister flytter fra Danmark ?? På grund af økonomin fettigdom høje standard .Du arbejder i 45 år knokler hel din liv og nå du får folkepension så opliver ekstrem fettigdomen.
Jeg ved ikke, hvorfor folk flytter udenlands, men bare det at man kan gøre det, siger mig noget om, at vi egentlig ikke er så dårligt stillede i DK. Vi har det frie valg, og det glæder jeg mig over.

Hvis du havde boet i Bulgarien eller Tyrkiet og var blevet syg der, tvivler jeg på, man havde de samme muligheder.

Jeg kender ingen, der kun har penge i lommen i 3 dage, men det er da noget af en påstand, at det skulle dreje sig om 50% af befolkningen, det er sådan for.

Meget kan gøres bedre, ja, uden tvivl, men synes nu ikke, det hele er så grelt som beskrevet i denne tråd.

Jeg går ihvertfald personligt ind for, at vi hjælper andre, der har det svært :-))
thomas75 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-07-2011, 13:31   #23
ekseleven
Afhængigheds tegn af K10
 
ekselevens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2010
Lokation: København
Indlæg: 378
Styrke: 0
ekseleven er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
du er i hvertfald meget kritisk over HKI, men lad nu det ligge

Nej en arbejdsprøvning er netop ikke som et almindeligt arbejde
for man starter på langt mindre timetal og man skal forsøg og lave skånebehov

har selv været i arbejdsprøvning og hvis jeg skulle sammenligne det med mit tidligere arbejde. Så er der absolut ikke nogen sammenligning
For kommunen ville det være fint hvis syge i arbejdsprøvning bare kunne sættes til at lave noget arbejde som alle og enhver kan klare. Osse af alvorligt syge mennesker med det ene ben i graven.

Fordi så kan kommunen jo give afslag til alle som ønsker FP eller sygedagpenge med begrundelsen at folk har vist de kunne arbejde da de var i arbejdsprøvning!

Men sådan er verden heldigvis ikk blevet endnu MTVRV1
Meningen med arbejdsprøvning er at finde ud af om du kan klare et job ude i en virksomhed og forsørge dig selv. Hvis svaret er nej har du ret til FP eller job hvor der tages hensyn til dig.
Derfor skal du afprøves i arbejde der kan sammenlignes med noget fra den virkelige verden. Men husk endelig at sige fra over for arbejde du ikk magter. Det er helt ok at give op hvis der er noget man ikk kan klare.
Arbejdsprøvningen skal osse bruges til at finde ud af hvad folk ikk kan lave så det kan skrives ind i deres ressource-profil.


Hvis du er blevet arbejdsprøvet i urealistisk arbejde som fx at bygge tårn af spaghetti og skumfiduser eller folde papirflyvere så skal du klage. Ellers vil kommunen bruge alt imod dig og give dig et afslag.



Ekseleven
ekseleven er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-07-2011, 07:12   #24
greenpeace
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 15-07 2011
Lokation: silifke
Alder: 73
Indlæg: 18
Styrke: 13
greenpeace er ny på vejen
det tyrkıske pensıons system tıllader at man flytter til udlandet uden at beskære pensıonen og man ser ıkke paa om man bor sammen med andre og hvor mange og langt de fleste har et job ved sıden af pensıonen og deres sygesikring er god og dækker en masse ting-saa der maa du melde hus forbi mın ven

men lad det ligge.

MVH
Yusuf
greenpeace er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Skjult optagelse tilladt? Staccato Alt det andet 11 26-11-2012 20:35
Hvornår er det tilladt at vise smerte? sniffeline Dit og Dat 32 15-01-2011 18:57
Og det var Danmark Hexi Politik og Samfund 9 13-11-2010 05:32
må det være mig tilladt og henlede ace dk Alt det andet 7 04-07-2010 20:32
Syg i Danmark fuerzzz Alt det andet 5 09-06-2008 13:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension