K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-07-2011, 12:52   #11
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
du er i hvertfald meget kritisk over HKI, men lad nu det ligge

Nej en arbejdsprøvning er netop ikke som et almindeligt arbejde
for man starter på langt mindre timetal og man skal forsøg og lave skånebehov

har selv været i arbejdsprøvning og hvis jeg skulle sammenligne det med mit tidligere arbejde. Så er der absolut ikke nogen sammenligning
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2011, 00:31   #12
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af ekseleven Se meddelelser
I gamle dage var slavernes eneste 'løn' for arbejdet mad og et sted de kunne sove.
Det er en udbredt misforståelse.
I reglen fik slaverne også løn , et beskedent beløb til små fornødenheder.


Din sammenligning mellem aktiverede og slaveri , er formentlig tættere på virkeligheden end du selv er klar over.

Sidst redigeret af halse; 16-07-2011 kl. 00:36.
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2011, 02:36   #13
Danmark
Banned
 
Danmarks avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2011
Indlæg: 71
Styrke: 0
Danmark er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af lunamaria Se meddelelser
Jeg kan ikke lade være med at kommentere her...Du virker utrolig negativ (i flere af dine indlæg) på DK. og det som Dk indeholder. Ikke alt er negativ og dårlig her!

Jeg tror at der er mange lande som er værre at bo i!

Jamen uanset hvad så er Danmark et dejlig sted at være og det gør mig ondt at se du har sådan en negativ holdning omkring landet
Hej !!
Jeg elsker Danmark mere a dig,fordi jeg kæmper om fremtiden , Du kæmper kun for din førtidspension .

Du må ikke være bang af sandheden
Husk at det gå ikke så godt i Danmark i dag. Vi har maser muligheder at Danmark skal være den bedste land at bo .

Sandheden altid går ondt . Vi snakker ikke her om nationalismen og patriotisem , Nationalismen e fettigdom isolation .Globalisering er stor konkurrence. Jeg har ikke negativ holdninger om landet . jeg er en skrap kritiker i mod dem som styr landen i dag. Det betyder at, jeg er ikke i mod landet hvis jeg giver min demokratisk politisk holdning, min mening om aktuel politisk og økonomisk situation her i landet.
Danmark er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2011, 02:57   #14
Danmark
Banned
 
Danmarks avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2011
Indlæg: 71
Styrke: 0
Danmark er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af extra Se meddelelser
nemlig

lige meget hvad så er Dk stadig et godt sted at bo.
alt stiger og stiger koster mere og mere end hvad folk får ind i kassen.det er med til folk har mindre penge til at betale ting med.og dk er nok ikke det fattigste land i EU tag bare italien grækenland .men noget jeg syntes er sjovt det er sådan set efter de kom med i eoru mønten de fik rigtigt problemer.jeg vil ikke bytte danmark ud for at andet land,men desvære ligemeget hvilken regering vi får så vil der altid være folk der lider.og sådan har det altod været.
Hej !!
Vis jeg siger sandheden det betyder ikke at jeg elsker ikke Danmark. Indtil nu var lige maget hvem kommer til magten i dansk regering. Fremover vi skal pass på,hvem kommer til magten i Danmark, fordi dansk befolkning de må ikke betale til Grækenlands korruptions økonomi .Grækerne har alt til sig selv. Globaliseringen er stor økonomisk konkurrenter. Danmark skal hold med skandinavisk union . Hvorfor vi skal betale til Rumænien og Bulgarien ??
Danmark er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2011, 13:36   #15
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
Citat:
Indtil nu var lige maget hvem kommer til magten i dansk regering. Fremover vi skal pass på,hvem kommer til magten i Danmark, fordi dansk befolkning de må ikke betale til Grækenlands korruptions økonomi .Grækerne har alt til sig selv. Globaliseringen er stor økonomisk konkurrenter. Danmark skal hold med skandinavisk union . Hvorfor vi skal betale til Rumænien og Bulgarien ??
nu er det jo lige meget om det er VJO eller s/sf der har magten vi kommer stadig til at hjælpe.nu må folk rette mig hvis jeg skriver noget forkert.men jeg mener det er pga vi er med i EU så er vi forpligtet til at hjælpe/låne penge til de lande.som sagt ret mig hvis jeg har skrevet det forkert osv.nu er det jo ikke kun
Citat:
Grækenlands korruptions økonomi
der er deres problem.hvis man bare kender lidt til landet kender grækkere så ved man det ligge andet på det.det er næsten ligeved de kan gå på pernsion som 40 årige osv.så det er ikke kun Grækenlands korruptions økonomi .snakker jævnligt med grækkere .de siger det er kun 1% af det man høre i lokal sprøjten der ligger til grund.
Citat:
Danmark skal hold med skandinavisk union
tja vil jeg ikke tro/mene det er en god ide.
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2011, 15:22   #16
lunamaria
Hjemmevant på K10
 
lunamarias avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2008
Lokation: kolding kommune
Indlæg: 259
Styrke: 17
lunamaria er ny på vejen
Angry

Citat:
Oprindeligt indsendt af Danmark Se meddelelser
Hej !!
Jeg elsker Danmark mere a dig,fordi jeg kæmper om fremtiden , Du kæmper kun for din førtidspension .
Du må ikke være bang af sandheden
Husk at det gå ikke så godt i Danmark i dag. Vi har maser muligheder at Danmark skal være den bedste land at bo .

Sandheden altid går ondt . Vi snakker ikke her om nationalismen og patriotisem , Nationalismen e fettigdom isolation .Globalisering er stor konkurrence. Jeg har ikke negativ holdninger om landet . jeg er en skrap kritiker i mod dem som styr landen i dag. Det betyder at, jeg er ikke i mod landet hvis jeg giver min demokratisk politisk holdning, min mening om aktuel politisk og økonomisk situation her i landet.

Hvad kender du til det om jeg kæmper for noget eller ej..
Jo jeg kæmper daglig for at få mit liv til at være nogenlunde almindelig.

Udtryk som korupt- Mafia- m.m. af den slags..synes jeg ikke at man kan tillægge Danmark ..altså Danmarks Ansatte ..Selvfølgelig er der altid undtagelser, men ........

__________________
Selvom det kan være svært- så tro alligevel altid på at alt bliver som det skal være
lunamaria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2011, 17:16   #17
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Arbejdsskiveren ved jo heller ikke hvad han får og kan få lavet ,når der kommer en i praktik/arbejdsprøvning,så løn kan være svær at fastsætte.og stabilitet kan der heller ikke altid levers.
Tænk hvis der skulle betales løn-hvor svært ville det så lige være at blive afklaret spørger jeg bare..

Og hvor mange var det der lever i ekstrem fattigdom-nej ekstrem vil jeg altså stille ? ved-at have mad tag over hovedet tøj på kroppen skolegang læge hjælp og mange andre ting som pasnings ordninger det er altså ikke ekstrem fattigdom i mine øjne.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-07-2011, 03:35   #18
Danmark
Banned
 
Danmarks avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2011
Indlæg: 71
Styrke: 0
Danmark er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af lunamaria Se meddelelser
Hvad kender du til det om jeg kæmper for noget eller ej..
Jo jeg kæmper daglig for at få mit liv til at være nogenlunde almindelig.

Udtryk som korupt- Mafia- m.m. af den slags..synes jeg ikke at man kan tillægge Danmark ..altså Danmarks Ansatte ..Selvfølgelig er der altid undtagelser, men ........

Jeg synes at du er ikke i stand til at debatere med noget mennesker som har anden holdning.

Mafia og korruptionen styr hel verden i dag.
Danmark er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-07-2011, 03:59   #19
Danmark
Banned
 
Danmarks avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2011
Indlæg: 71
Styrke: 0
Danmark er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Arbejdsskiveren ved jo heller ikke hvad han får og kan få lavet ,når der kommer en i praktik/arbejdsprøvning,så løn kan være svær at fastsætte.og stabilitet kan der heller ikke altid levers.
Tænk hvis der skulle betales løn-hvor svært ville det så lige være at blive afklaret spørger jeg bare..

Og hvor mange var det der lever i ekstrem fattigdom-nej ekstrem vil jeg altså stille ? ved-at have mad tag over hovedet tøj på kroppen skolegang læge hjælp og mange andre ting som pasnings ordninger det er altså ikke ekstrem fattigdom i mine øjne.
Hvis folk har ikke mad at spise tag over hovedet tøj på kropen de betyder katastrofe.

Ekstrem fettigdom i EU betyder , at 50% at dansk befolkning i dag har penge i lommen kun 3, dag, efter de har få løn.rasten af måned spis sov tabletter.

Hvorfor dansk førtidspensionister og folkepensionister flytter fra Danmark ?? På grund af økonomin fettigdom høje standard .Du arbejder i 45 år knokler hel din liv og nå du får folkepension så opliver ekstrem fettigdomen.
Danmark er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-07-2011, 04:55   #20
lunamaria
Hjemmevant på K10
 
lunamarias avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2008
Lokation: kolding kommune
Indlæg: 259
Styrke: 17
lunamaria er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Danmark Se meddelelser
Jeg synes at du er ikke i stand til at debatere med noget mennesker som har anden holdning.
Mafia og korruptionen styr hel verden i dag.
Det er da utrolig hvor meget du ved om mig !! Godt for dig at du ved hvad jeg er i stand til og hvad jeg kæmper for..Det er da vildt !!

Mafia og korruptionen styr hel verden i dag .....
Ja nogen har jo den holdning , at alle lande er sådan

men nu bliver det her for dumt, så jeg gider faktisk ikke høre på dine påstande om mig mere..
__________________
Selvom det kan være svært- så tro alligevel altid på at alt bliver som det skal være
lunamaria er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Skjult optagelse tilladt? Staccato Alt det andet 11 26-11-2012 20:35
Hvornår er det tilladt at vise smerte? sniffeline Dit og Dat 32 15-01-2011 18:57
Og det var Danmark Hexi Politik og Samfund 9 13-11-2010 05:32
må det være mig tilladt og henlede ace dk Alt det andet 7 04-07-2010 20:32
Syg i Danmark fuerzzz Alt det andet 5 09-06-2008 13:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension