K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-12-2009, 16:01   #231
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Hej hyanna.

hvor blev jeg glad på dine vegne, et kæmpe tillykke og godt gået , ja, som heidien også skriver er det nok et hold kæft bolche fra den udulige sagsbehandler, som der skal på en eller anden måde have et spark, for sin udulighed -

så mange kram til dig fra Thelma
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-12-2009, 22:03   #232
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Julefred

Hej Alle

Først til dig Steine. Julefreden har nu godt nok sænket sig over mig i forvejen da jeg har ferie indtil den 4 januar Den var dog lige ved at ryge i går aftes da bilen ikke ville i kulden på vej hjem, for der var Hyanna godt nok ved at få rovdyrtænder, hihi. Nå, det var der nu heller ikke noget at sige til for det var så sk... koldt at det hvinede i fingre og tæer på mig, så det har da været helt galt for Hyanna, det stakkels menneske. Hun har jo i forvejen ondt på grund af den sa.... gigt, så dette her var da lige grænsen, You know?

Nå vi fik nu listet os tilbage til vennerne i små etaper så vi kunne overnatte hos dem (kun afbrudt i søvnen af nogle meget skændende katte og en lidt for legesyg hund).

Det med manglende julefred har egentlig aldrig været der da Hyanna er en meget positiv pige fra naturens hånd, du ved, "har vi ikke det hele? Nå, så tager vi hvad vi har, så går det sq alligevel".

Til alle jer andre vil jeg ønske jer en rigtig god jul og et lykkebringende nytår, bare så jeg ikke glemmer det. Og JA! Jeg har godt nok svært ved at få armene ned igen, kender I den?

De kærligste julehilsener til alle på K10 Viper, den glade julegris.
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-12-2009, 22:22   #233
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Hyanna!
Jeg havde helt overset at du også har fået medhold, og fået tilkendt rette ydelse.
Stort tillykke herfra.
Velkommen i klubben. HI,HI.
vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-12-2009, 23:29   #234
Jonatan
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-06 2009
Lokation: Sjælland
Indlæg: 43
Styrke: 15
Jonatan er ny på vejen
Kære Hyanna.

Rigtig hjertelig tillykke - det var fortjent.

Sender dig lege en stor omgang

Så kan du holde juleferie med ro i sjælen.

Mange kærlige hilsner fra Solsikke og Jonatan
__________________
_____________________________________________
Det kræver et ualmindeligt godt helbred at være syg ........
Jonatan er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-12-2009, 23:59   #235
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
futtefreja er ny på vejen
Hej Hyanna

SIkken dog en dejlig julegave at få

tænk at det lige pludselig kunne gå så stærkt.

Et stort tillykke til dig, det er velfortjent.
Håber du og Viper må få en rigtig dejlig jul.
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2009, 01:14   #236
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Hold da helt kæft Hyanna, jeg sidder her og gør hvad jeg kan for at undertrykke en høj latter (ungerne ligger og sover), det var sg'i da en endnu større overraskelse end min.

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

Så har lægekonsulentens tilstedeværelse måske alligevel hjulpet sagen lidt på gled, eller som Hejdien skrev, der er noget de ikke vil have videre.

Men hovedsagen er, at du ikke længere skal kæmpe med det vanvittige system.

Til både dig og Viper
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2009, 09:33   #237
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Stort tillykke skal det også lyde herfra.
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2009, 12:05   #238
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Tusinde tak til jer alle sammen for alle lykønskningerne…. Ja, jeg har altså ikke fattet det endnu, for jeg havde da regnet med flere års kamp, lige som så mange andre, der til stadighed kæmper i dette groteske og umenneskelige system.

Altså Huldra, jeg vil liiiige sige, jeg var til møde den 16., og de ville træffe beslutning samme dag.

Hvad angår at kuppe min tråd, er det jo en lidt underlig tråd i forvejen, med alvor, grin, ironi, hyl af rædsel, tvivl, forløsende latter, fantastiske gode råd, 'gråd og tænders gnidsel', råb om hjælp osv. osv. .... så lidt kup er sq i orden for mit vedkommende.

Hvad angår vores fælles sagsbehandler, skal du kun regne med een ting .... Han trækker alt hvad han kan trække i langdrag, så du skal 'ånde ham i nakken'; men du kan ’øs-regne’ med, at jeg gerne stiller op som bisidder for dig, og det skulle da være mig en endnu mere udsøgt fornøjelse, hvis kujonen endelig turde møde dig face to face; men det tvivler jeg på at han tør. Og hvad knapper du skal trykke på, er noget vi to skal have talt grundigt sammen om, Huldra, for du skal sq ikke rende og være til grin for den dovne pudseklud!

Ja, det er sq underligt at blive bevilget FP på en § 17 uden arbejdsprøvning eller noget, så jeg er temmelig sikker på, det er et holdkæft-bolsje jeg har fået stukket ud, selvom der jo pludselig lå en fire sider lang helbredserklæring med en opremsning af diagnoser så langt som et ondt år, for hvorfor skulle det ellers trækkes i langdrag med at sende de klager videre til beskæftigelsesankenævnet. Så der er jeg enig med dig, skønne Hejdien; men det harmer mig, at det skal være på baggrund af, man er i stand til at kæfte op og har ordet i sin magt, hvor andre må trækkes i mange mange år gennem systemet, som er lige så syge som jeg er!

Og ja, Steine … Stakkels Viper ….. men han virker nu ret tilfreds, det kære menneske ;-)

Og kære Suncil, du kan tro jeg vil blive ved at skrive, for uden K10 og alle jer, var det ikke gået så ’nemt’, for jeg har fået en helt uvurderlig hjælp og støtte samt gode råd her inde, som jeg aldrig kan takke nok for, og som jeg kun kan vise ved at prøve at støtte og hjælpe andre ….. Samtidig er jeg sten sikker på, der nok skal dukke en masse spørgsmål op i forb. med pensionen, så mig slipper K10 sq ikke for!


Ja, søde Thelma, hvad angår at sparke ’skrumpecitronen’ et vist sted, så mangler lysten ikke, for han har, ved gud, udvist en besynderlig adfærd hele vejen igennem, og han burde slet ikke have med mennesker at gøre, og da slet ikke syge mennesker som han sq er ansat til at hjælpe!

Ha ha, Popiae, så skal det vist først gå op for mig at jeg er blevet medlem af de eksklusives klub, for jeg havde jo ventet alt andet efter det møde i onsdags … bare ikke det, resultatet blev!

Åååh, så mange tak, Jonatan, så mangler vi bare lidt retfærdighed til ’vores’ skønne Solsikke, er det ikke rigtigt? …. Hils hende og sig at det kan betale sig at kæmpe, og at jeg glæder mig til at møde både hende og dig i det nye år!

Og til dig, Futtefreja, vil jeg også sige, at jeg ønsker der sker noget positivt for dig, for du har sq da om nogen fortjent bedre, end det du ikke får! …. Og ja, det er gået så stærkt at jeg endnu ikke har forstået at jeg har fået bevilget en FP …. Jo, en del af hjernen har, men resten af mig har altså ikke …. I hvert fald ikke endnu

Og så er jeg da spændt på, hvad der bliver tilbage i udbetalt almisse, når de har trukket skat og modregnet i Vipers indtægt, for det skal jeg jo så belave mig på er den fremtidige indtægt i de mange år fremover!

Nu foreløbig et hav af til jer alle fra en stadig himmelfalden Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2009, 00:38   #239
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Endelig, endelig fik du en god besked

Jeg kan sådan glæde mig over dette, efter din kamp op mod systemet.

Stort TILLYKKE og selv om det kan tage sin tid at fatte det, så nyd julen og nytåret, i fulde drag

bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2009, 00:52   #240
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Kæmpe Tillykke med din Kamp og Sejr", For filen en dejlig nyhed

Håber du nu kan slappe af og nyde resten af dit liv i fred, Kæmpe , og god jul og godt NYT ÅR, til dig og dine.

Mange kærlige tanker fra Helle.
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lidt til dem der vil vide lidt mere om merudgifter Pyt Den nyttige viden vi alle har 5 13-08-2014 11:28
Lidt om mig ziggy Din historie 20 16-03-2011 11:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension