K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-07-2008, 13:58   #1
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Er blevet sagt op

Ja alt var ja bare super da jeg endelig fik mit flex job nede i føtex 1 dec 06 jeg er bare så enorm glad for det job og har det så fedt sammen med mine kolegaer og alle de hensyn der skal tages bliver overholdt præsist osv, men ja pludselig her for en 14 dags tid siden blev jeg kaldt op på kontoret og fik da lige afhvide at de blev nød til og sige mig op med 3 måneders varsel selvom de er enorm glad for mig men pga der skal spares inden for dansk supermarked ej ha jeg blev jo enorm ked iden i da jeg endelig har fundet mig en arbejdsplads hvor jeg føler mig tryg , jeg har ikke let ved og falde ind nye og fremmede steder ,jeg ventede på det job i 3 år hvor kumunen ikke kunne tage sig sammen men så blev der ansat 2 jobkonsulenter forøvrigt meget dygtige som skulle hjælpe med at skaffe job til os der ventede,men nu da der jo er blevet stor kumuner osv er de jentler ikke mere her i vores komune og det hele er nu igen overgivet til kumunen gisp håber godtnok at de gider tage mig seriøs.knuzz katrine
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2008, 14:41   #2
FlemmingLeer
Afhængigheds tegn af K10
 
FlemmingLeers avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2007
Lokation: Vejle, Sydjylland, Enhedslisten, Sind
Indlæg: 385
Styrke: 17
FlemmingLeer er ny på vejen
Hej jentle

Det var da kedeligt. Jeg håber, at du kan finde et arbejde arbejde, som kan leve op til din skånehensyn.

Har du givet din sagsbehandler besked om opsigelsen ?

De kan jo ligesågodt bruge de 3 måneder til at finde dig et nyt fleksjob skulle jeg mene.
__________________
Når lovgivere får mindre at lovgive om, så udvikler de sig til krontrollanter. - Flemming Leer Jakobsen
Træk vejret - tæl til 10. Tænk selv, det er demokrati - Flemming Leer Jakobsen
FlemmingLeer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2008, 15:24   #3
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 17
Den udstødte er ny på vejen
Øv, øv - det er træls for dig! Men som Flemming skriver - få fat på kommunen, så de kan finde et nyt sted til dig, hvor du kan føle dig tryg og hvor dine skånehensyn kan tilgodeses.

Jeg vil ønske dig alt mulig HELD og LYKKE med det!


Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2008, 16:11   #4
Trine
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2008
Indlæg: 128
Styrke: 17
Trine er ny på vejen
Hej Katrine,

ØV - hvor surt!

Få Føtex til at skrive en anbefaling hurtigst muligt, så har du den ved hånden og kan evt. begynde at se dig om efter et nyt fleksjob.

Måske kunne du spørge Føtex, om en ny arbejdsgiver må rette henvendelse til rette vedkommende?

Med den mangel på arbejdskraft der er i dag, ser det hele måske slet ikke så sort ud.
Det vil måske endda være endnu lettere at finde nyt fleksjob mens du er i job?

Kommunen har naturligvis pligt til at finde et nyt fleksjob, men det udelukker jo ikke at du selv kan være aktiv jobsøgende?

Om ikke andet så har du og fleksjobbet vist, at det har været en succes, som du kan tænke tilbage på som noget positivt!

Mange gode ønsker herfra.

Trine
Trine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2008, 18:03   #5
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Cool Ja ret øv

Ja min jobkonsulent er blevet underrettet af føtex og jeg har snakket med hende,så nu har jeg været i kvickly netto superbedst samt rema efter job ansøgninger som så min jobkonsulent vil hjælpe med at udfylde jeg vil jo meget gerne blive inden for butik/kolonial fælles for alle stederne er at de ikke lige manglede nogen nu sååh,jeg har fået føtex til at lave en udtagelse til mig selvom de ikke plejer at gøre det da det er meningen at min nye arbejdsskiver kontakter dem hvis de vil noget sååh jeg håber godtnok.mvh Katrine
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2008, 22:36   #6
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det er da en trist nyhed.

Jeg synes, du skal få din opsigelsesårsag på skrift og så kontakte din fagforening.

Det er sværere at fyre en handicappet end en rask. Hertil kommer, at arbejdsgiveren så ikke kan ansætte andre (mener jeg).

Derfor synes jeg, du skal tage en snak med fagforeningen.

Der er jo også mangel på arbejdskraft, påstår de, så der er noget helt galt, når de fyrer dig med den begrundelse.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-09-2008, 18:31   #7
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
ja det har jeg indtil 1 okt hvor jeg er blevet sagt op nede i føtex da de skulle spare er bare så godt og grundig sure på dem over det,men nu skal jeg jo så til at finde et nyt job i samråd med min jobkonsulent jo gerne i en butik igen,jeg har søgt ind flere steder her i Hobro men intet svar fået endnu,men kunne da entlig godt tænke mig at høre om i har flex job i Butik og om i er glad for det,jeg var mægtig glad for føtex.mvh Katrine

Hovs har haft et samme indlæg før kunne jeg nu slet ikke huske ups nåmen momn ik det går.

Sidst redigeret af Webmaster; 08-09-2008 kl. 21:46. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et...brug venligst REDIGER knappen for tilføjelser til indlæg
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2008, 16:39   #8
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Helt enig Hejdien

Jeg tror detsværre heller ikke at der ses så meget på besparelser men mere på besvær ,da jeg fik opsigelsen nede i føtex så jeg lige en kæmpe planche udenfor med ung arbejdere søges,jeg gik sammen med en ung mand i min afdeling som var mere stærk end mig og kunne klare fuld tid som sagtens kunne blive dernede jeg snakket så med ham siden og det vidste sig så at han fik løn fra komunen sååh gratis og stærke arbejdskræfter kan sagtens bruges i føtex hvertefald, og mange af deres ungarbejdere lavede grafiti i flaskerummet osv så der er godtnok noget som jeg ik forstår,men det må de jo om så nu har jeg fået oprettet en CV på nettet og sendte et par ansøgninger ud med steder jeg lige kunne komme i tanke om så må tiden vise sig.

Sidst redigeret af KatrineB; 31-12-2008 kl. 16:54.
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Tror i Enhedslisten får noget at skulle have sagt? KLUMPFODEN Politik og Samfund 11 29-06-2012 08:10
Danmark er blevet til en Karo Politik og Samfund 1 09-03-2011 20:15
Min sag er blevet hjemvist stinni Alt det andet 11 14-02-2011 21:44
Fik jeg sagt tak? lena Dit og Dat 3 11-07-2009 10:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension