K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-12-2010, 13:38   #1
sndnkm67
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2009
Indlæg: 18
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
sndnkm67 er ny på vejen
Hjælp jobsamtale trods pensionsansøgning!!!!

Kan det være rigtigt man skal til jobsamtale i jobcenter trods der er indleveret ansøgning til ftp er lidt forvirret over det???
Kan ik forstå det og det er tilmed kommet med 2 dages varsel !!!!
sndnkm67 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2010, 14:02   #2
Engel
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-11 2010
Indlæg: 137
Styrke: 14
Engel er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sndnkm67 Se meddelelser
Kan det være rigtigt man skal til jobsamtale i jobcenter trods der er indleveret ansøgning til ftp er lidt forvirret over det???
Kan ik forstå det og det er tilmed kommet med 2 dages varsel !!!!
Jobsamtale i jobcenteret, har du da søgt om ansættelse der ?

Mon ikke der er tale om den lovpligtige opfølgningssamtale, der har til formål at afklare dine behov.
For er det det, er det jo yderst relevant at du skal til den samtale når du søger pension.
Om ikke andet må de jo skrive der ikke er grund til yderligere, når du kommer.
Men mød for alt i verden op, ellers begynder problemerne at stå i kø !!!
hvilket nok ikke kommet til at gavne din sag !!!

Varslet er rigtig nok, det kan ikke være anderledes, og det er til dels for at afklare hvem der reelt er til rådighed på arbejdsmarkedet, og hvem der ikke er !
Engel er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2010, 14:29   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Der står en computer og spytter de breve ud , så det er bare et standard brev, du kan prøve at ringe til dem og høre om det kan passe (hvis det ikke er muligt for dig at komme derop )

Jeg blev også kaldt til samtale tog derop fik en undskyldning og det blev skrevet ind at jeg ikke skulle møde mere pga igangværende pensions indstilling og så hørte jeg aldrig mere fra dem af ...

Hvis du vælger at ringe til dem og de siger du ikke behøver møde op så bed dem om lige at sende dig en mail om det ...
  Besvar med citat
Gammel 14-12-2010, 14:47   #4
Engel
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-11 2010
Indlæg: 137
Styrke: 14
Engel er ny på vejen
ville nu nok tage der op, så det stod højt og tydeligt at jeg var pligtopfyldende og gør hvad der bliver sagt, uanset hvor åndsvagt det end forekommer.
Skulle der senere være nogen der påstod det modsatte, ville der jo være beviser !!!
Engel er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2010, 14:52   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
ja det ville der jo også på mail.. jeg ved ikke hvad brugeren fejler eller hvor jobcenteret ligger men ved at i min kommune er det iKKE til at komme til jobcenteret hvis man feks er gangbesværet eller har andre alvorlig lidelse ..

Derfor svare jeg som jeg gør ... det er ikke alle der bare lige kan smutte på jobcenteret ..
for nogen er det en uoverskuelig barriere ... så man SKAL lige huske at der for det meste er alternativer ...

Også selv om det er bedst at møde op ... men det er IKKE kun at møde op der kan være løsningen ...
  Besvar med citat
Gammel 14-12-2010, 16:01   #6
sndnkm67
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2009
Indlæg: 18
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
sndnkm67 er ny på vejen
ja mange tak for jeres svar
ja jeg skal tage derop ringede tidligere og spurgte om jeg skulle komme når der lå en ftp i min sag og de sagde det skulle jeg så man er tilsyneladende ik fritaget for at møde til jobsamtale denne gang hos en ny sagsbehandler hvilket jeg heller ik forstår jeg er bare så træt i mit hoved...
sndnkm67 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2010, 17:22   #7
Engel
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-11 2010
Indlæg: 137
Styrke: 14
Engel er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sndnkm67 Se meddelelser
ja mange tak for jeres svar
ja jeg skal tage derop ringede tidligere og spurgte om jeg skulle komme når der lå en ftp i min sag og de sagde det skulle jeg så man er tilsyneladende ik fritaget for at møde til jobsamtale denne gang hos en ny sagsbehandler hvilket jeg heller ik forstår jeg er bare så træt i mit hoved...
Det kunne jo være det var en ny, netop for at det skulle handle om pensionssagen !!!
Her hvor jeg bor, er pensionssagernes afklaring på jobcenteret !
Engel er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2010, 18:57   #8
Jutta1502
Hjemmevant på K10
 
Jutta1502s avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-04 2009
Lokation: Midtjylland, Hedensted
Indlæg: 272
Blog Indlæg: 2
Styrke: 16
Jutta1502 er ny på vejen
jeg blev fritaget for at komme til opfølgende samtaler imens min ansøgning om ftp, blev behandlet...

Men mød heller op en gang for meget end en gang for lidt, for ellers vil problemerne begynde at stå i kø, som der er nogen før mig der skrevet.
__________________
_______________________________

Førtidspensionist pr.1 november 2010

Carpe Diem.. Grib dagen
Jutta1502 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2010, 11:46   #9
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
du vil sikkert få afvide at det er en pligt indkaldelse,og de er ikke noget job,og så må i se tiden an med hvad der bliver ud af pensions søgningen.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-12-2010, 17:38   #10
MineBørnsMor
Hvor skulle jeg ellers være
 
MineBørnsMors avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2009
Indlæg: 197
Styrke: 15
MineBørnsMor er ny på vejen
Sådan en indkaldelse har jeg også lige fået idag? Spændende...

Hvordan gik det med dit møde, trådstarter?
MineBørnsMor er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jobsamtale Gladsaxe Alt det andet 26 01-06-2011 00:27
Har lige et spørgsmål ang pensionsansøgning Louise At søge førtidspension 18 10-02-2009 15:05
Pensionsansøgning §17 - høring Lotte A. Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 18 17-04-2008 13:42
Om §17 og §18 Pensionsansøgning @PerChr Nyt om loven 0 21-01-2008 17:56
Syg på kontanthjælp+ pensionsansøgning Helle Smith Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 34 22-09-2006 12:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension