K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-06-2012, 21:26   #271
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det med at den syder og bobler, plejer at være et godt tegn

Det lyder lidt som om man steger flæsk der engang i mellem sprutter, hahahaha.....

Altså, det er normalt, jasch!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-06-2012, 21:31   #272
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
meget beroligende helene GGGG, det smager ikke grimt men måske for stærkt, eller osse må jeg ikke babbe så meget på den.....
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-06-2012, 21:34   #273
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nej, man skal nok ikke ''pibe-ryge'' på den, men mere bare ''smøg-ryge'' dobbelthiv er ingen hindring.......men det kan være du har købt en væske der er liiige nummeret for krads til dig...
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2012, 07:09   #274
thyradanebod
Elsker at være her på K10
 
thyradanebods avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-07 2010
Indlæg: 96
Styrke: 14
thyradanebod er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Nej, man skal nok ikke ''pibe-ryge'' på den, men mere bare ''smøg-ryge'' dobbelthiv er ingen hindring.......men det kan være du har købt en væske der er liiige nummeret for krads til dig...
Hej til jer der ikke kan tåle 'mosten'
Hvis væsken er for stærk så forsøg med at fortynde med en smule kemisk ren glycerin ad gangen og se om det ikke bliver bedre. Der sker ikke noget ved det.
mvh. Thyra
thyradanebod er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2012, 08:58   #275
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Er der nogen der rent faktisk har prøvet at dampe på steder hvor det er forbudt at ryge, i fly, lufthavne, restauranter og lignende, og hvad var reaktionen fra personale og andre omkring en?

Mvh
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2012, 09:09   #276
limaje
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 82
Styrke: 14
limaje er ny på vejen
Jeg har dampet på flere restauranter, uden problem. Et enkelt sted var de så uvidende om det, at de for en sikkerheds skyld forbød.
Men jeg synes det bliver mere og mere accepteret.
limaje er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2012, 09:19   #277
thyradanebod
Elsker at være her på K10
 
thyradanebods avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-07 2010
Indlæg: 96
Styrke: 14
thyradanebod er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ragdoll Se meddelelser
Er der nogen der rent faktisk har prøvet at dampe på steder hvor det er forbudt at ryge, i fly, lufthavne, restauranter og lignende, og hvad var reaktionen fra personale og andre omkring en?

Mvh
Jeg damper hver gang lystigt når jeg er på apoteket. Når de kan reklamere med deres elendige Nicoretteprodukter, så kan jeg også reklamere lidt.
Det eneste der skete var at ekspedienten interesseret spurgte hvad det var for noget.

Jeg har også dampet under indlæggelse på sygehus.

Tror det er almindeligt accepteret efterhånden.
mvh. Thyra
thyradanebod er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2012, 10:22   #278
AAA
Afhængigheds tegn af K10
 
AAAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Lokation: Djursland
Alder: 50
Indlæg: 384
Styrke: 13
AAA er ny på vejen
Hej .. så er jeg tilbage

Jeg har kun haft mulighed for at være "på" via mobil i weekenden .. og den gider jeg ikke skrive herinde på, det er for langsommeligt.

Tak til Mand og Helene for hjælpen, da jeg panikkede lidt over min ødelagte væske beholder .. den er erklæret død min fejl .. gør det aldrig mere i kogende vand !!

Jeg damper på liv og løs jeg har overhovedet ikke haft tanker om rigtige smøger .. for shit da de stinker .. når jeg er i nærheden af rygere !

Jeg er simpelthen bare helt vildt glad for min ce4, og glæder mig til der kommer nyt fra Marianne enten i dag eller i morgen
AAA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2012, 10:46   #279
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Så DEJLIGT AAA, hvor ER det bare flot!!!

Jeg damper på restauranter, hos frisøren, i venteværelset hos både min læge og tandlæge, i bussen, metroen, på hospitalet....og hvor jeg ellers lige får lyst til et bab. Jeg har nu altid spurgt om det var i orden - og det har været i orden alle steder jeg har spurgt.
- jeg damper sågar på mine indkøbsture i supermarked

Jeg elsker den der frihed der følger med - slut med at stå ude på gadehjørnet som jagtet vildt.
Synes generelt jeg slapper meget mere af.

Der er mange fly - specielt på de længere ture, der sælger e-smøger ombord.
Det er ikke tilladt at medbringe sin e-cig, da de siger at den udgør en sikkerheds risiko (kan bruges som våben ifølge Thomas Cook). Men det er så også den eneste grund til man ikke kan dampe ombord.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2012, 10:56   #280
AAA
Afhængigheds tegn af K10
 
AAAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Lokation: Djursland
Alder: 50
Indlæg: 384
Styrke: 13
AAA er ny på vejen
Tak helene

Det er altså utroligt så nemt det er at lade smøgerne ligge, bare fordi der kommer en ecig i stedet .. det er rigtig dejligt

Jeg fik lige "varer" med posten fra Marianne .. så nu dufter helt hytten at irish coffe .. der var løbet lidt ud

Så nu må jeg i gang med at lege blande professor det bliver spændende om jeg kan lave noget godt

Der er mange der lige skal høre når jeg damper, og det ender gerne med de lige skal have adressen til Marianne .. så den er givet videre nogle gange
AAA er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension