K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-03-2012, 18:22   #71
Bananen
Afhængigheds tegn af K10
 
Bananens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2012
Lokation: Tårnby den hårde kommune, det kun noget jeg hørt ;)
Indlæg: 329
Styrke: 13
Bananen er ny på vejen
Hej Vovse
øøøh må være dig svar skyldig, det eneste jeg ved, er at da kommunen skrev et afslag på en § 100 jeg havde sendt (den stadigvæk ikke afgjort sendt 12-03-2011), så var der noget fra visitatoren med i deres afslag, problemet var bare at hun beskrev mig FØR arbejdsprøvningen hvor hun havde sagt, jeg spurtende rundt på hele amager og knoklede på arbejdet, jeg aner ikke hvordan hende fra handicap havde det, da jeg fremlagde papirer jeg end ikke var startet, samt der end ikke var fundet noget sted jeg skulle arbejdsprøves HA HA
Men jeg vil prøve at høre min opvasker i morgen, om de skriver noget, det tivertifald et forsøg værd, for hvis de skriver noget, så der nogen der får bøllebank
Elsker når kommunens papirer går direkte imod hinanden, og det gør de tit her i Tårnby
__________________
Man skal være rask for at kunne være syg

Bananen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2012, 18:32   #72
Bananen
Afhængigheds tegn af K10
 
Bananens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2012
Lokation: Tårnby den hårde kommune, det kun noget jeg hørt ;)
Indlæg: 329
Styrke: 13
Bananen er ny på vejen
UPDATE angående Hjemmeplejen skriver, skriver ikke Jeg prøver lige at spørge på Onsdag, hende der var der i dag, var en "sjov" en, og jeg havde for mange smerter ...
__________________
Man skal være rask for at kunne være syg

Bananen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2012, 21:34   #73
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bananen Se meddelelser
UPDATE angående Hjemmeplejen skriver, skriver ikke Jeg prøver lige at spørge på Onsdag, hende der var der i dag, var en "sjov" en, og jeg havde for mange smerter ...
Helt ok.

Det er jo slet ikke sikkert, at de skriver noget, der kan bruges, det var blot en tanke jeg fik.

I krig og kærlighed gælder jo alle kneb.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2012, 15:49   #74
Bananen
Afhængigheds tegn af K10
 
Bananens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2012
Lokation: Tårnby den hårde kommune, det kun noget jeg hørt ;)
Indlæg: 329
Styrke: 13
Bananen er ny på vejen
Jamen vovse jeg synes faktisk det kunne være ret interessant, også for andre, at vide om de gør, for de ser jo en del, det gør de tivertifald i mit liv ; (
__________________
Man skal være rask for at kunne være syg

Bananen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2012, 16:08   #75
limaje
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 82
Styrke: 14
limaje er ny på vejen
Når hjemmeplejen skriver noget, er det som regel en lille kontaktbog, som ligger ude ved borgeren.
Der er nogle ganske få privat firmaer, der har en mappe i firmaet, hvor der bliver skrevet lidt i.
Er det en privat eller kommunens hjemmepleje der kommer?
limaje er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2012, 16:11   #76
limaje
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 82
Styrke: 14
limaje er ny på vejen
Jeg kom lige til at tænke på, du kan jo selv skaffe dig en lille bog, og bede dem om at skrive lidt.
Kommunen kan også spørge vedkommende om hvad der er behov for.
Jeg har oplevet, at blive kontaktet af visitator og spurgt, da jeg kørte hos visiterede borgere.
limaje er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2012, 17:30   #77
Bananen
Afhængigheds tegn af K10
 
Bananens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2012
Lokation: Tårnby den hårde kommune, det kun noget jeg hørt ;)
Indlæg: 329
Styrke: 13
Bananen er ny på vejen
Hej limaje
Jeg tror de hængt rigeligt op, det jo udliciteret, hvis jeg eller andre fjolser ligefrem beder dem skrive noget hver gang de er hos mig så er jeg ikke så sikker på de bliver så sjove at havde på besøg, det jeg tænkte var i forhold til kommunen måske godt kunne finde på at udfritte dem, det var mere det jeg havde i tankerne, men må hører i morgen ; )
__________________
Man skal være rask for at kunne være syg

Bananen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-03-2012, 22:04   #78
Bananen
Afhængigheds tegn af K10
 
Bananens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2012
Lokation: Tårnby den hårde kommune, det kun noget jeg hørt ;)
Indlæg: 329
Styrke: 13
Bananen er ny på vejen
Hej Vovse samt andre
NOP hjemmeplejen skriver intet, ikke andet end hvornår de har været hos en og hvorlænge
MEN JEG BLEV RINGET OP AF ANDEN AKTØR i morges. HUN HAVDE SNAKKET MED MIN SB, OG DE BLEV ENIGE OM JEG SKULLE AFSLUTTES JUBIIIIIIII 10 uger i arbejdshelvede føj for den lede, så nu bliver det sgu lidt interessant hvad der så skal ske ; )
Giver min SB lige et par dage til at tjekke hvad der står i alt det de har skrevet om mig JEG ER BARE GLAD ; )
__________________
Man skal være rask for at kunne være syg

Bananen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2012, 07:03   #79
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bananen Se meddelelser
JEG ER BARE GLAD ; )
Det kan jeg dælme godt forstå.

Så må vi jo håbe, at det kører glat herfra, så du kan være fp'er senest i løbet af efteråret.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2012, 11:42   #80
Mulle11
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2011
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 101
Styrke: 13
Mulle11 er ny på vejen
Hej Banenen.
Det glæder mig virkelig på dine vegne, at du endelig er nået så langt.
Jeg håber du får heldet med dig, og at du med god samvittighed kan kalde dig for fp. inden længe.
Oven over skyerne skinner solen - jeg elsker sol og varme ;-)
Mulle11 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsprøvning nuller Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 13-10-2013 19:06
arbejdsprøvning - så barsel - og nu tilbage til arbejdsprøvning, eller? Whattodo Fremtiden for fleksjob og førtidspension 9 19-01-2013 14:58
Arbejdsprøvning/ikke arbejdsprøvning empowerment Dit og Dat 15 08-12-2010 16:30
Arbejdsprøvning lillemis Dit og Dat 4 11-05-2009 18:45
arbejdsprøvning. ?? 2840 Alt det andet 2 19-03-2009 20:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension