K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-03-2011, 14:44   #1
virkelyst
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2011
Indlæg: 3
Styrke: 0
virkelyst er ny på vejen
arbejdsskadeerstatning/revalidering/uarbejdsdygtig

hej, jeg fik i forbindelse med en arbejdsskade (ptsd) erkendt et arbejdsevnetab på 35%. P.g.a. min unge alder, 36år, tildelte man mig en revalidering. Det er nu snart 4 år siden jeg blev færdig med uddannelsen, men jeg har ikke været i arbejde. Jeg føler mig ikke i stand til at varetage et arbejde. Min kæreste og jeg lever således af hans indtægt. Jeg vil gerne have en bedre afklaring af min situation. Har jeg mulighed for evt. at søge noget erstatning eftersom jeg ikke kan forsørge mig selv, som jo var meningen med revalideringen? Jeg har ikke kontakt med det offentlige system.
virkelyst er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2011, 16:24   #2
Mr x
Hjemmevant på K10
 
Mr xs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Indlæg: 216
Styrke: 14
Mr x er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af virkelyst Se meddelelser
hej, jeg fik i forbindelse med en arbejdsskade (ptsd) erkendt et arbejdsevnetab på 35%. P.g.a. min unge alder, 36år, tildelte man mig en revalidering. Det er nu snart 4 år siden jeg blev færdig med uddannelsen, men jeg har ikke været i arbejde. Jeg føler mig ikke i stand til at varetage et arbejde. Min kæreste og jeg lever således af hans indtægt. Jeg vil gerne have en bedre afklaring af min situation. Har jeg mulighed for evt. at søge noget erstatning eftersom jeg ikke kan forsørge mig selv, som jo var meningen med revalideringen? Jeg har ikke kontakt med det offentlige system.
Jeg syntes du skal tage kontakt til Jobcenter, og bede om en ny afklaring af din situation, da revalideringen ikke har ført til arbejde og du lever i en uholdbar situation på sigt, især hvis kæresten smutter

Fortæl der skal ske handling nu, for at dit helbred ikke forværres
Mr x er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Flexjob betingelse 50% uarbejdsdygtig. phhmw Spørgsmål ang fleksjob 14 26-05-2013 09:19
Fuldt uarbejdsdygtig - stationær Nucca Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 18 25-02-2012 14:22
Førtidspension og arbejdsskadeerstatning. PMH Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 01-04-2011 13:31
arbejdsskadeerstatning CHL Alt det andet 12 10-12-2010 10:23
Ny pensionsalder - arbejdsskadeerstatning phhmw Nyt om loven 0 28-06-2009 15:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension