K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-03-2009, 09:09   #11
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jamen prøv dog og ring og hør ham ad Razmo...svaret er bare et telefon opkald væk...eller en mail...

Jeg er sikker på at han ikke har noget imod at svarer dig...

Jeg tror nu heller ikke at han har nogle dårlige motiver fordi han netop har skrevet til K10...

De ting som han er ved at undersøge sker jo som regel ikke i den rigere del af samfundet...og vi må jo indrømme at dem høre vi ikke lige til...så måske det kan være en af grundene...jeg ved det ikke...
HVIS han var efter at afsløre bedragere her inde, så ville han jo nok ikke svare på mit telefon opkald, eller Email tror du?

Det var nu heller ikke nogen bebrejdning, blot mig der undrede mig hvorfor man ville her ind og undersøge socialt bedrageri. Men ok, det kan jo godt ske, at nogen synes vi ikke er syge nok når de kigger over hækken, og derved er et udsat folkefærd, der tiere er udsat for meldinger?

Måske skulle vi have debatten her også, i stedet for bag lukkede døre? kunne da være interessant at høre, om nogen har været udsat for at nabo'en synes man skulle meldes, fordi man lige har en god dag og har ladet rollatoren stå?

Sidst redigeret af Razmo; 06-03-2009 kl. 09:13.
  Besvar med citat
Gammel 06-03-2009, 09:23   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu var det mere også en opfordring...så han måske kunne fortælle dig hvorfor han netop havde valgt K10
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2009, 09:36   #13
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Nu var det mere også en opfordring...så han måske kunne fortælle dig hvorfor han netop havde valgt K10
Ved nærmere eftertanke kan jeg godt se pointen, hvis man som syg tit bliver offer for andres øjne, fordi de ikke ved hvordan reglerne er eller kan se at man er syg udefra. Det er jo faktum, at mange raske ikke aner hvad det vil sige at være syg.

Jeg har tit den opfattelse, at raske der kigger "udefra" tror, at FP er lig med at ligge vandret 24/7, og at man ikke kan have gode dage ind imellem... så det skulle da ikke undre mig, at nogen måske kan blive udsat for en anmeldelse på sådan et grundlag.

Men er der nogen der har prøvet sådan noget her inde mon? ... Og er det familie og venner der anmelder? Eller er det også den sure nabo, man aldrig taler med, men som lige har set sig ond i sulet på én over et eller andet, der ser sit snit til at lange ud after én i uvidenhed?

Jeg er i hvert fald overbevist om, at hvis FP'ere bliver anmeldt for ikke at være syge, så beror det i mange tilfælde sikkert på uvidenhed og misundelse over et eller andet.. måske fordi nogen mener man ikke er i stand til at tage vare på sine børn, har snydt sig til FP, modtager uberettigede tilskud osv...

Ja jeg ved det ikke... måske det aligevel er et godt sted at spørge her på K10... man har et standpunkt til man tar' et nyt

Jeg kan dog ikke hjælpe, for jeg er aldrig blevet anmeldt, og har heller aldrig anmeldt nogen.
  Besvar med citat
Gammel 06-03-2009, 12:25   #14
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg sad engang og hørte tre veninder snakke de var blevet uvenner med en fjerde af vores veninder , og de sad så og blev enige om at hun var en dum kælling der forsømte sine børn og fik penge alle steder fra fordi hendes mand var i fængsel ....

De blev enige om at nu ville de ringe til kommunen og anmelde hende både for at snyde med økonomi og for at forsømme sine børn ....

Behøver jeg at sige at vi blev stjerne uvenner og røg i totterne på hinanden , det er så lidt der skal til

Jeg er blevet meldt for mange mange år siden , og der var ikke hold i den men det viste sig at anmeldelsen kom fra min svigerinde som ikke kunne snuppe mig ....

Jeg er faktisk også sikker på at vi har en bruger herinde der har fortalt om en anmeldelse men kan ikke huske hvem eller hvornår .. så jo jeg tror sgi også at folk herinde har oplevet det ...
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Modkraft, Socialt bedrageri. phhmw Politik og Samfund 7 30-11-2014 13:48
Socialt bedrageri? kakaoko24 Politik og Samfund 12 01-02-2013 15:38
Endnu et indslag omkring villigheden til, at melde folk for socialt bedrageri GentleGiant Politik og Samfund 9 01-02-2013 08:20
Socialt bedrageri Trine Dit og Dat 26 08-10-2008 02:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension