K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-01-2012, 22:28   #1
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Er det normalt?

Jeg har bedt om at komme i en arbejdsprøvning. Dette skal foregå via JC Musvågevej.

Har modtaget brev i dag, hvori der står, at jeg kan møde op tirsdag-fredag mellem 9-14, trække et nummer og så vente på, at det bliver min tur

Men ville det ikke være mere normalt, at man på forhånd havde fået tildelt en tid til et regulært møde?
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2012, 07:29   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
Nej der er utrolig dårlig service, har aldrig hørt om det før men du må bare møde op, så der er ikke andet at gøre, selv om det r dårlig service.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2012, 09:40   #3
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Er enig med jjsonn, om at det er UTROLIGT dårlig service!

Hvis du har skånehensyn der gør at du ikke kan holde til ventetiden, så skriver du dem ned, og så får du en autograf på at du har været der, og afleverer dine skånehensyn til dem. og allerbedst er det hvis du kan henvise til din læge...
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2012, 12:08   #4
Helle Smith
Ved at flytte ind på K10
 
Helle Smiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-08 2006
Alder: 62
Indlæg: 550
Styrke: 18
Helle Smith er ny på vejen
Nu er musvågevej ikke kendt for sin gode service (der er ingen service) Jeg er partsrep. for 2 som har deres gang der og det er ikke småting man kommer ud for..... Så man skal virkelig være på stikkerne, de generer sig ikke for at "omskrive" ansøgninger så de passer dem, eller smide sager/papir væk, så man skal begynde forfra og om igen flere gange.
så mumrik tag kopi af ALT så du selv har det, få ALT på skrift og hold dem i ørene!!
__________________
Venlig hilsen Helle
Førtidspensionist pr 1/8-2010
Helle Smith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2012, 12:34   #5
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Helle Smith Se meddelelser
Nu er musvågevej ikke kendt for sin gode service (der er ingen service) Jeg er partsrep. for 2 som har deres gang der og det er ikke småting man kommer ud for..... Så man skal virkelig være på stikkerne, de generer sig ikke for at "omskrive" ansøgninger så de passer dem, eller smide sager/papir væk, så man skal begynde forfra og om igen flere gange.
så mumrik tag kopi af ALT så du selv har det, få ALT på skrift og hold dem i ørene!!
der står en kopimaskine ved hjørnet væg/vindue bag pc'erne
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2012, 14:50   #6
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Tak til jer for svar

Jeg er netop kommet hjem derfra, trak et nummer som jeg skulle - og heldigvis var der en kort ventetid. Men dér sad jeg så og fik en masse kastrofetanker, hvad nu hvis det var en helt umulig sb osv.

MEN, jeg blev kaldt ind til en rigtig sød sb'er. Forstående! Og hun meldte mig straks til en ekstern leverandør, hvor jeg kunne få tværfaglig udredning (med læge, socialrådgiver og psykolog - for det var nok det bedste for mig, som hun sagde).

Så nu venter jeg på indkaldelsen derfra, og der vil gå ca. 2 uger.

Jeg var SÅ nervøs, inden jeg skulle ind og tårerne pressede sig på. Det gjorde de også, da jeg kom ind til hende, men det var mere fordi, hun var så forstående. Dejligt at opleve i dette lo... system

p.s. min anke omkring fleksjob er i BAN, men nu er jeg da igang.
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Feriepenge fra "tidligere normalt job"? Mille33 Spørgsmål ang fleksjob 6 08-06-2012 11:59
Ombudsmanden: bebyrdende afgørelse kan normalt ikke tillægges tilbagevirkende kraft. gunvor Den nyttige viden vi alle har 0 24-07-2011 20:33
Interessante tal for FP m. lande vi normalt sammenligner os med gunvor Politik og Samfund 0 03-07-2011 10:33
Er det normalt.... TinaB Dit og Dat 9 29-05-2009 08:36
Får aldrig noget normalt eller glædeligt liv. Skovblomst Dit og Dat 5 05-11-2008 13:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension