K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-02-2016, 22:32   #1
Hedenstedpigen
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2013
Indlæg: 47
Styrke: 11
Hedenstedpigen er ny på vejen
LÆ265

Jeg skal til lægen i morgen for at få lavet en LÆ265 inden jeg igen skal i teamet forhåbentlig med et udfald af en førtidspension
Jeg har været i et ressourceforløb i 2 år uden indhold og har kun været hos Klinisk funktion, som siger ingen funktionsevne.
Hvad er det så lige egen læge skal prioritere at skrive om denne gang.
jeg kan ikke samle mine tanker om hvad der er vigtigt ud over at hun kan skrive hvad de andre har fundet ud af?
har I nogle gode råd til hvad der er vigtigt?
Hedenstedpigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-02-2016, 22:42   #2
Star
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2013
Indlæg: 400
Blog Indlæg: 2
Styrke: 12
Star er ny på vejen
[QUOTE=Hedenstedpigen;338612]Jeg skal til lægen i morgen for at få lavet en LÆ265 inden jeg igen skal i teamet forhåbentlig med et udfald af en førtidspension
Jeg har været i et ressourceforløb i 2 år uden indhold og har kun været hos Klinisk funktion, som siger ingen funktionsevne.
Hvad er det så lige egen læge skal prioritere at skrive om denne gang.
jeg kan ikke samle mine tanker om hvad der er vigtigt ud over at hun kan skrive hvad de andre har fundet ud af?
har I nogle gode råd til hvad der er vigtigt?[/QUOTE


Hej
Du kan jo kort og præcis fortælle hvad du har været igennem i et ressourceforløb og det ikke har hjulpet, og hvordan det er gået der jeg har indtryk af at de vægter klinisk funktions udtalelser meget højt det gjorde de i mit tilfælde og det kan du jo også vise til din egen læge så han endnu engang kan skrive det ned held og lykke
Star er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-02-2016, 22:55   #3
Hedenstedpigen
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2013
Indlæg: 47
Styrke: 11
Hedenstedpigen er ny på vejen
okay tak. Hvad med at lægen beskriver helt aktuelt min hverdag og med alle dens begræsninger?
Hedenstedpigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-02-2016, 23:17   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Lægen skal sådan set kun fortælle at behandlingsmulighederne er udtømte, og tilstanden er varig. Det er det eneste kommunen interesserer sig for.

Endelig ikke begynde at beskrive hverdagen, for så kan der sidde en i den anden ende, og finde på, at du så kan prøve at gøre tingene anderledes og måske få en bedring.

Husk, de går ikke op i begrænsninger, kun i udviklingspotentiale. Så det er den din læge skal have aflivet.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-02-2016, 23:27   #5
Hedenstedpigen
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2013
Indlæg: 47
Styrke: 11
Hedenstedpigen er ny på vejen
okay det kan jeg godt se....men det der er så svært er at lægen allerede for 2 år siden skrev der ikke var udviklingsmuligheder og ikke funktionsevne i et hvert erhverv.
det bliver svært at skrive noget nyt?
Hedenstedpigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-02-2016, 23:37   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Så skriver lægen bare det samme igen, det gør ikke noget. Hvis du har fået det værre, kan det også tilføjes.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension