K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-03-2016, 09:31   #1
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
nogen der har erfaring med boligadvokat vedr. køb af hus ?

hej

og god dag/morgen el. formiddag til jer.

vil lige høre om nogen af jer der har erfaring med boligadvokater ??
jeg står og vil til at købe et lille hus til 900.000 og det er jo mange penge hvis man selv skal stå med det hele alene. ( blevet single mom til 13.årig teenager. )

ville det være en god ide at få en boligadvokat med på side linjen en boligadvokat koster nemlig 7500.kr og det er jo mange penge el. synes i det er nok med en udvidet" ejerskifteforsikring ???

et hus er jo en stor invistering og jeg kan allerede se at jeg skal have lavet en del ting i huset i form af maling,en trappe jeg vil have skiftet,indkøb af klædeskabe,gulvtæpper og så skal der skiftes nogle vinduer med tiden.

mange som jeg kender synes selvfølgelig at det er hul i hovedet at jeg vil købe et hus når jeg kan få en lejebolig med boligsikring.
dette kan jeg også godt forstå på nogle punkter. men årsagen er at min termin 3.mdr vil ligge på ca.13.000 i kvartalet plus faste udgifter med el,vand,varme,forsikringer,fagforening m.m jeg vil komme til at sidde for ca.9500.kr om md. min boligsikring ryger jo når min datter bliver 18.år og jeg vil gerne bo et sted hvor jeg kan blive.


Mvh. Anne-christine.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2022, 14:54   #2
MagMC
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-09 2022
Indlæg: 2
Styrke: 0
MagMC er ny på vejen
https://www.vilsoe.dk/
Tag et kig her.
Jeg var i en liggende situation og de hjalp mig
MagMC er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension