K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-07-2010, 22:35   #11
SoLost
Afhængigheds tegn af K10
 
SoLosts avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2009
Alder: 34
Indlæg: 318
Styrke: 15
SoLost er ny på vejen
Citat:
Som udgangspunkt fuldtid...... Deltid var vist kun hvis man har arbejdet deltid i et stykke tid lige forinden eller sådan noget... Når du er på kontanthjælp nu, så bevarer du kontanthjælpen, hvis du bliver visiteret som fleksjobber indtil, du finder et fleksjob og får der fuld løn...
Okay, tak. Hvad så egentlig, hvis jeg er i fleksjob og jeg så bliver syg, hvad får jeg så i ydelse ?
SoLost er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-07-2010, 22:38   #12
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af SoLost Se meddelelser
Okay, tak. Hvad så egentlig, hvis jeg er i fleksjob og jeg så bliver syg, hvad får jeg så i ydelse ?
Det er det samme som, hvis du var alm. arbejder... Du får stadigvæk løn fra arbejdspladsen, hvis du er syg og er i job.... Det er arbejdspladsen, som her kan søge refusion for de sygedage, der er.... (gælder alle fleksjobbere)

Du er ansat på samme vilkår som dine ansatte. Du er dog bare ansat på nedsat tid med skånehensyn.

Du kan søge svar på flere af dine tanker i denne link om fleksjob: http://www.clh.dk/?id=1474

Sidst redigeret af curls; 21-07-2010 kl. 22:41.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-07-2010, 22:47   #13
SoLost
Afhængigheds tegn af K10
 
SoLosts avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2009
Alder: 34
Indlæg: 318
Styrke: 15
SoLost er ny på vejen
Citat:
Det er det samme som, hvis du var alm. arbejder... Du får stadigvæk løn fra arbejdspladsen, hvis du er syg og er i job.... Det er arbejdspladsen, som her kan søge refusion for de sygedage, der er.... (gælder alle fleksjobbere)

Du er ansat på samme vilkår som dine ansatte. Du er dog bare ansat på nedsat tid med skånehensyn.

Du kan søge svar på flere af dine tanker i denne link om fleksjob: http://www.clh.dk/?id=1474
Okay, mange tak for hjælpen
SoLost er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2010, 02:18   #14
SoLost
Afhængigheds tegn af K10
 
SoLosts avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2009
Alder: 34
Indlæg: 318
Styrke: 15
SoLost er ny på vejen
Har ikke fået kontaktet HK endnu, men så inde på ankestyrelsens hjemmeside, at der var lavet en afgørelse ang. løn som ufaglært i kontorarbejde. Og der var den endt på 18.600, kan man regne med den løn, tror i ? (:
SoLost er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2010, 15:07   #15
SoLost
Afhængigheds tegn af K10
 
SoLosts avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2009
Alder: 34
Indlæg: 318
Styrke: 15
SoLost er ny på vejen
Hmm, nu har jeg snakket med HK og de siger i hvert fald 20.000 kr. som minimum, som ufaglært på kontor, så er lidt forvirret nu - hvilket beløb skal jeg regne med ?
SoLost er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2010, 16:20   #16
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af SoLost Se meddelelser
Hmm, nu har jeg snakket med HK og de siger i hvert fald 20.000 kr. som minimum, som ufaglært på kontor, så er lidt forvirret nu - hvilket beløb skal jeg regne med ?
Det kommer an på så meget, når du finder arbejdsstedet - f.eks. hvilke arbejdsfunktioner der er, om du kan få mere end selve overenskomsten osv osv osv.... Man kan først finde den rigtige løn, når du har fundet arbejdsstedet. Du kan forhandle dig selv til en højere løn med arbejdsgiveren. Så du kan ikke regne med at få den præcise løn før, du får et job. Omkring 20.000 passer meget godt. Jeg er selv i en stilling, hvor det har noget med kontorarbejde at gøre...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2010, 16:25   #17
SoLost
Afhængigheds tegn af K10
 
SoLosts avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2009
Alder: 34
Indlæg: 318
Styrke: 15
SoLost er ny på vejen
Citat:
Det kommer an på så meget, når du finder arbejdsstedet - f.eks. hvilke arbejdsfunktioner der er, om du kan få mere end selve overenskomsten osv osv osv.... Man kan først finde den rigtige løn, når du har fundet arbejdsstedet. Du kan forhandle dig selv til en højere løn med arbejdsgiveren. Så du kan ikke regne med at få den præcise løn før, du får et job. Omkring 20.000 passer meget godt. Jeg er selv i en stilling, hvor det har noget med kontorarbejde at gøre...
Okay, mange tak for svaret. Jeg havde også selv først gættet på omkring 20.000, men forstår bare ikke hvordan der så kan være lavet en afgørelse hos ankestyrelsen, på 18.600. Vil det så sige at man godt kan risikere 18.600, selvom HK siger 20.000 ?
SoLost er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension