K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-08-2013, 13:22   #1
Pyt
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Indlæg: 267
Styrke: 18
Pyt er ny på vejen
Henriette måtte sælge alt på dba.dk

Tja- endnu en af de historie, vi alle kender så godt herinde...



http://www.avisen.dk/henriette-maatt...dk_225134.aspx

Citat:
Efter en klage på 176 sider og fire et halvt års kamp har Henriette Færgemand Flink fået tilkendt et fleksjob. Hun anklager Helsingør Kommune for bevidst at fordreje oplysninger i hendes lægejournaler og helt udelade oplysninger for at trække sagen ud og give hende afslag.
Pyt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2013, 15:19   #2
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Misvisende. Hvis familien ikke havde haft nogen indtægt, var hendes opmærksomhed formentlig blevet henledt på at søge kontanthjælp. At sælge ting på DBA er oftest en dråbe i havet.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2013, 15:27   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det kan egentlig undre en at folk kan blive ved med at blive overrasket over kommunernes behandling af folk...

Nu skal i snart til kommunevalg....så fyr hele bundtet og få nogle nye ind...

Det samme bør man gøre når der kommer et folketingsvalg...

Men rigtig fint at der hele tiden kommer disse historier dryppende så måske alle de raske kan finde ud af hvad de har at frygte når og hvis de skulle gå hen og blive syge og havde brug for hjælp...

Så lige at der var en der i kommentarerne havde udtalt "at man får næsten lyst til at skyde en sagsbehandler eller to"...personen vidste dog godt at man ikke må tænke sådan...

Det er desværre udviklingen af dette system....at folk bliver så desperate og tænker sådan....og på et tidspunkt....ja så nøjes folk ikke med kun at tænke på det længere....ja så gør de det....og det ville jo være forfærdeligt for alle parter...

Hvilket burde gøre at samtlige sagsbehandlere skulle tænke sig lidt om når de har disse tvivlsomme sager....de burde i den grad stå på borgernes side og ikke bare handle blindt efter ledelsens ordre...

Det ville bestemt ikke være rart at leve i et samfund hvor man jævnligt skal læse i aviserne eller se tv om total desperate syge menneskers handlinger og døde sagsbehandlere...

Man kan selvfølgelig håbe på at det bare er mig der har taget skadet af at være her på siden i snart 8 år og fulgt den udvikling der har været i behandlingen af borgerne og at udviklingen ikke bliver så slem som jeg tror den vil blive....

Det skal lige retfærdigvis siges at der heldigvis findes rigtig mange gode sagsbehandlere derude...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2013, 13:52   #4
Førtidsp.
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2013
Indlæg: 40
Styrke: 0
Førtidsp. er ny på vejen
Til Webmaster.

Jeg vil lige sige, at jeg havde den tanke mange gange da jeg gik igennem mit lange 6-7 års forløb med systemet.

Jeg havde de ondeste tanker imod en del af de sagsbehandlere jeg havde igennem tiden, der var dog 2 af dem som jeg virkeligt havde det godt med, men dem havde jeg begge kun kort da de valgte at forlade deres job.

De skred sikkert begge, da de netop så hvordan deres overordnede pressede dem til at behandle syge borger.

Og nej, jeg er ikke og har aldrig været et ondt voldeligt menneske, tvært imod.
MEN systemet får selv de mest flinke rare mennesker til at tænke voldeligt, FORDI de er total presset af systemet i deres forløb.

Så nej, du har ikke taget skade af de 8 år du har haft med siden her at gøre, du har jo bare set hvor rådent systemet i virkeligheden er

Og jeg håber også ligesom dig ,at der ikke sker nogle sagsbehandlere noget i fremtiden, da mange af dem er søde rare mennesker der bare passer deres job.

Mvh. Førtidsp.
Førtidsp. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-08-2013, 16:18   #5
klaus boje
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 01-07 2013
Lokation: sjæland
Indlæg: 10
Blog Indlæg: 7
Styrke: 11
klaus boje er ny på vejen
i helsingør komunne der er jo ikke særlig lang tid siden en mand gik amok med en økse på jobcentret i despertion på at blive hørt. MEN han bliv vist udvist
__________________
paradise is a state of mind
klaus boje er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-08-2013, 18:02   #6
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Jeg havde nu nok solgt på Bruun Rasmussen frem for på DBA man skal jo tænke på hvor købekraften står stærkest.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sælge brugte ting, når man er på kontanthjælp Nucca Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 17-06-2013 15:51
Kan kommunen tvinge os til at sælge huset? stille Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 11-05-2013 23:18
DR TTV: Roskilde opgiver millionkrav mod frima ejet af Henriette Kjærs mand. TimeGuest Politik og Samfund 2 05-01-2011 03:43
bytte /sælge tøj Hannepanne Dit og Dat 0 24-03-2009 04:42
ledihedsydelse/sælge på qxl???? martin1000 Spørgsmål ang fleksjob 3 20-10-2008 01:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension