K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-01-2010, 12:19   #1
orkidee
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Indlæg: 13
Styrke: 15
orkidee er ny på vejen
fleksjob+ møde med sagsbehandler

Hej Alle

Først, GODT NYTÅR.....

Nå men jeg har fået brev fra jsv kbh, da der er gået 6 mdr efter jeg blev ansat i fleksjob skal vi holde et møde og de vil bare oplyse om at de også har sendt et brev til min arbejdsgiver..... Nåå men hvad skal jeg så forvente om dette møde? nogen det ved det? må indrømme jeg er lidt spændt på hvad de siger og gør.... De skriver de skal konstatere hvordan ansættelsesforholdet forløber, afdække eventelle spørgsmål og sikre at løntilskuddet er afstemt efter arbejdsevnen, det er så det med løntilskuddet som bekymrer mig lidt, nogen der ved hvad der menes? Ringede til jsv lige efter jeg fik brevet for at høre men han var på juleferie....

mange hilsner Orkidee;-)
orkidee er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2010, 12:42   #2
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af orkidee Se meddelelser
Hej Alle

Først, GODT NYTÅR.....

Nå men jeg har fået brev fra jsv kbh, da der er gået 6 mdr efter jeg blev ansat i fleksjob skal vi holde et møde og de vil bare oplyse om at de også har sendt et brev til min arbejdsgiver..... Nåå men hvad skal jeg så forvente om dette møde? nogen det ved det? må indrømme jeg er lidt spændt på hvad de siger og gør.... De skriver de skal konstatere hvordan ansættelsesforholdet forløber, afdække eventelle spørgsmål og sikre at løntilskuddet er afstemt efter arbejdsevnen, det er så det med løntilskuddet som bekymrer mig lidt, nogen der ved hvad der menes? Ringede til jsv lige efter jeg fik brevet for at høre men han var på juleferie....

mange hilsner Orkidee;-)
Hej det er en normal procedure. Jeg bor selv i København og får også sådant et brev. De skal ifølge loven følge op.
Kommunen skal sikre sig at alt kører godt på din arbejdsplads, om dine skånehensyn bliver overholdt. Og om I har spørgsmål osv... Om der er nogen ting, I gerne vil have på plads for at det bliver bedre på arbejdspladsen osv... osv....
Så man skal ikke være bekymret. De skal kun hjælpe til. Du kan indtil mødet nærmer sig tænke over, om der er nogen ting, der skal på plads, feks. om der mangler hjælpemidler på arbejdspladsen, og om du kan klare timerne osv... Du kan sammen med din arbejdsgiver vurdere, om der er noget, I skal have snakket om med jobkonsulenten.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2010, 12:44   #3
fillemusen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2009
Indlæg: 102
Styrke: 15
fillemusen er ny på vejen
flexjob og møde med sagsbehandler

Hej

Jeg har været i flexjob i 8 år,og haft en del af disse møder...

Min opfattelse af møderne har kun været positivt,det er lige som en sikring for dig,om at arbejdsskiver overholder skånehensyn osv...evt mulighed for (flere) hjælpemidler i jobbet.special stol,bord osv

Jeg har været heldig med forstående arbejdsskivere,men man kan hurtigt presse sig selv lidt længere end godt er,og det kommer lige op og vende på de møder.

Med hensyn til løntilskud,tror jeg at det er et spørgsmål om hvorvidt du kan "præstere" det aftalte,el om firmaet måske skal have større tilskud...
Jeg startede med 50% tilskud og sluttede på 2/3,fordi min fysiske situation blev forværret og jeg ikke kunne præstere det samme efter nogle år.


Håber at det kunne berolige dig lidt

Venligst fillemusen
fillemusen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2010, 23:00   #4
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Hej orkidee

Ja, det er sikkert bare et "normalt" opfølgningsmøde... -dog skal Du jo også være opmærksom på, at hvis du er på 2/3 tilskud og det går helt fantastisk med arbejdsevnen på/i dit arbejde, kan tilskuddet sættes ned til det halve(50 %), og du hænger så på de flere arbejdstimer det eventuelt udløser.

Ikke fordi jeg tror det er aktuelt, men det er altså, også en mulighed!
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2010, 23:04   #5
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
jegh ar haft 4 af disse møder og alt var so mdet skule arbejds skiveren kunne siger noget jeg kunne om jeg skulle sættes ned i tiemr osv general er det for at høre/følge op om alt kører so mdet skal
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2010, 01:08   #6
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Jeg fik " kun " en seddel som min arb.giver og jeg skulle udfylde, og så aflevere den igen, men der gik næsten 2 år før jeg fik den første opfølgning.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2010, 22:12   #7
orkidee
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Indlæg: 13
Styrke: 15
orkidee er ny på vejen
ss

hej alle

Tak for alle jeres svar, kan læse mig til at det åbenbart er meget forskelligt hvordan det foregår på det møde.... Håber at ham jeg skal ha samtale med "bare" vil høre om alt går som det skal og om jeg har det som jeg skal ha på arbejdspladsen
Undrer mig dog over om de virkelig godt må sætte ens timetal op som en skriver herinde??? er det virkelig noget jeg skal gå og bekymrer mig om til evig tid(selvfølgelig skal jeg op i timer hvis min sygdom forbedres men det gør den ikke desværre)

hilsen orkidee
orkidee er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Spørgsmål til et evt. møde med sagsbehandler nilla Alt det andet 7 11-09-2010 21:29
Juhuuu jeg har fået booket møde med min sagsbehandler Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 10-12-2009 11:20
Møde med div. sagsbehandler Delph Alt det andet 14 26-02-2009 13:34
Forbereder møde med sagsbehandler. Thelma Spørgsmål ang fleksjob 4 26-10-2008 19:20
1. møde med sagsbehandler GitteB Spørgsmål ang fleksjob 7 10-05-2007 01:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension