K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-06-2017, 17:26   #1
Sheldon
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2015
Indlæg: 8
Styrke: 0
Sheldon er ny på vejen
Post LÆ 265 når min læge er langtidssyg

Jeg er ved at søge fastholdelsesflex og mangler nu kun at få udfyldt en LÆ 265 så jeg kan blive kaldt til møde i rehabiliteringsteamet. Jeg er tilknyttet et stort lægehus med flere læger, men har altid brugt den samme, som kender mig godt og som jeg er tryg ved. Nu er hun imidlertid langtidssygemeldt, så jeg er nød til at benytte en af de andre læger i huset.

Har I nogen gode råd til, hvordan jeg skal tackle denne situation?

Skal jeg på forhånd oplyse min SB om at det er en ny læge, der udfylder attesten eller bare afvente og se hvordan mødet med rehabiliteringsteam et forløber?

Det er en nyuddannet læge, der skal udfylde attesten, så jeg ved ikke, hvor stor erfaring han har med det. Er der nogen særligt vigtige oplysninger, som jeg skal sikre mig kommer med?
Han har selvfølgelig adgang til min journal, men det er jo ikke det samme som en, der har fulgt mig gennem flere år og der kan jo være ting, der ikke er skrevet ned

På forhånd tak for hjælpen
Sheldon er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2017, 18:42   #2
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Sheldon Se meddelelser
Jeg er ved at søge fastholdelsesflex og mangler nu kun at få udfyldt en LÆ 265 så jeg kan blive kaldt til møde i rehabiliteringsteamet. Jeg er tilknyttet et stort lægehus med flere læger, men har altid brugt den samme, som kender mig godt og som jeg er tryg ved. Nu er hun imidlertid langtidssygemeldt, så jeg er nød til at benytte en af de andre læger i huset.

Har I nogen gode råd til, hvordan jeg skal tackle denne situation?

Skal jeg på forhånd oplyse min SB om at det er en ny læge, der udfylder attesten eller bare afvente og se hvordan mødet med rehabiliteringsteam et forløber?

Det er en nyuddannet læge, der skal udfylde attesten, så jeg ved ikke, hvor stor erfaring han har med det. Er der nogen særligt vigtige oplysninger, som jeg skal sikre mig kommer med?
Han har selvfølgelig adgang til min journal, men det er jo ikke det samme som en, der har fulgt mig gennem flere år og der kan jo være ting, der ikke er skrevet ned

På forhånd tak for hjælpen
Du har selvfølgelig en huskeliste med til konsultationen hvor den skal udfyldes... jeg dikterede stort set hele min og lægen skrev og skrev.
Det var det letteste for begge parter.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2017, 23:10   #3
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Jeg tror at jeg ville tage ned og tale med ham først, for at se hvad hans tilgang til det er..
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension