K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-04-2010, 13:15   #1
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
arbejdsevne afklaring ??

Hej

Jeg skal snart i gang med arbejdsevne afklarnig så spørgsmål er :

Hvis jeg ikke magte at arbejde så mange timer som de vil afprøve mig

har jeg ret at gå hjem eller hvad skal jeg gøre?

tak for jeres råd
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-04-2010, 13:28   #2
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
det er kun dig selv som kan mærke det går dårligt i første omgang.

men husk at aftale så meget du kan, inden du går i gang
aftaler om opfølgning og hvor mange timer du skal starte med

ja du har ret til at gå tidligere hjem, men husk og aftale det med arbejdsgiver og ved sygdom husk og ring til din sagsbehandler.
Men ved for meget fravær, kan ens arbejdsprøvning blive stoppet og man skal begynde forfra. De skal jo have et grundlag og bedømme ens arbejdsevne på
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-04-2010, 13:36   #3
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
det er kun dig selv som kan mærke det går dårligt i første omgang.

men husk at aftale så meget du kan, inden du går i gang
aftaler om opfølgning og hvor mange timer du skal starte med

ja du har ret til at gå tidligere hjem, men husk og aftale det med arbejdsgiver og ved sygdom husk og ring til din sagsbehandler.
Men ved for meget fravær, kan ens arbejdsprøvning blive stoppet og man skal begynde forfra. De skal jo have et grundlag og bedømme ens arbejdsevne på

tak for dit svar.

jeg var allerede i 2 forskellige arbejdsprøvninger og kunne magte max 3 timer om gaden, jeg mener at de vil presse mig op til 4 timer men jeg magte ikke mere end de 3 timer. jeg presse mig allerede på de 3 timer... så der ligger min grænse.
min lægen har også skrevet 15 timer om ugen og skrev de nye arbedjsprøvninger vil bringe ikke noget nyt.....
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-04-2010, 16:35   #4
lewoni
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2010
Lokation: Sydsjælland
Alder: 61
Indlæg: 9
Styrke: 0
lewoni er ny på vejen
Hold fast på dine 3 timer, det er din krop. Det er svært at gå ned i tid bagefter.
Hilsen Lene.
lewoni er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-04-2010, 16:41   #5
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af lewoni Se meddelelser
Hold fast på dine 3 timer, det er din krop. Det er svært at gå ned i tid bagefter.
Hilsen Lene.

tak for dit råd.

jeg prøvede også før at presse mig over de 3 timer så jeg fik det dårlig når jeg kommer hjem fra arbejde og hele dagen ligger i seng har ikke kraft at lege med min datter eller går ud.
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-04-2010, 17:27   #6
trold70
Elsker at være her på K10
 
trold70s avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2009
Lokation: Odense
Indlæg: 60
Styrke: 15
trold70 er ny på vejen
Du skal selvfølig lytte til din egen krop om du kun kan klare 20 timer om ugen eller 30 timer ugen er jo noget du selv kan mærke.
Kan huske da jeg var i ude i sådan noget inden jeg fik min pension der kun jeg godt klare meget men selvfølig var der dage hvor jeg ikke kunne andet end måske 5 timer og der fik man da lov at gå hjem
trold70 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-04-2010, 10:16   #7
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
da jeg var i arbejdsprøvning, forespurgte jeg om der ikke lige kunne være et ekstra møde eller 2 på arbejdspladsen, så både jeg og arbejdsgiver kunne give vores besyv med, ang: mine evner (eller evt: mangel påsamme)....

for jeg anede jo ikke hvor meget . eller lidt jeg kunne udfører, da de jobfunktioner jeg var vant til , intet havde med det og gøre jeg nu skulle afprøves i.

så mit råd er , bed dem om en ekstra opfølgning, i 1ste uge, for både din og jobbets skyld.

da jeg nævnte det, faldt det ikke med det første i god jord, men mine argumenter faldt åbenbart i god jord på stedet hvor jeg skulle i "prøvning" .. så han insisterede....

og som sagt så gjort.

mvh eders ace dk
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-04-2010, 10:28   #8
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
lyt til din krop du skla ikke rende og leje superman da det giver et forkert billede og der med måske flexjob på 20 timer hvor det måske kun er 15 timer .
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-04-2010, 10:52   #9
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af superkok Se meddelelser
lyt til din krop du skla ikke rende og leje superman da det giver et forkert billede og der med måske flexjob på 20 timer hvor det måske kun er 15 timer .
tak for jeres råd.

nemlig jeg vil arbejde indtil jeg magte når jeg begynder at føler sig dårligt så stopper jeg.. det vil jeg side også til dem ..
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-04-2010, 21:15   #10
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
hej

Kan jobkonsulent sige at jeg må ikke gå hjem uanset om jeg kan holder de timer eller nej ??
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Manglende arbejdsevne afklaring. fortvivlet- Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 01-06-2011 08:11
Afklaring af arbejdsevne ! SolenOgMånen Jeg er kommet i praktik. 8 06-05-2011 14:45
afklaring af arbejdsevne dj75dk Alt det andet 1 13-07-2010 20:56
I job og afklaring af arbejdsevne GitteB Spørgsmål ang fleksjob 19 06-10-2007 20:50
Afklaring af arbejdsevne Hjorth Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 20-04-2007 16:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension