K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-08-2013, 09:18   #8
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Jamen hvis man vil arbejde gratis, jeg skulle til at sige, ja så er det helt iorden med mig... men det er det faktisk ikke.

Gratis arbejdskraft smadrer den struktur som fagbevægelsen har kæmpet hårdt for at få... så kan det ikke passe at bare fordi man er handicappet så skal man ødelægge strukturen på arbejdsmarkedet gennem at støtte op om u-moral blandt arbejdsgivere.

Alle andre har kort gensidig opsigelse i starten af en ansættelse, så bør det jo være sådan for alle.
Jeg vil ikke komme krybende på arbejde og ydmygt bede om de ikke nok vil ansatte mig.
Det er i sidste ende mine kvalifikationer de skal købe, og er de der ikke, så er man alligevel uden job efter 14 dage.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Opsigelse af fleksjob Numsi Spørgsmål ang fleksjob 11 18-07-2013 08:41
Opsigelse af løntilskud LINGLING Dit og Dat 0 28-01-2013 18:07
Opsigelse i flexjob KatrineB Spørgsmål ang fleksjob 1 09-03-2012 00:55
flexjob / opsigelse Fistermis Spørgsmål ang fleksjob 5 16-02-2011 12:37
Opsigelse blackcatz Spørgsmål ang fleksjob 3 02-02-2006 19:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension