K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-10-2013, 22:31   #1
kayjay
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2013
Indlæg: 69
Styrke: 11
kayjay er ny på vejen
Syg dagpenge

Hej alle her på K10 dejligt at være her ind. Jeg er syg meldt pga arbejdsskad min sag er i ask det jeg vil høre om er: når de siger at der rejst en sag om erstatning og har sent mig til en speciallæge for at hente speciallægeerklæring kan jeg så går ud fra at min sag vil blev arnerkendt? Er der noget der har prøve det her ind? Håber at høre fra jer. Mvh. Kayjay
kayjay er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2013, 07:37   #2
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Nej, det betyder ikke at den automatisk er anerkendt. Det betyder som regel at de vil have en speciallæge til at udtale sig om/ vurdere om din skade er varig, stationær og om der er nogle undersøgelses og behandlingsmuligheder.

Jeg prøvede det selv med en speciallægeerklæring ift min rygskade, da han først skrev varig, stationær og ingen behandlingsmuligheder, så gik det stærk inde hos ASK og de anerkendte skaden og satte men grad rigtig hurtig. Da min skade efter nogle år var forværret sendte ASK mig igen til en neurolog og da denne skrev stationær, varig og ingen behandlingsmuligheder gik genoptagelsen af sagen igen hurtig.

Så om din sag bliver anerkendt kommer an på hvad der kommer til at stå i speciallægeerklæringen.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2013, 08:44   #3
kayjay
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2013
Indlæg: 69
Styrke: 11
kayjay er ny på vejen
Hej gisne, tak for din hurtigt svar.
kayjay er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fra sygedagpenge til dagpenge..?? Uldummerne Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 19-01-2012 10:42
fra SDP til alm. dagpenge imzadi Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 13-01-2012 11:42
Ret til dagpenge fra a-kasse Marian Spørgsmål ang fleksjob 11 29-04-2011 07:51
Dagpenge thmn Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 13-04-2011 18:55
For syg til at få syge-dagpenge! buster Politik og Samfund 1 05-09-2010 17:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension