K10 - Flexjob & Førtidspension

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar

Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-02-2020, 00:24   #41
phhmw
Jeg bor her på K10

Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Styrke: 26
phhmw er fast beboer på K10phhmw er fast beboer på K10phhmw er fast beboer på K10
Vi mangler politisk lederskab

https://issuu.com/socialrdg/docs/202...ialraadgiveren

""Når Ankestyrelsen kan konstatere, at der ikke bliver foretaget en lovpligtig børnesamtale i 44 procent af de undersøgte sager, så handler det i høj grad om, at vores medlemmer ikke kan overholde tidsfristerne""

Hilsen Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-06-2020, 07:24   #42
phhmw
Jeg bor her på K10

Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Styrke: 26
phhmw er fast beboer på K10phhmw er fast beboer på K10phhmw er fast beboer på K10
Mette Frederiksen. Pernille Rosenkrantz Th. Astrid Krag's udtalelser om anbringelser

LYT:

https://www.youtube.com/watch?v=-jn2...-5aKMg1CQXrdao

Kommentarer:

11648 anbragt uden for hjemmed om året.

det skal ganges med 4 ér det 46592 børn der skal anbringes uden for hjemmet om året.

61167 børn bliver født om året i kongeriget danmark
mener social demokratiet seriøst at 3/4 af alle børn i danmark burde opdrages af staten????

Trusler om fjernelser af børn vs hvis ikke du kan yde flere timer på arbejdsmarkedet.
https://www.k10.dk/showthread.php?t=35307

Hilsen Peter

Sidst redigeret af phhmw; 16-06-2020 kl. 07:45.
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-06-2020, 06:28   #43
jjsonn
Jeg bor her på K10

Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Styrke: 13
jjsonn er ny på vejen
Må indrømme at jeg syntes,at familier der har børn i pleje i flere år og får flere børn til plejesystemet,
Der er børnene bedre stillet som adoptere.
Der findes desværre familier der har børn de aldrig får hjem igen, som får flere børn, som også bliver pleje børn, i de tilfælde er det de voksnes tag der tages hensyn til, de børn vil opvokse i plejesystemet med alle de problemer og frustration der følger med, blev de tvangs adoptere, ville de få chande for 3t bedere liv.

Eks.
Mødte en pige på mit arbejde, hun var i praktik, boede på et bosted med sin mand, de var ikke i stand til at klarer sig selv, de havde en datter på 2, som var i pleje, hun besøgte hcer 14 dag 2 timer.
Blev gravid igen, spurte hende om det var en god ide?
Ja sagde hun jeg har ike noget i od at få et plejebarn.

Nej men hvad med barnet? Havde hun været fri til adoption, havde hun gaft en mor og en far, havde hun haft en større chance for et alm liv.

Nu ligger det 15 år tilbage og dengang var det ikke en mulighed,at gøre det mod moderens vilje, det er det så heldigvis nu.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:35.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension