K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-05-2012, 20:07   #1
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Demonstration

Hej

Vi er ved at samle folk til demo vedr. reformen -
lige nu snakker vi om, at det skal foregå på hvert eneste
rådhus i landet, så alle kan være med og det må da give genlyd

Kik ind og meld dig til - det vil gøre en forskel

http://www.facebook.com/groups/141231872676880/
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2012, 21:15   #2
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaCP Se meddelelser
Hej

Vi er ved at samle folk til demo vedr. reformen -
lige nu snakker vi om, at det skal foregå på hvert eneste
rådhus i landet, så alle kan være med og det må da give genlyd

Kik ind og meld dig til - det vil gøre en forskel

http://www.facebook.com/groups/141231872676880/
Jeg kan godt være med til demo foran vores rådhus.. men sørme ikke til at være med i den gruppe... jeg var meldt til derinde.. men det var sg en flok maniske høns og haner.. så vi var nogle stk som smuttede igen...

Og jeg bryder mig ikke om at de tror de kan binde folk på ærmet at det er facebook der er så skør at den helt af sig selv inviterer folk ind.. uden af de ved det... der sidder altså et par fingre der gør det.. og en af de mænd der var med til at starte den gruppe op blev blacklistet af fb .. årsag var at han havde tilføjet så mange mange mange personer.. De glemte helt at under hvert eneste medlem da stod der hvem der havde tilføjet dem.....

Da jeg spurgte ind til det.. fik jeg at vide at jeg bare kunne smutte....
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2012, 21:45   #3
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hvis vi havde en "syntes godt om" her på K10, så havde jeg klikket på den;-)
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2012, 09:18   #4
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Jeg kan godt være med til demo foran vores rådhus.. men sørme ikke til at være med i den gruppe... jeg var meldt til derinde.. men det var sg en flok maniske høns og haner.. så vi var nogle stk som smuttede igen...

Og jeg bryder mig ikke om at de tror de kan binde folk på ærmet at det er facebook der er så skør at den helt af sig selv inviterer folk ind.. uden af de ved det... der sidder altså et par fingre der gør det.. og en af de mænd der var med til at starte den gruppe op blev blacklistet af fb .. årsag var at han havde tilføjet så mange mange mange personer.. De glemte helt at under hvert eneste medlem da stod der hvem der havde tilføjet dem.....

Da jeg spurgte ind til det.. fik jeg at vide at jeg bare kunne smutte....
Jeg meldte mig til igår - pga at vi skal stå sammen ikk?

Ja, en blev smidt ud, ikk pga det du siger, men fordi han blev ved med at spamme og om ting der slet ikke hørte hjemme der - han førte en ene samtale og desværre fattede ingen hvad det drejede sig om.
Han fik flere gang at vide, han skulle begrænse sig....hvilket han ikke gjorde.

Om han skulle have hentet flere ind end vi andre skal jeg ikke udtale mig om, men gruppen er offentlig - det betyder dog også at man skal kunne begrænse sig og holde sig til emnet
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2012, 09:39   #5
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaCP Se meddelelser
Jeg meldte mig til igår - pga at vi skal stå sammen ikk?

Ja, en blev smidt ud, ikk pga det du siger, men fordi han blev ved med at spamme og om ting der slet ikke hørte hjemme der - han førte en ene samtale og desværre fattede ingen hvad det drejede sig om.
Han fik flere gang at vide, han skulle begrænse sig....hvilket han ikke gjorde.

Om han skulle have hentet flere ind end vi andre skal jeg ikke udtale mig om, men gruppen er offentlig - det betyder dog også at man skal kunne begrænse sig og holde sig til emnet
Pia... selvom det er en åben gruppe, så skal du være medlem for at kunne skrive noget derinde .. eller tilføje/invitere ekstra venner..

Og da du tilmeldte dig var jeg smuttet .. så det du skriver om spam.... hehe der var flere .. ja mange der spammede derinde .. de skulle jo nå alt det på 5 min som andre grupper havde brugt måneder på..

Og jeg kan ikke være en dyt solidarisk med en som fiser rundt derinde som en hovedløs høne... som skulle være socialrådgiver .. og kommer med en fed påstand om at det er facebooks skyld at der kom over 1000 på medlemslisten på få timer .. og at jeg ellers bare kunne smutte da jeg satte spørgsmålstegn ved det korrekte i at tilføje personer som ikke anede en dyt om at de var blevet tilføjet.. det er jo ikke alle der er på facebook hver eneste dag..

Ja, vi skal stå sammen .. men bare ikke i den gruppe.... skal jeg være med i en gruppe så er det i en gruppe som tilgodeser alle... og ikke fiser rundt .. skriver en masse halvtomme indlæg... og ikke ved hvad der ellers skal gøres andet end at give facebook skylden ...
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2012, 10:54   #6
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Pia... selvom det er en åben gruppe, så skal du være medlem for at kunne skrive noget derinde .. eller tilføje/invitere ekstra venner..

Og da du tilmeldte dig var jeg smuttet .. så det du skriver om spam.... hehe der var flere .. ja mange der spammede derinde .. de skulle jo nå alt det på 5 min som andre grupper havde brugt måneder på..

Og jeg kan ikke være en dyt solidarisk med en som fiser rundt derinde som en hovedløs høne... som skulle være socialrådgiver .. og kommer med en fed påstand om at det er facebooks skyld at der kom over 1000 på medlemslisten på få timer .. og at jeg ellers bare kunne smutte da jeg satte spørgsmålstegn ved det korrekte i at tilføje personer som ikke anede en dyt om at de var blevet tilføjet.. det er jo ikke alle der er på facebook hver eneste dag..

Ja, vi skal stå sammen .. men bare ikke i den gruppe.... skal jeg være med i en gruppe så er det i en gruppe som tilgodeser alle... og ikke fiser rundt .. skriver en masse halvtomme indlæg... og ikke ved hvad der ellers skal gøres andet end at give facebook skylden ...
Ja, hvis det er din oplevelse, kan jeg sagtens forstå dig - dog har det jo ikke ret meget med selve aktionen at gøre, som jeg uanset høner eller spammere vil støtte, da det jo er vores fremtid det handler om.....
nogen er bedre ledere end andre, enig, men sagen er efter min menig det vigtigste
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2012, 11:08   #7
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaCP Se meddelelser
Ja, hvis det er din oplevelse, kan jeg sagtens forstå dig - dog har det jo ikke ret meget med selve aktionen at gøre, som jeg uanset høner eller spammere vil støtte, da det jo er vores fremtid det handler om.....
nogen er bedre ledere end andre, enig, men sagen er efter min menig det vigtigste
Jeg skrev jo også i mit første indlæg til dig at jeg støtter op om en demo i min by...
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2012, 12:08   #8
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Jeg skrev jo også i mit første indlæg til dig at jeg støtter op om en demo i min by...
Sorry - kan godt se hvordan det læses - mente ikke det på den måde, havde forstået dig
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2012, 12:40   #9
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaCP Se meddelelser
Sorry - kan godt se hvordan det læses - mente ikke det på den måde, havde forstået dig
Pia.. det er helt ok
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Demonstration i dag le cuere Politik og Samfund 3 02-10-2012 15:42
DEMONSTRATION mod nedskæringer mv.! cl8 Politik og Samfund 31 06-06-2012 17:40
Demonstration den 4 Juni Hejdien Politik og Samfund 2 17-05-2012 14:42
Demonstration i Kbh lørdag 2/4 Tassi Dit og Dat 1 30-03-2011 08:40
Demonstration 2. oktober Peacock Et godt link! 0 25-09-2007 10:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension