K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-11-2012, 21:47   #1
Morten170
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2012
Indlæg: 3
Styrke: 0
Morten170 er ny på vejen
Flexjobberes erfaringer med jobfomidling

Kære K10

Jeg er journaliststuderende ved Sydansk Universitet og er i gang med en opgave om de nye akutjob. På www.jobnet.dk kan jeg se, at både Københavns og Odense kommune har opslået stillingen "beskæftigelseskonsulent" som akutjob. Jeg ville derfor gerne høre en af jer, der selv har været i kontakt med jobcentrene, hvad i mener om, at der kan blive ansat beskæftigelseskonsulenter, der selv har været langtidsledige.
Private meddelelser foretrækkes.
Jeg håber meget i kan hjælpe :-)
Morten170 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2012, 22:18   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Undskyld Morten170, men det er altså ikke nødvendigt, at oprette 4 tråde med det samme spørgsmål.

Jeg har kontaktet Webmaster i håb om, at få slettet 3 af trådene.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.

Sidst redigeret af Vovse; 12-11-2012 kl. 22:23.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2012, 22:27   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806