K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-12-2013, 20:29   #11
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Jeg renser som regel mine tank hver 3-4 dag, netop som du siger det smager ikke så godt når væsken er helt sort....

en ny renset tank og en gang ny væske så spiller det.

Jeg så lige denne her Super clearomizer med dual-coil ( dobbelt brænder) i bunden... har ikke prøvet den men den ser spændende ud

men kan selvfølgelig heller ikke prøve alt det nye som kommer på markedet..

http://danskdamp.dk/aspire-47/aspire...nova-bdc-p6820

er der en som har prøvet den, så kom gerne med en opfølgning.....
__________________

Sidst redigeret af mand; 17-12-2013 kl. 20:32.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2013, 22:21   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Næsten alt med væger kan med fordel skylles igennem - det er lige meget om vægerne er indvendige eller udvendige, det kan forlænge levetiden betydeligt - og man kan gøre det flere gange......

Synes kun det er de coils uden væger, der ikke helt kan klare at blive renset....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2013, 23:21   #13
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af mand Se meddelelser
Jeg renser som regel mine tank hver 3-4 dag, netop som du siger det smager ikke så godt når væsken er helt sort....

en ny renset tank og en gang ny væske så spiller det.

Jeg så lige denne her Super clearomizer med dual-coil ( dobbelt brænder) i bunden... har ikke prøvet den men den ser spændende ud

men kan selvfølgelig heller ikke prøve alt det nye som kommer på markedet..

http://danskdamp.dk/aspire-47/aspire...nova-bdc-p6820

er der en som har prøvet den, så kom gerne med en opfølgning.....
Den der er den lille discount udgave af den aspire jeg har...min har noget beskyttelse ud over selve glasset og så kan den have 3.5 ml væske...

Spørgsmålet er om den du har set hos dansk damp er af glas....det kan man ikke rigtig se...og det er lidt kreativt af Flemming at sætte den video neden under....men det er ikke samme tank han anmelder...den jeg har er af glas eller pyrex....som det hedder..

Men forskellen på 15 kr...så ville jeg nok vælge den jeg har købt på 3.5 ml væske...og den kan skilles fuldstændig ad og den er super at dampe på...

Den skal så fyldes fra bunden af....nogle synes det er en ulempe...jeg har nu ikke noget imod det...og den er også ret tæt...

Jeg har dog haft et uheld med den...da jeg skulle ned til dyrlægen efter mad til min kat....der havde den spildt en del ud over min t shirt...

Er du typen der selv vil lave dine coils...så er det ikke tanken for dig...medmindre du er til totalt pillearbejde....det er bestemt ikke nemt....meget sværere end feks på en protank...

Men jeg glæder mig til den dag i får prøvet den iClear 30S....det er svært at skifte tank når man først har prøvet den....men jeg er spændt på om i har det med den som jeg har....eller om i bliver lige så glade for den...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2013, 23:56   #14
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
- hold da op web, du har snart ikke røget i TO måneder!!! Vildt!!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-12-2013, 01:01   #15
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja det går rigtigt hurtigt og jeg har stadig ikke haft lyst til alm smøger...

Jeg har endda fået min overbo over på damp og væk fra alm smøger...

Så jeps det er vildt...var man lidt henriksen ville man råbe...im loving it!!!!
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-12-2013, 01:28   #16
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jamen vi kører da bare lidt ''Henriksen'' han siger jo det er godt for huden med daglig damp og blåbær - og jeg sidder faktisk og damper blåbær!!

Måske man lige frem kan dampe hans skintonic for et mere smoooth indre, og mere cremet smag
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2013, 11:45   #17
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Jeg har nu fået mig en Iclear30s den er lidt højere end den gamle Iclear30...og den er lidt pænere end den gamle 30er da man ikke kan se vægerne....

den har et meget let sug, alt for let efter min mening, men igen er vi forskellige....den har en god smag lige fra starten af og giver godt med damp.

skal jeg sammenligne den nye iclear30s med min gamle 30er så vil jeg sige at den gamle er bestemt lige så god....

om ikke bedre, da den har et strammere sug, som passer mig, men også der er vi forskellig.
__________________

Sidst redigeret af mand; 31-12-2013 kl. 12:04.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2013, 13:15   #18
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det var dog ærgerligt for jeg havde håbet på at jeg kunne købe en af de alm iclear30 hvis den var lige så god som den nye...

Men jeg skal have et løst sug...og kan ikke med et stramt sug....hvilket bevirker at jeg feks ikke rigtig kan bruge min protank 2...

Bruger man den nye iclear30 s på feks et ego batteri....ja så kan man regulere luftindtaget med sådan en skønhedsring...

Det er bare at skrue skønhedsringen helt på først og så tanken....når det er gjort...så løsner man skønhedsringen og skruer den op imod selve tankens bund...og derved lukker man af for en del luft..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2013, 14:18   #19
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Det er fuldstændig rigtigt det du skrive web, men her er suget så løst at det er som at suge i et sugerør uden væske....

nu har jeg lukket lufthullet i selve luftrøret så meget at suget passer mig og det virker, alt er som det skal være, god smag og et tungt/stram sug som lige passer mig....

når man har et let sug så får man mere luft end damp ind i munden....

har man et tungt/stram sug, så får man mere damp i munden og ikke så meget luft...det skal være sådan man kan se væsken forsvinde i tanken når man suger

du kan da være heldig web at du får en iclear30 med et let sug...de er som regel ikke ens i suget.
__________________

Sidst redigeret af mand; 31-12-2013 kl. 14:31.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2014, 18:16   #20
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Trækker lige denne tråd frem igen - jeg har nu dampet på den iclear 30 næsten en uge, og er bare så glad for den, den sviger aldrig, og kører bare derud af, så det bliver helt klart en fast del af sortimentet!!!

Så 1000 tak for tip!!!

Jeg har stadig ikke prøvet iclear 30S.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension