K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-11-2013, 00:56   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
@Nøgne tæer, du ævler og giver ingen mening....først skriver du det ene, og bagefter vender du den til noget andet, for at afslutte med noget tredje. Forgiftning er forgiftning. Længere er den ikke. Men snigende kommer den ikke, den kommer hurtigt og rammer hårdt!

Og Jeps, jeg har både været stjerne beruset OG røget for mange smøger, helt uden at blive forgiftet.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2013, 12:25   #12
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
@Nøgne tæer, du ævler og giver ingen mening....først skriver du det ene, og bagefter vender du den til noget andet, for at afslutte med noget tredje.
Jeg skriver sådan set det samme hele vejen igennem, nemlig at beruselse og forgiftning ikke er det samme, omend beruselse skyldes indtag af "giftstoffer"
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2013, 13:25   #13
enhunhund
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-05 2012
Indlæg: 32
Styrke: 12
enhunhund er ny på vejen
Hejsa igen

Jeg mente ike at jeg tog stilling til damp vs. cigaretter. jeg foreslog blot at man bliver checket hos lægen...måske også en god ide ved andre præparater som nikotinplastre.
enhunhund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2013, 15:06   #14
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Den med at gå fra smøjerne over til Damp er det ikke lidt som at gå fra sutten til tommelfingeren .Det næsten lige slemt.

Fra den en dårlige vane til den anden tænker jeg.

Alt kan lade sig gøre for den der har viljen i hjertet siger man jo

Og ja jeg er X ryger hi hi stoppede endda med nikotin plaster ,da BH søgte folk til blindforsøg til det ,den gang nye plaster der skulle på market.

Men jeg er glad for at jeg både blev fri for smøjer og plaster.

De der nye damp smøjre er det ikke meningen at der skal skruges ned for dampen og tilsidst helt lægges på hylden ?
Kender nogle stykker omkring mig der damper løs på damp og har gjort det meget længe og lader til det vil de blive ved med
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2013, 15:39   #15
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af enhunhund Se meddelelser
Hejsa igen

Jeg mente ike at jeg tog stilling til damp vs. cigaretter. jeg foreslog blot at man bliver checket hos lægen...måske også en god ide ved andre præparater som nikotinplastre.
Davs igen

Kunne du ikke være så venlig at svare på hvor du har læst det henne?

Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Den med at gå fra smøjerne over til Damp er det ikke lidt som at gå fra sutten til tommelfingeren .Det næsten lige slemt.

Fra den en dårlige vane til den anden tænker jeg.

Alt kan lade sig gøre for den der har viljen i hjertet siger man jo

Og ja jeg er X ryger hi hi stoppede endda med nikotin plaster ,da BH søgte folk til blindforsøg til det ,den gang nye plaster der skulle på market.
Så skulle nikotinplastre jo også være som at gå fra sutten til tommelfingeren
Citat:
Men jeg er glad for at jeg både blev fri for smøjer og plaster.
Det kan jeg godt forstå, tillykke med det

Citat:
De der nye damp smøjre er det ikke meningen at der skal skruges ned for dampen og tilsidst helt lægges på hylden ?
For nogle er det målet at skrue ned, for til sidst at stoppe, for andre er det bare at få erstattet den meget usunde og dyre røg med den, knap så usunde og langt billigere damp

Citat:
Kender nogle stykker omkring mig der damper løs på damp og har gjort det meget længe og lader til det vil de blive ved med
Ja, og havde de ikke gjort det, havde de med stor sansynlighed røget endnu...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2013, 20:44   #16
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Der er jo ingen forskel...på damp og nicotin plaster....der er nicotin i begge og er det målet at holde helt op...ja så kan man gøre det ved begge måder...

Damp er absolut ikke lige så farligt som cigaretter....men der er nicotin i begge....lige som der er i nicotin plaster...

Der er bare alt alt for mange som ikke kan stoppe med at ryge ved at bruge plaster.....jeg er en af dem....

Men jeg lagde ganske frivilligt mine cigaretter da jeg startede på at dampe...

Er det så den forkerte måde at stoppe på....tja jeg er rasende ligeglad hvordan....det at det fik mig til at stoppe endda selv om det slet ikke var meningen da jeg startede med at dampe...ja det er jo kommet som en fuldstændig overraskelse for mig....for jeg troede virkelig ikke at det kunne lade sig gøre...da jeg har forsøgt at stoppe på alle de måder som normalt bliver anbefalet...

Det vigtigste uanset om det er damp eller plaster...det må være at man kommer væk fra de alm cigaretter....eller i det mindste sætter sit forbrug helt ned...da alt det som er farligt for ens helbred...ja det er i de alm cigaretter...

Det der med at man skal stoppe med nicotin....eller med at dampe....ja det kommer jo an på hvordan man har det med det og hvad ens mål er....

Jeg tror feks ikke at jeg vil stoppe med at dampe....for det er jo ret hyggeligt....

Måske jeg sætter mit nicotin forbrug ned hen af vejen-....det har jeg ikke helt besluttet mig endnu....men selv hvis jeg helt stopper med nicotinen ja så tror jeg stadig at jeg vil dampe...

Men men jeg troede jo heller ikke at jeg kunne holde op med at ryge....så man ved aldrig hvad fremtiden byder på....man skal aldrig sig aldrig...må læren være...

Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Kender nogle stykker omkring mig der damper løs på damp og har gjort det meget længe og lader til det vil de blive ved med
Uha jeg kender mange som stadig bruger deres nicotin plaster eller som stadig trygger på det nicorette tyggegummi de skulle stoppe med...

Der er ingen forskel om det er damp eller i et tyggegummi eller som plaster.....sålænge der er nicotin i...ja så er man afhængig af det....

Nogle kan stoppe den afhængighed andre kan ikke....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2013, 16:14   #17
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af enhunhund Se meddelelser
Læste om en der havde røget i et og halvt år og fik det.
Vedkommende havde hvad der svarede til 33 pakker smøger af nikotin i blodet, og blev beordret til at ryge almindelige cigaretter for at kroppen ikke skulle gå i chok.
3. gang er som bekendt lykkens gang, så jeg prøver lige igen:

Er du ikke venlig at fortælle os hvor du har læst det vrøvl henne?
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2013, 16:39   #18
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg forsøgte selv at finde historien, men forgæves - har nok søgt på noget forkert.

Men til gengæld fandt jeg denne her side - WEB, hvad betyder den side mon??

http://omgili.com/thread/jHIAmI4hxg8...WGLgPL5SKAyw-/
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2013, 16:50   #19
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jeg forsøgte selv at finde historien, men forgæves - har nok søgt på noget forkert.
Jeg tror ikke du har søgt på noget forkert, du har nok nærmere søgt efter noget der ikke eksisterer...

Citat:
Men til gengæld fandt jeg denne her side - WEB, hvad betyder den side mon??

http://omgili.com/thread/jHIAmI4hxg8...WGLgPL5SKAyw-/
Godt spørgsmål, ser lidt "skummelt" ud... men du er blevet tildelt en "1st place", gad vide hvad du har vundet

Sidst redigeret af jh; 21-11-2013 kl. 16:52.
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2013, 16:54   #20
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
uanset hvad I vælger at hive ned i lungerne, er der én ting der er helt sikkert - dampen er meget mindre generende/sundhedsskadelig for omgivelserne end tobaksrøg - og tak for det!
__________________
"Hunden løber efter kæppen - løven går efter manden der svinger den."

Din kontakt med Det Offentlige: ALT hvad man ikke har PÅ SKRIFT eksisterer IKKE.
Få kvittering på alt afleveret, og acceptér ingen telefonsamtaler, eller møder uden bisidder/optagelse af samtale.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension