K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-11-2013, 17:47   #21
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser

Der er ingen forskel om det er damp eller i et tyggegummi eller som plaster.....sålænge der er nicotin i...ja så er man afhængig af det....

Nogle kan stoppe den afhængighed andre kan ikke....

Ja det jo lige det med afhængigheden,men undersøgelser viser at jo flere forsøg på at slippe necotinen jo støre er mulighedden for at det lykkes en dag ,hvis man vil det.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2013, 02:09   #22
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er jo det...vi er alle forskellige og hos nogle virker en metode til at stoppe med at ryge og hos andre en anden måde...

Jeg vil have uendeligt meget nemmere ved at skære langsomt ned på mit nicotin imens jeg damper....for jeg har stadig noget at række ud efter...

Ved et plaster....tja det gør jo ikke noget ved den vane det er at have sine hænder beskæftiget...og det at man helt automatisk rækker ud efter den næset smøg....nu der rækker jeg bare ud efter min ecig...

Helene....den der side du har fundet....det er bare en alm social søgemaskine....der ene og alene søger på sociale netværk...det vil sige også K10...og andre forums....

Så den er ikke så skummel som den umiddelbart kunne se ud som....den er faktisk ret smart hvis man leder efter debatter om specielle emner...

Ja emnets startindlæg....det er helt sikkert en and....qark qark...

Der flyder desværre en masse af sådan noget vrøvl rundt derude....

Har hørt en om at børn kan dø af væsken....den er delvis sand....for det man se meget senere er at det er hvis de drikker væsken....og væsken selvfølgelig er fyldt op med nicotin....

Dohh....det skal jo ikke drikkes...man sælger jo stadig også benzin og olie...jamen det kan man da også dø af....specielt babyer....hvis de bader i det og man samtidig lader dem lege med tændstikker....uha uha...

Det ville være dejligt hvis alle undlod at videreføre disse ænder....og prøvede at tage det lidt mere seriøst...

De burde jo teste det på den seriøse måde...ikke som fda i USA...men virkeligt....så man kunne finde ud af sandheden om hvad det gør....

Tænk hvis man kunne få alle til at holde op med at ryge...

Her får man så et spark i hovedet....og der bliver råbt....rigtig højt.....((((ØKONOMIEN))))

Ja så vender man tilbage fra sin drøm....og ved med sig selv at de helst ikke vil finde ud af denne sandhed....for tænk hvad der ville ske hvis vi alle bare holdte op med at ryge...

Uha uha de ville miste så mange penge at landet ville gå neden om og hjem....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2013, 10:23   #23
enhunhund
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-05 2012
Indlæg: 32
Styrke: 12
enhunhund er ny på vejen
det var om en amerikansk rockmusiker, som havde købt det i Europa og havde dampet i ca. et år. Det er godt og vel et års tid siden jeg læste om det helt tilfældigt. Min poinete er helt enkelt. Hvis man har forhøjet blodtryk, får man det checket. For lavt stofskifte får man det checket. For overvægtig får man det checket ..så hvorfor ikke også med nikotin ??
enhunhund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2013, 14:33   #24
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Ja emnets startindlæg....det er helt sikkert en and....qark qark...

Der flyder desværre en masse af sådan noget vrøvl rundt derude....
Ja, ingen tvivl om det er en and, det er også derfor jeg er lidt "efter" trådstarter om at komme ud med hvor han/hun har læst det vrøvl henne.

Det er drøn ærgeligt hvis sådan noget direkte usandt vrøvl skulle resultere i at bare en enkelt ryger bliver skræmt fra muligheden for at kvitte tobaken.

Citat:
Har hørt en om at børn kan dø af væsken....den er delvis sand....for det man se meget senere er at det er hvis de drikker væsken....og væsken selvfølgelig er fyldt op med nicotin....

Dohh....det skal jo ikke drikkes...man sælger jo stadig også benzin og olie...jamen det kan man da også dø af....specielt babyer....hvis de bader i det og man samtidig lader dem lege med tændstikker....uha uha...
Ja, naturligvis kan man dø hvis man drikker nok af væsken, men jeg har endnu ikke set en flaske e-væske der ikke har haft børnesikret låg.
Værre er det med nikotintyggegummi og nikotinsugepastiller, som jo ikke er sikret og ligner slik...
Citat:
Det ville være dejligt hvis alle undlod at videreføre disse ænder....og prøvede at tage det lidt mere seriøst...
Ja, og i det mindste oplyse hvor man har læst/set disse ænder.
Citat:
De burde jo teste det på den seriøse måde...ikke som fda i USA...men virkeligt....så man kunne finde ud af sandheden om hvad det gør....

Tænk hvis man kunne få alle til at holde op med at ryge...

Her får man så et spark i hovedet....og der bliver råbt....rigtig højt.....((((ØKONOMIEN))))

Ja så vender man tilbage fra sin drøm....og ved med sig selv at de helst ikke vil finde ud af denne sandhed....for tænk hvad der ville ske hvis vi alle bare holdte op med at ryge...

Uha uha de ville miste så mange penge at landet ville gå neden om og hjem....
Ja, ingen tvivl om at det handler om økonomi...

Et af problemerne er jo at der går lang tid før besparelsen mærkes, i form af lavere sundhedsudgifter, mens de manglende afgiftindtægter jo mærkes med det samme...

Citat:
Oprindeligt indsendt af enhunhund Se meddelelser
det var om en amerikansk rockmusiker, som havde købt det i Europa og havde dampet i ca. et år. Det er godt og vel et års tid siden jeg læste om det helt tilfældigt.
Men hvor har du læst det?
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2013, 15:05   #25
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
@enhunhund, jeg kan se her http://www.k10.dk/showpost.php?p=290450&postcount=8 at der stadig er liv i både dig og din PC

Kunne du så ikke være så venlig at fortælle os hvor du har læst det sludder henne?
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension