K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-11-2014, 10:41   #21
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.795
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Din sag er særdeles vanskelig..

Kære Lyhne36

Ja, det er godt nok en Borgerrådgiver du har, men jeg er noget forundret over den manglende hjælp du modtager.

Mit råd til dig:

Ring til DUKH, som er venlige og professionelle, hurtigst muligt og sæt dem ind i sagen, især med den manglende afgørelse om §17 stk.2.

http://www.dukh.dk/fa-radgivning/ring-til-dukh

Du bliver nød til at få hjælp udefra. Det er ikke nok fra k10.

Bedste hilsner

Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 09-11-2014, 11:03   #22
lyhne36
Føler sig hjemme på K10
 
lyhne36s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-02 2014
Indlæg: 42
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
lyhne36 er ny på vejen
har kontaktet dukh

lige efter rehab mødet ,,de sagde jeg skule afvente afgørelsen og så henvende mig igen , til dem.
omkring klage til ankestyrelsen på min sag ..
går hos psykolog hos csm center fyn (tidl incest center fyn) er ved af finde ud af og få en bisidder med ,havde en fra et center her i byen , center lukker.
lyhne36 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2014, 13:50   #23
lyhne36
Føler sig hjemme på K10
 
lyhne36s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-02 2014
Indlæg: 42
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
lyhne36 er ny på vejen
har endnu et par spørgsmål
jeg kontakter rådgiver efter jeg har henv mig i borgerrådgivning, som gav mig ret i min sag ,

bla sagde de i borgerrådgivningen. jeg skulle påklage til rådgiver at der er fejl i indstiling bla .? de kikker på en gammel sag af min . de hjælper med klagen når der er afgørelse i pensionssagen.

i rehab indstillingen skrives der der anmodes om en psykiatrisk erklæring .?.

kontakter rådgiver og siger den kan hun sådan set bare gå i gang med?
og i tilfælde af afslag/ medhold i pensionsnævnet tager vi den derfra..

men så skulle jeg sige ja til et videre forløb? ) her og nu , det bad hun om. ved ikke hvad det var for.nogent må hun det ,må hun sur bede mig om selv at betale den psykiatrisk vurdering? ? ?

når man er forsøgt afklaret 18 gange det står i rehab planen..,,det undrede de sig meget over i borgerrådgivningen, den ene rådgiver siger ,det var det største antal hun havde set . er det skidt eller godt for min sag?

men rådgiver i rehab svarer ikke på de spørgsmål jeg skriver dertil. bla der er fejl i indstilling , manglende diraknose fra deres læge konsulent i rehab planen .. (kom med 4 gik med 2 efter møde).det fik jeg så heller ikke svar på heller i mail .

nu skriver hun så ..jeg kan henvende mig når der er truffet afgørelse på pensionsagen .. men svarer slet ikke på mine spørgsmål ?
,andet end hun skriver du kan jo også betale for den psykiatrisk erklæring selv ???. venter stadig svar på om pensionsteamet har modtaget min ansøgning
hvad ville i gøre?

i debatten/oplæg :rehabiliteringsmøde på mandag, og på renden af panik angst .der vil i kunne læse min sag bla-

Sidst redigeret af lyhne36; 10-11-2014 kl. 14:02.
lyhne36 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2014, 00:18   #24
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Når kommune eller andre anmoder om div. lægeerklæringer, er det dem der betaler. DVS at du IKKE selv skal betale.

Dine andre spørgsmål er lidt rodet, og derfor svært at vide hvad du søger svar på?

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension