K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Skal kommuner ikke overholde loven?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Skal kommuner ikke overholde loven? En af vores bruger phhmw føre en sej og lang kamp for at få gjort noget ved at kommunerne ikke overholder Retssikkerhedsloven § 3 stk.2. Følg hans kamp her kom evt med spørgsmål til phhmw

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-06-2018, 13:11   #11
solonely
Banned
 
Tilmeldingsdato: 02-02 2015
Indlæg: 20
Styrke: 0
solonely er ny på vejen
Jeg forsøgte at vise hvor vigtig det er med dokumentation.
Men du ser jo tydeligt at ingen fanger mit budskab, de kommenterer bare I øst og vest, de har ikke engang læst min tråd.
De fjerner istedet fokus fra mit indlæg.
For anden gang fjerner du også selv fokus fra mit indlæg og begge gange vender du det om til noget negativt.

/solo outta here
solonely er ikke logget ind  
Gammel 06-06-2018, 15:21   #12
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Du stiller jo ikke noget reelt spørgsmål, og derfor svarer vi på det som falder os ind.
Det er dårlig stil at kritisere os på det grundlag !
Og hvad ved du om vi har læst din tråd ?
Jeg får det mest af alt sådan at du kan passe dig selv.
KageØre er ikke logget ind  
Gammel 06-06-2018, 18:05   #13
JacobT
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2016
Indlæg: 50
Styrke: 8
JacobT er ny på vejen
Vi bør minde os selv om at folk er forskellige, ikke mindst her på k10. Nogen af os har psykiatriske diagnoser - jeg er en af dem. Anyway - jeg er enig med @kageøre at der ikke blev stillet et konkret spørgsmål, men lad det nu ligge.
JacobT er ikke logget ind  
Gammel 06-06-2018, 18:18   #14
solonely
Banned
 
Tilmeldingsdato: 02-02 2015
Indlæg: 20
Styrke: 0
solonely er ny på vejen
Vil I være søde at læse mit indlæg igen og vende tilbage.

Det er jo faktisk et spørgsmål.

Hvis man havde læst og forstået min tråd, så havde man set i overskriften at der rent faktisk er tale om et konkret spørgsmål.
Jeg burde nok ha formuleret det bedre, men alligevel er der ingen grund til fjerne fokus, og der er ingen grund til at jeg skal svines til.
solonely er ikke logget ind  
Gammel 07-06-2018, 05:25   #15
solonely
Banned
 
Tilmeldingsdato: 02-02 2015
Indlæg: 20
Styrke: 0
solonely er ny på vejen
@Kageøre
Ud af dine 3 indlæg i min tråd, har du tydeligt overbevist mig at du hverken forstår eller har læst min tråd.
Istedet for at svine mig til burde du for en gangs skyld, ikke bare skrive hvad der falder dig ind.
Lad mig lige opsummere.... Er der et konkret spørgsmål i min tråd, eller er der ikke?
solonely er ikke logget ind  
Gammel 07-06-2018, 08:02   #16
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Altså du spørger om kommunen skal overholde loven.
Ja, selvfølgelig skal de det.

Om lodret løgn er strafbart?
Jeg kan desværre ikke lige finde en paragraf, men det ville nok også afhænge af graden af løgnen, og de konsekvenser løgnen fører med sig.
Om en straf så i praksis sker i de sager, ja det er nok mere sjældent gætter jeg på.

Er dette svar den type svar du søgte?
MistyMiss er ikke logget ind  
Gammel 07-06-2018, 08:09   #17
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af solonely Se meddelelser
@Kageøre
Ud af dine 3 indlæg i min tråd, har du tydeligt overbevist mig at du hverken forstår eller har læst min tråd.
Istedet for at svine mig til burde du for en gangs skyld, ikke bare skrive hvad der falder dig ind.
Som skrevet tidligere har jeg læst din tråd.
Og lad mig tilføje at hvis du ikke er parat til at få svar, så lad være med at spørge.
Det virker som om du søger ét bestemt svar, som du allerede mener du har svaret på ?
KageØre er ikke logget ind  
Gammel 07-06-2018, 09:15   #18
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Kageøre og andre i din tråd forsøger at hjælpe så godt de kan, men hvis du søger et professionelt svar så spørg en advokat.

for der er ikke noget enkelt svar på dit spørgsmål, prøv at læse denne tråd

http://www.k10.dk/showthread.php?t=35157

så vil du se at du ikke er den eneste der bakser med problematikken om kommuner der skriver forkert i sager, og slipper godt fra det. og som du kan se af kios tråd, slås han stadig med kommunen om dokumenteret sjusk og fejl, gør op med dig selv om du magter denne kamp, i kampen for retfærdighed.

alle herinde har vi vores helbredsproblemer at slås med, så der er ingen grund til at skælde ud på dem der forsøger at hjælpe dig.

hvis du mener dit spørgsmål stadig ikke er besvaret så må du formulere dit spørgmål lidt mere tydeligt.

mit indlæg er skrevet i håb om at det hjælper dig, så undlad venligst at skælde ud.

vh og god dag til dig
sortepigen
sortepigen er ikke logget ind  
Gammel 07-06-2018, 11:53   #19
solonely
Banned
 
Tilmeldingsdato: 02-02 2015
Indlæg: 20
Styrke: 0
solonely er ny på vejen
@Misty
Jeg ved ikk rigtigt, om jeg skal lade dig bestå xamen, du har 1 rigtig ud af 2 rigtige.
Efter at have voteret med mig selv, så er du desværre dumpet, din besvarelse tyder ikke på at du helt har forstået opgaven :P
Prøv igen.
solonely er ikke logget ind  
Gammel 07-06-2018, 19:14   #20
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af solonely Se meddelelser
@Misty
Jeg ved ikk rigtigt, om jeg skal lade dig bestå xamen, du har 1 rigtig ud af 2 rigtige.
Efter at have voteret med mig selv, så er du desværre dumpet, din besvarelse tyder ikke på at du helt har forstået opgaven :P
Prøv igen.
Jeg vil nødig være uforskammet, men jeg synes du skal opfatte folks forsøg på hjælp som det det er, og ikke som en personlig hetz mod dig.
De fleste her har været op til diverse" eksamener" af forskellig sværhedsgrad.
Det er jo ikke en konkurrence i, hvem der har har oplevet mest uretfærdighed.
Nu skriver jeg noget, som jeg normalt ikke deler offentligt.

Da jeg for mange år siden mistede mit barn på 3 år ved en pludselig ulykke kom jeg igennem, men aldrig over sorgen, ved at " misbruge" et tv. klip fra Vietnamkrigen. Det var en mor, som stod udenfor sit hus, som var sønderbombet, hendes mand og alle børn var omkommet.
Hun levede, men hvor længe meldte historien ikke noget om.

Jeg lå hver dag på Hellerup strand, så på smukt vand og sejlbåde med hvide flag, men havde hver dag en flaske med sodavand og snaps.
I dag ville jeg været blevet meget beruset, men jeg kunne intet mærke.

Jeg vil ikke gøre mig til dommer over hvad du har oplevet med systemet, men kan sige at jeg har tabt sågar hos ombudsmanden, vedr. en sag om inhabilitet. Det gør mig stadig rasende at tænke på.
Jeg ville ønske, at jeg kunne sige, pyt som min stærke søster, men hun har også et helt andet nemt liv.
Ta imod de velmenende kommentarer du modtager og kun hvis folk er uforskammede, så er det ok,men det kan jeg ikke finde hos nogen, der har responderet på din tråd.

Sidst redigeret af vasen; 07-06-2018 kl. 19:18. Årsag: fejl.
vasen er ikke logget ind  
Lukket emne

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension