K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-10-2012, 10:35   #1
FrkSilverfox
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 211
Styrke: 14
FrkSilverfox er ny på vejen
Min psykolog er "dårlig" for mig!

Jeg har nu gået ved min psykolog i 3 måneder nu.
Indtil videre har jeg INTET positivt at sige om denne person. Dagen inden jeg skal til samtale får jeg det fysisk dårligt; Som i hovedpine, kvalme, dårlig mave.

Jeg har gransket min hjerne for at finde ud af hvad problemet er og jeg kom frem til dette:
*Hun er ALTID min. 15 minutter forsinket. Hvilet betyder jeg max får 30 minutters samtale i stedet for 45 minutter.
*Hun skriver ALDRIG ned, hvilket betyder at hun ofte har glemt hvad vi snakkede om gangen før, så jeg skal gentage mig selv.
*Hun "sabler" min forslag og ideer ned.

Sidste gang jeg var afsted fortalte jeg hende at jeg døjer SÅ meget med at sove. Min kæreste og min familie er yderst nervøse. Jeg har for nyligt været på ferie/tøsetur med min mor og søster, hvor jeg på 3 nætter fik sovet max 10 timer i alt. Og sådan er mine nætter generelt.
Min psykolog sagde til mig, at jeg bildte mig selv det ind. Hun mener jeg bruger det som en undskyldning for at få sovepiller. Da jeg er tidligere stofmisbruger, ville jeg for alt i verden helst undgå piller. Men jeg har prøvet stort set ALT nu!

Jeg har prøvet at :
*Løbe en lang tur(dog ikke for tæt på sengetid)!
*Tage et varmt bad!
*Undgå kaffe, cola osv.!
*Lade være med at spise og drikke mindst 2 timer inden sengetid!
*Læst en bog!
*Slukke tv'et!
*Gå i seng og stå op samme tid HVER dag!
*Ingen middagslur!
*Naturmedicin

Får ingen medicin, så søvnløs-heden er ikke en bivirkning.

Jeg er konstant træt og sur, men kan ikke sove. Bryder ofte grædende sammen, fordi jeg bare gerne vil have en god nattesøvn.

Nå men tilbage til problemet med min psykolog.
Jeg har nævnt mine problemer med hende. Hun tilsidesætter dem dog, og siger hun gør det hun skal.

I starten fik jeg af vide at det er normalt man får det dårligt det første stykke tid. Men jeg synes bare jeg får det værre og værre når jeg skal afsted. I sær fordi jeg har haft nogle sygedage, der gør at hun truer med at smide mig af holdet.
Men altså jeg NÆGTER at tage afsted hvis jeg fx. har feber eller har maveinfluenza.

Min psykolog mente jeg sagtens kunne tage afsted selvom jeg havde feber og var hamrende snottet. 'amen det er jo bare ikke fedt at sidde pakket helt ind, for at undgå at smitte andre og samtidig have det røv elendigt. Nu har jeg altså godt 1 time i transport hver vej.

Så fra jeg tager hjemmefra til jeg står hjemme igen får det ihvertfald 3 timer. Og det foregår i bus. Super fedt! HMF!

Altså det jeg egentlig gerne vil vide er;
Er jeg så forkert på den?
Er det virkelig et "ikke-løsende" problem at lide af søvnløshed?
Er det normalt at en psykolog ikke overholder tiden? Tager notater? Eller ikke lytter til sin patient?
Er det normalt at man møder op på offentlige steder, når man er syg og der derfor kan forekomme en smitte-risiko?
__________________
Well done is better than well said.
FrkSilverfox er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2012, 10:46   #2
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Med hensyn til dine problemer med at sove, så er det jo vigtigt at kende årsagen til at du ikke sover..

Der findes søvnlabs der vurderer den slags, så medmindre du kender årsagen og den er påvirkelig af terapi, så er det jo nok mere en opgave for din læge..

Tænker at din mavepine i forbindelse med at du skal til psykolog, stammer fra at du ikke føler dig hørt..

Hvis din psykolog ikke mener at hun kan hjælpe dig med dine søvnproblemer, bør hun henvise til din læge, istedet for at sige at hun ikke tror på dig..

Notaterne laver hun nu nok efterfølgende..

Når hun siger du skal møde syg op, tænker jeg at det er fordi hun tvivler på at du egentlig har været syg..

Så ja, det lyder til at jeres indbyrdes forhold er belastet af mistillid, og så kommer I nok ikke så langt..

Hvis det er noget du selv betaler for, så fyr hende..

Hvis det er et tilbud du er sat i, så tal med de der har bevilget det..
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2012, 10:57   #3
FrkSilverfox
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 211
Styrke: 14
FrkSilverfox er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pip Se meddelelser
Med hensyn til dine problemer med at sove, så er det jo vigtigt at kende årsagen til at du ikke sover..

Der findes søvnlabs der vurderer den slags, så medmindre du kender årsagen og den er påvirkelig af terapi, så er det jo nok mere en opgave for din læge..

Tænker at din mavepine i forbindelse med at du skal til psykolog, stammer fra at du ikke føler dig hørt..

Hvis din psykolog ikke mener at hun kan hjælpe dig med dine søvnproblemer, bør hun henvise til din læge, istedet for at sige at hun ikke tror på dig..

Notaterne laver hun nu nok efterfølgende..

Når hun siger du skal møde syg op, tænker jeg at det er fordi hun tvivler på at du egentlig har været syg..

Så ja, det lyder til at jeres indbyrdes forhold er belastet af mistillid, og så kommer I nok ikke så langt..

Hvis det er noget du selv betaler for, så fyr hende..

Hvis det er et tilbud du er sat i, så tal med de der har bevilget det..
Jeg tror at mine problemer fylder for meget. Jeg kan ikke slappe nok af når jeg skal sove. Derfor jeg nogle meditations-øvelser jeg skulle lave. Efter et par uger måtte jeg dog erkende at jeg ikke følte det hjalp.
Hendes svar var bare at så gjorde jeg det forkert.

Det kan godt være hun laver notater bagefter, men så burde hun da lige skimte dem igennem inden min tid begynder. For jeg føler virkelig jeg taler til en ny psykolog hver gang ( altså at hun intet kan huske)
De få ting hun påstår hun kan huske jeg har nævnt før, er ting jeg ALDRIG har nævnt for hende før!

Jeg kan godt få en ny psykolog, men det vil tage 1-1½ år da jeg skal på venteliste.
__________________
Well done is better than well said.
FrkSilverfox er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2012, 11:51   #4
tumnus
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 696
Styrke: 18
tumnus er ny på vejen
Man skal følge sin mavefornemmelse, og din siger dig at du og psykologen ikke er enige om dit sygdom/søvnløshed.

Det kan da ikke passe at der er 1-1½ års venntetid på psykolog, det virker helt urimeligt. Er der så ikke mulighed for at få en anden, der ikke har ventetid

For en del år siden røg jeg ned med stress og kom til en psykolog. Jeg synes han var mærkelig og jeg fik intet ud af det. Efter 3 gange sagde jeg pænt til ham at jeg havde det meget bedre og ville stoppe hos ham.

Jeg havde en del besvær med at få ham til at sende regningen - jeg fik den aldrig og det viste sig atmin psykolog var gået ned med en voldsom omgang stress.

Jeg fik mine sidste 8 gange ved en rigtig dygtig kvinde, som kunne sætte tingene på plads for mig
tumnus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2012, 11:55   #5
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej FrkSilverfox

Ud over hvad Pip skriver har jeg flg.:

1. læser din tråd som du går på et hold, dvs. gruppeterapi? Og er det i kommunalt regi?

Forstår udmkr. din kattepine omkr. skift til anden psykolog, men er uklar om du søger hold, el. individuel terapi?

Du skriver der er 1 1½ års ventetid, jeg ved ikke hvilken egn du bor i - og du behøver ikke skrive det, men har du afsøgt alle muligheder også ud over det åbenbare? Har du talt med din prak.læge om denne kan hjælpe, hvad angår andet sted?

Ligesom Pip mener jeg at der åbenbart ikke er god kemi mel. jer, yderligere at denne psykolog har svært ved at støttende overfor dig, ikke mindst kommer med udtalelser, som ikke er befordrende for terapien. Umiddelbart virker psykologen også fordømmende overfor dig ud fra hvad du skriver, hvorfor jeg mener, at udbytterig terapi ikke kan lade sig gøre. Dette baserere jeg på flg.:

Citat:
Hun "sabler" min forslag og ideer ned
Citat:
Min psykolog sagde til mig, at jeg bildte mig selv det ind. Hun mener jeg bruger det som en undskyldning for at få sovepiller. Da jeg er tidligere stofmisbruger
Citat:
Hun tilsidesætter dem dog, og siger hun gør det hun skal.
Til dette vil jeg nævne, at det jo ikke er er sprøgsmål om hun kan krydse af hvad hun skal gøre, men derimod at hun skal sørge for at etablere et tillidsforhold til dig, hvilket ovenstående citater jo ikke gør.

Citat:
hun truer med at smide mig af holdet
Dette er jo helt uhørt, hvis de kommer som trusler. Der er sikkert nogle regler for dette hold, som er relevant at overholde i forhold til at tiden går m. terapi og ikke ydre ting, som ikke har terapirelevans. Men det er ikke ok. at stille tvivl ved fravær pga. sygdom på denne måde. Hvis du har feber og ondt, ja, så kan du ikke lave terapi på en ordentlige måde, punktum.

Hvis denne psykolog bevidst el. ubevidst har nogle fordomme omkr. tidl. stofmisbruger bør denne ikke have sådanne klienter, hvis det er bevidst bør denne ikke påtage sig sådanne klienter. Punktum.

Hvis denne psykolog mener, hendes klienter bør fremmøde trods sygdom bør hun sige det ved start, og således at hendes spilleregler er klare. Hvis man ikke vil indgå i sådan en spilleregel, ja, så ville jeg finde et andet sted. I nogle tilfælde kan ingen terapi være bedre end dårlig terapi. Og i ventetide kan man måske finde alternativer, som har en lille terapeutisk virkning indtil man kan komme i egentlig terapi.

Ergo, ville jeg selv finde en anden løsning. Men evident er at du mrk. efter i dig selv, hvad der er rigtigt for dig, og følger denne følelse. Hvis den siger at du ikke føler dig mødt, el. bliver bedømt, og pyskologen ikke kan forholde sig adækvat til dette, dvs. finde en løsning på dette i sin egen fremfærd og ebtalere en bedre kontakt med dig. Kontantet en er tosidet str., men det er psykologen der er proff. og ikke dig, hvorfor det eft. min mening påhviler denne at forholde sig proff. til dette aspekt, hvilket ud fra din beskrivelse ikke pt. foregår.

Har du tidl. fået udnyttet henvisning via din prak. læge til en psykolog og dermed tilskud til det antal timer man kan få tildelt?

2. Det er forfærdelig ikke at få søvn, det bruges jo som torturmetode af samme årsag. Da sovepiller hurtigt kan blive et skråplan, og deres virkning fortager sig eft. længere tids brug, kunne du måske også tale med din læge omkr. andre piller (f.eks. dem m. melatonin) kan forsøges i 1 mdr. og se om du som min. så får noget mere søvn i denne periode, el. måske kommer ind i anden gænge, dvs. bryde mønstret.

Ang. meditation falder dette nogen lettere end andre, og nogle skal øve sig længere end et par uger for at få fat i det.

I forhold til at falde i søvn er der mange alm. råd f.eks.:

sørg for ikke at se fjernsyn el. være på pc'er timer før sengetid
sørg for at have mindre belysning i rummet
google for flere på nettet, under indsovningsproblemer

I forhold til at få renset hovedet ud, så er der flg. muligheder (selvom jeg udmkr. ved at de ikke altid virker):

formål: sørg for at få tømt hovedet inden sengetid

dette kan gøres på mange måder: skriv det ned, indtal det på i-pod el. lign (denne metode har den fordel, at der ikke behøves så meget lys), begge gør at man kan sige til sig selv, at det tager jeg hul på i morgen, nu bliver det ikke væk.

Desværre er der ikke andet end at forsøge, at finde frem til, hvad der virker for dig for søvn har du jo brug for!

De bedste ønsker for snarlig mere søvn og en god psykolog

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2012, 13:36   #6
jassie
Hvor skulle jeg ellers være
 
jassies avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-05 2011
Indlæg: 121
Styrke: 13
jassie er ny på vejen
Er det psykolog eller psykiater?
jassie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2012, 22:21   #7
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hvis du ikke "svinger" med din psykolog, så find endelig en ny! Det ser ud til, at du allerede har givet den her en chance, Frk. Silverfox.??

Det skader såmænd heller ikke at gå til psykiater samtidig, for derved at se på om du evt. har behov for medicin. Jeg havde på et tidspunkt glæde af begge både en psykolog og psykiater og det var fint.

Dog skal det siges at det kan være en stor mundfuld, at gå til psykolog. Det fylder meget og det kan være en fordel, at melde ud, at man "kun" kan klare 30 min. pr. konsultation. Men hvis det ikke spiller med ens psykolog bør man dog som sagt finde en ny, dette gjorde jeg også i sin tid.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2012, 22:55   #8
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Hvis du ikke har andet valg. Så vil en løsning på problemet være at du selv laver notater under møderne og også noterer tiden hun kommer på. Bed hende om at godkende/anerkende dine notater ved mødets slut og bed hende underskrive dem.

Som en side kommentar er jeg lidt træt af systemets hetz mod sovemedicin.
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2012, 10:40   #9
wind
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2009
Lokation: Kbh omegn
Indlæg: 122
Styrke: 15
wind er ny på vejen
Hej S.......

Du stiller mange spørgsmål i dit indlæg....

Et ord som klinger i mine ører er alliance....

altså den som Terapeuten bør starte med at skabe....

desværre er det ikke alle Terapeuter som kan .....

så må du, hvis du satser på at hun kan hjælpe dig, prøve

at "mødes" med hende...Tal sammen om hendes og dine forventninger

til forløbet....især hendes.Og om hendes mål og metoder i arbejdet.

Kan du tage en lytter med til samtalen ?


Opsplit gerne nogle af dine spørgsmål i flere tråde, så kan jeg bedre

fokusere.
__________________
Husk : Handling gir forvandling !
wind er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2012, 08:11   #10
FrkSilverfox
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 211
Styrke: 14
FrkSilverfox er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af gunvor Se meddelelser
Hej FrkSilverfox

Ud over hvad Pip skriver har jeg flg.:

1. læser din tråd som du går på et hold, dvs. gruppeterapi? Og er det i kommunalt regi?

Forstår udmkr. din kattepine omkr. skift til anden psykolog, men er uklar om du søger hold, el. individuel terapi?

Du skriver der er 1 1½ års ventetid, jeg ved ikke hvilken egn du bor i - og du behøver ikke skrive det, men har du afsøgt alle muligheder også ud over det åbenbare? Har du talt med din prak.læge om denne kan hjælpe, hvad angår andet sted?

Ligesom Pip mener jeg at der åbenbart ikke er god kemi mel. jer, yderligere at denne psykolog har svært ved at støttende overfor dig, ikke mindst kommer med udtalelser, som ikke er befordrende for terapien. Umiddelbart virker psykologen også fordømmende overfor dig ud fra hvad du skriver, hvorfor jeg mener, at udbytterig terapi ikke kan lade sig gøre. Dette baserere jeg på flg.:







Til dette vil jeg nævne, at det jo ikke er er sprøgsmål om hun kan krydse af hvad hun skal gøre, men derimod at hun skal sørge for at etablere et tillidsforhold til dig, hvilket ovenstående citater jo ikke gør.



Dette er jo helt uhørt, hvis de kommer som trusler. Der er sikkert nogle regler for dette hold, som er relevant at overholde i forhold til at tiden går m. terapi og ikke ydre ting, som ikke har terapirelevans. Men det er ikke ok. at stille tvivl ved fravær pga. sygdom på denne måde. Hvis du har feber og ondt, ja, så kan du ikke lave terapi på en ordentlige måde, punktum.

Hvis denne psykolog bevidst el. ubevidst har nogle fordomme omkr. tidl. stofmisbruger bør denne ikke have sådanne klienter, hvis det er bevidst bør denne ikke påtage sig sådanne klienter. Punktum.

Hvis denne psykolog mener, hendes klienter bør fremmøde trods sygdom bør hun sige det ved start, og således at hendes spilleregler er klare. Hvis man ikke vil indgå i sådan en spilleregel, ja, så ville jeg finde et andet sted. I nogle tilfælde kan ingen terapi være bedre end dårlig terapi. Og i ventetide kan man måske finde alternativer, som har en lille terapeutisk virkning indtil man kan komme i egentlig terapi.

Ergo, ville jeg selv finde en anden løsning. Men evident er at du mrk. efter i dig selv, hvad der er rigtigt for dig, og følger denne følelse. Hvis den siger at du ikke føler dig mødt, el. bliver bedømt, og pyskologen ikke kan forholde sig adækvat til dette, dvs. finde en løsning på dette i sin egen fremfærd og ebtalere en bedre kontakt med dig. Kontantet en er tosidet str., men det er psykologen der er proff. og ikke dig, hvorfor det eft. min mening påhviler denne at forholde sig proff. til dette aspekt, hvilket ud fra din beskrivelse ikke pt. foregår.

Har du tidl. fået udnyttet henvisning via din prak. læge til en psykolog og dermed tilskud til det antal timer man kan få tildelt?

2. Det er forfærdelig ikke at få søvn, det bruges jo som torturmetode af samme årsag. Da sovepiller hurtigt kan blive et skråplan, og deres virkning fortager sig eft. længere tids brug, kunne du måske også tale med din læge omkr. andre piller (f.eks. dem m. melatonin) kan forsøges i 1 mdr. og se om du som min. så får noget mere søvn i denne periode, el. måske kommer ind i anden gænge, dvs. bryde mønstret.

Ang. meditation falder dette nogen lettere end andre, og nogle skal øve sig længere end et par uger for at få fat i det.

I forhold til at falde i søvn er der mange alm. råd f.eks.:

sørg for ikke at se fjernsyn el. være på pc'er timer før sengetid
sørg for at have mindre belysning i rummet
google for flere på nettet, under indsovningsproblemer

I forhold til at få renset hovedet ud, så er der flg. muligheder (selvom jeg udmkr. ved at de ikke altid virker):

formål: sørg for at få tømt hovedet inden sengetid

dette kan gøres på mange måder: skriv det ned, indtal det på i-pod el. lign (denne metode har den fordel, at der ikke behøves så meget lys), begge gør at man kan sige til sig selv, at det tager jeg hul på i morgen, nu bliver det ikke væk.

Desværre er der ikke andet end at forsøge, at finde frem til, hvad der virker for dig for søvn har du jo brug for!

De bedste ønsker for snarlig mere søvn og en god psykolog

Gunvor
Jeg bor i Aalborg kommune, og er henvist til psykolog på Psykoterapeutisk Klinik oppe på Mølleparkvej! Jeg går både i individuel og gruppe terapi.

Jeg foreslog at jeg for en periode bare nøjes med det ene, da jeg synes det var for krævende for mig at skulle afsted 2 gange om ugen. Som sagt, jeg bruger min. 2 timer (alt efter hvordan busserne køre) på at transportere mig selv frem og tilbage. Dertil kommer der så 45 minutters individuel samtale den ene dag og 1½ time's gruppe terapi den anden dag. Og jeg er så ødelagt efterfølgende.

Jeg kan ikke li' den person jeg bliver når jeg har været til individuel terapi. Jeg bliver sur og irriteret. Brokker mig rigtig meget over min terapeut.
Men jeg har fået af vide at stopper jeg til terapi derude, så stopper de min kontanthjælp. Og så er jeg for alvor på røven

Citat:
Oprindeligt indsendt af jassie Se meddelelser
Er det psykolog eller psykiater?
Det er en psykolog jeg går hos.
Jeg blev lovet en at komme til en psykiater, men det er stadig ikke i gang sat.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Hvis du ikke "svinger" med din psykolog, så find endelig en ny! Det ser ud til, at du allerede har givet den her en chance, Frk. Silverfox.??

Det skader såmænd heller ikke at gå til psykiater samtidig, for derved at se på om du evt. har behov for medicin. Jeg havde på et tidspunkt glæde af begge både en psykolog og psykiater og det var fint.

Dog skal det siges at det kan være en stor mundfuld, at gå til psykolog. Det fylder meget og det kan være en fordel, at melde ud, at man "kun" kan klare 30 min. pr. konsultation. Men hvis det ikke spiller med ens psykolog bør man dog som sagt finde en ny, dette gjorde jeg også i sin tid.
Der er jeg yderst stædig. Jeg har krav på 45 minutter.
Da jeg konfronterede hende med det, sagde hun bare "jamen patienten før dig er desværre forsinket pga. busserne." OG Skal min tid kortes af fordi HUN ikke kommer til tiden?

Jeg vil gerne have mine 45 minutter, fordi jeg skal hjemme fra 1 time og 13 minutter før jeg skal være der ude. Og jeg er som regel først hjemme 1 time efter terapien er slut. Det er hårdt at rejse med bus (for mig). Jeg bliver stresset, utilpas (synes ofte en buschauffør køre med hovedet under armen). Og så kniber det med økonomien, at skulle smide 350 kr om måneden til buskort. Så vil jeg gerne have fuld udbytte

Citat:
Oprindeligt indsendt af Abraxus Se meddelelser
Hvis du ikke har andet valg. Så vil en løsning på problemet være at du selv laver notater under møderne og også noterer tiden hun kommer på. Bed hende om at godkende/anerkende dine notater ved mødets slut og bed hende underskrive dem.

Som en side kommentar er jeg lidt træt af systemets hetz mod sovemedicin.
Det har jeg skam prøvet. Men det synes hun var noget pjat; Altså at hun skulle godkende dem, ved at underskrive.
__________________
Well done is better than well said.
FrkSilverfox er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension