K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-04-2007, 11:34   #1
Buller1
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2007
Indlæg: 62
Styrke: 18
Buller1 er rigtig godt på vej
kommentarer i ens sag

Hej til alle.

Har et ? vedrørende kommentarer, jeg har sendt pr. mail til min sagsbehandler.

h.hv. 1 og 2 dage efter et møde i okt -06 hos min sagsbehandler i km. ( er ledig fleksjobber)sendte jeg nogle kommentarer til vores møde og lægekonsulentens udtalelser i min sag. Jeg har nu bedt om, og naturligvis fået aktindsigt i min sag ogkan derfr se at pågældende mails (kommentarer)ike indgår i sagsmaterialet. Det undrer mig en del. Kan ikke rigtig finde noget om hvorvidt det rent lovgivningsmæssigt skal indgå. Jeg er frustreret over at mine holdninger og meninger ikke bliver taget til efterretning eller i det mindste medtages i sagen

bliver glad hvis nogen kan bringe mig tættere på, hvordan den skal grejes.

randi
Buller1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2007, 12:16   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: kommentarer i ens sag

Hejsa randi.

Det har jeg også prøvet og man bliver brand irriteret, men frem for alt så SKAL det lægges ved din sag.
Og selvfølgelig er din kommentar og tilføjelser vigtige.

Du kan gøre det at du sender dine mail igen (hvis du stadig har dem liggende) og så skriver du når du sender mailen at du har bemærket at de ikke er blevet lagt ved sagen og det finder du dybt kritisabelt, og at du denne gang FORVENTER at mailen bliver vedlagt som god sagsbhandler skik og loven foreskriver...

pr efterdags kan du så når du skriver til kommunen starte med at skrive med store fede bogstaver øveres i mail JEG FORVENTER AT DENNE SKRIVELSE LÆGGES VED MIN SAGSAKTER så burde den ikke være til at misforstå.

Jeg har skrevet både til min jobkonsulent og sagsbehandler om uregelmæssigheder i min sag og bedt om at få det lagt ind både i min sag og i min jobdata ( da det drejde sig om en praktik hvor jeg var) begge steder har jeg som du oplevet at mine skrivelser ikke blev vedlagt.

Da jeg oplevede det mere end en gang og jeg også fik at vide af min sagsbehandler at det ikke passede og at hun ikke havde modtaget noget , besluttede jeg at jeg ville skrive til bormesteren og klage over sagsbehandler sjusk og det hjalp, så den mulighed er der også...

Håber det er svar nok

Med venlig hilsen
Hejdien
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kommentarer til blogindlæg zuza Hjælp til Forum Brug 3 30-10-2009 02:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension