K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Ressourceforløb

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Ressourceforløb Her kan man lægge alt der har med ressourceforløb at gøre dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-06-2017, 16:14   #11
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MistyMiss Se meddelelser
Hvis man googler "kuglepen med optager" får man nogen resultater op, i forskellige prislejer. Mange af dem kan endda også filme faktisk
Skal dog ikke lige kunne udtale mig om kvaliteten :P
Tak.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2017, 16:51   #12
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Her er linket til den som Webmaster linkede til forleden. http://lytigen.dk/

Jeg har forleden købt en af dem og umiddelbart virker den fint nok ved normal test, men har ikke været i brug hos kommunen endnu.

Eneste problem indtil nu er at den er en smule svær at tænde og slukke når man har problemer med at bruge fingrene som jeg har.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2017, 19:43   #13
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nørd Se meddelelser
Her er linket til den som Webmaster linkede til forleden. http://lytigen.dk/

Jeg har forleden købt en af dem og umiddelbart virker den fint nok ved normal test, men har ikke været i brug hos kommunen endnu.

Eneste problem indtil nu er at den er en smule svær at tænde og slukke når man har problemer med at bruge fingrene som jeg har.
Tak, jeg har lige købt den.
Men jeg er usikker på fragten.Har aldrig før købt over nettet, så hvad betyder det med privat udbringning, som jeg har valgt?
Kommer den med et bud og skal man være hjemme?
ja, jeg er håbløs gammeldags?
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2017, 20:19   #14
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser
Tak, jeg har lige købt den.
Men jeg er usikker på fragten.Har aldrig før købt over nettet, så hvad betyder det med privat udbringning, som jeg har valgt?
Kommer den med et bud og skal man være hjemme?
ja, jeg er håbløs gammeldags?
Ja GLS er et firma som lever af budtjenester, jeg formoder at du skal være hjemme for at modtage den, ellers kan du jo ikke kvittere for modtagelsen.

Jeg fik efter bestillingen en mail fra GLS med overskriften GLS pakke, inde i mailen stod (jeg bestilte til en GLS pakkeshop):
Tak fordi du handlede hos Lytigen.dk. Din pakke er afsendt med GLS.
Når du kan hente pakken, modtager du besked på mail/sms fra GLS.
Du kan følge pakken frem til dig via GLS Track & Trace.

Jeg er overbevist om at du også har fået en mail, eller får en mail når pakken er afsendt, hvor du kan trykke på linket i Track & Trace og følge din pakkes rejse.
Min pakke var til afhentning dagen efter bestillingen.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2017, 20:33   #15
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nørd Se meddelelser
Ja GLS er et firma som lever af budtjenester, jeg formoder at du skal være hjemme for at modtage den, ellers kan du jo ikke kvittere for modtagelsen.

Jeg fik efter bestillingen en mail fra GLS med overskriften GLS pakke, inde i mailen stod (jeg bestilte til en GLS pakkeshop):
Tak fordi du handlede hos Lytigen.dk. Din pakke er afsendt med GLS.
Når du kan hente pakken, modtager du besked på mail/sms fra GLS.
Du kan følge pakken frem til dig via GLS Track & Trace.

Jeg er overbevist om at du også har fået en mail, eller får en mail når pakken er afsendt, hvor du kan trykke på linket i Track & Trace og følge din pakkes rejse.
Min pakke var til afhentning dagen efter bestillingen.
Ups, jeg skulle ikke oplyse mailadresse!Printede kvittering ud og der stå kun mit navn og adresse, dato og pris samt forsendelse?
Åh,nej jeg er en idiot.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2017, 21:04   #16
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser
Ups, jeg skulle ikke oplyse mailadresse!Printede kvittering ud og der stå kun mit navn og adresse, dato og pris samt forsendelse?
Åh,nej jeg er en idiot.
Det forstår jeg ikke, når man går ind i bestillings arket, så står der at følgende er påkrævet for at man kan bestille:
Fornavn
Efternavn
Adresse
Postnummer
By
Telefonnummer
Mail adresse

Nå, men det betyder at du hverken får info på mail eller sms om at varen er på vej, prøv i stedet at holde øje med din konto, de trækker først pengene når varen er pakket og ligger parat til forsendelse.

Hvis du ikke får varen inden for et par dage, så kan du ringe til Lytigen på 61453781 og høre om der er gået noget galt i bestillingen fordi du mangler at give info om mail og telefonnummer.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2017, 22:00   #17
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tag evt det med postforsendelse i private beskeder så tråden ikke bliver afsporet...

Kan se at @Nørd har lagt linket til den kuglepen..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2017, 23:14   #18
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nørd Se meddelelser
Det forstår jeg ikke, når man går ind i bestillings arket, så står der at følgende er påkrævet for at man kan bestille:
Fornavn
Efternavn
Adresse
Postnummer
By
Telefonnummer
Mail adresse

Nå, men det betyder at du hverken får info på mail eller sms om at varen er på vej, prøv i stedet at holde øje med din konto, de trækker først pengene når varen er pakket og ligger parat til forsendelse.

Hvis du ikke får varen inden for et par dage, så kan du ringe til Lytigen på 61453781 og høre om der er gået noget galt i bestillingen fordi du mangler at give info om mail og telefonnummer.
Jeg har sendt en mail til dem og håber de svarer, men tak
Telefonnr. virker ikke i dag, men måske fordi det er helligdag.
Ps. jeg har opgivet, da det stort set altid gå galt for mig med IT.

Sidst redigeret af vasen; 05-06-2017 kl. 23:17.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-06-2017, 00:27   #19
Gana
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2015
Indlæg: 408
Styrke: 10
Gana er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nørd Se meddelelser
Her er linket til den som Webmaster linkede til forleden. http://lytigen.dk/

Jeg har forleden købt en af dem og umiddelbart virker den fint nok ved normal test, men har ikke været i brug hos kommunen endnu.

Eneste problem indtil nu er at den er en smule svær at tænde og slukke når man har problemer med at bruge fingrene som jeg har.
Hvis du skruer kuglepennen frem (eller har en anden kuglepen/andet lidt spidst) kan du bruge spidsen til forsigtigt at tænde og slukke optageren med
Gana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-06-2017, 00:43   #20
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Min erfaring er at man bedst får kommunen til at rette ind hvis de ved man optager... man siger man har kognitive problemer (det giver de fleste handicaps med tiden) og så kan de ikke nægte at man bruger den som hjælpemiddel.
Og det har samtidig den effekt at samtalepartnere ikke lover mere end de kan holde og samtidig holder en god tone.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension