K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-01-2008, 01:01   #11
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Helenekr

Du kan gå tilbage og bruge "rediger", hvis du opdager, du har lavet en fejl.
Så undgår du at poste et nyt indlæg.

Sagsbehandlere siger, hvad de får at vide i deres kommune. Det kan variere fra kommune til kommune.

Men der har været en del i aviserne om, at unge under 30 skulle have mulighed for en midlertidig pension, så de ikke blev "parkeret" i al evighed.

Så må de jo bare finde en helt anden måde at gøre det på, så det ikke strider mod Menneskeretsdommen.

Jeg tror selv, at nogle, men IKKE ALLE, kunne have glæde af at være i fred i eks. 5 år, mens de gik i behandling eller andet.

Men det SKAL være med respekt for det enkelte menneske og IKKE som nu - hen over hovedet på folk.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2010, 10:12   #12
mette
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-08 2008
Indlæg: 26
Styrke: 16
mette er ny på vejen
Hej PMH

Jeg kunne da rigtig godt tænke mig at høre, hvordan din sag er endt og ikke mindst, hvordan den er forløbet. Er du mon i arbejde? Fik du tilkendt varig pension? Hvordan foregik sagsbehandlingen? Min egen midletidige pension ophører 1. oktober 2010....altå lige om lidt og jeg er nok en anelse bekymret for, at foløbet med kommunen kommer til at tage lang tid....igen...

Håber du har fået de meget bedre og er igang med det, du allerhelst vil...

Med vnlig hilsen
Mette

Hej igen. Har fundet alle svar i en anden tråd. Dejligt du er blevet afklaret.
Mette

Sidst redigeret af Stezu; 16-08-2010 kl. 22:52. Årsag: indlæg lagt sammen - skriv venligst til flere i samme indlæg og brug rediger-funktion ved tilføjelser
mette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2010, 10:39   #13
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
mette

jeg har hørt fra flere at de kommer ind til en samtale. hvor de spørg til om der er sket ændringer. og hvis der ikke er det bliver pensionen permenent frem over.
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Genoptagelse af sag om sygedagpenge odessa Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 26 01-10-2009 11:49
FruPia1´s Pensionssag frupia1 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 57 14-08-2009 13:17
pensionssag. sparkongefre Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 23-03-2007 19:31
Pensionssag? abbi68 - Slettet medlem Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 04-04-2006 21:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension